|

چیدمان قفسه حمام به شکیل ترین شکل ممکن / سه سوته فضا رو میکنی عین پذیرایی خوشگل

اگر شما هم قصد زیباسازی فضای حمام رو دارید، بدونید که قفسه هایی که داخلشون شامپو میزارین اهمیت زیادی دارند و در این جا انواعشون رو می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا تو هر خونه ای که باشیم، کوچیک یا بزرگ، مجلل یا ساده، به هر حال این تنها اتاق و آشپزخونه و نشیمن نیست که واسه خونه اهمیت داره، بلکه اتفاقا فضاهایی به مانند حمام و سرویس بهداشتی نیز به شدت مهم هستند چرا که ما انسانیم و نیاز به دستشویی رفتن و همچنین شستشوی بدن خود داریم. مثلا حمام! وقتی به حمام میریم بی شک فقط با دوش سر و کار نداریم و اطراف ما انواع و اقسام شامپوها و صابون و سنگ پا و لوازم آرایشی بهداشتی وجود دارند که اگر به امون خدا ولشون کنیم، بی در کجا خواهند شد و ظاهر حمام رو هم بهم ریخته نشون میدن. اما با دسته بندی و چیدمان این عناصر، نه تنها یه مرتبی خاصی به فضامون دادیم، بلکه حتی به عنوان اکسسوری هم میشه ازشون استفاده کرد و حمام رو دیزاین نمود!

حالا واسه رسیدن به این هدف چیکار میشه کرد؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به جواب سوالتون برسیم.

چیدمان قفسه حمام

قفسه سرامیکی توکار بزن

یکی از انواع قفسه هایی که تو سال جدید برای حمام مد شده، قفسه سرامیکی توکار هستش در واقع در دل قسمتی از دیوار حمام قرار داده میشه. این سبک از قفسه ها به دلیل اینکه تو کار قرار می گیرند، فضای زیادی رو اشغال نمیکنن و در نتیجه میتونن واسه حمام های کوچیک خیلی مناسب باشند. برای نصب اینجور قفسه های سرامیکی میتونید از یک بنا کمک گرفته و پرتی دیوار رو با کندن تبدیل به قفسه کنید. یا اگه داخل دیوار هیچ ستونی وجود نداره، یه فرو رفتگی درش ایجاد کنیم و در نهایت اون رو طبقه بندی کنیم. اینجوری واقعا ظاهر خوشگلی میگیره در حالی که شما تو هر خونه ای چنین سبکی رو نمی بینید.

چیدمان قفسه حمام

قفسه محرک میتونه تکون بخوره

یکی دیگه از قفسه هایی که برای سال 1403 ترند شده و مورد استفاده قرار میگیره، قفسه های محرک هستند که میتونن ایستاده باشن، در حالی که چون چرخ زیرشون دارند، خیلی راحت میشه محل قرار گیریشون رو تغییر داد. 

این سبک از قفسه ها نه تنها برای حمام های خیلی کوچیک میتونن خیلی مناسب باشند، بلکه میتونن دسترسی ما رو به لوازمی که در حمام میخوایم، خیلی راحت تر کنند.

چیدمان قفسه حمام

قفسه های آویزی، واقعا دلبرن

قفسه های چوبی یکی از جذاب ترین ایده هایی هستند که میتونیم تو سال جدید واسه حمام در نظر بگیریم. البته که اگه بچه کوچیک دارین این سبک قفسه رو بهتون پیشنهاد نمیدیم، اما در غیر این صورت حضور چنین قفسه دلبری همراه با یه گل پیچک، فضای حمام شما رو به شدت میتونه رویایی کنه. جنس قفسه های آویزی رو میتونید پی وی سی، چوبی یا حتی فلزی انتخاب کنید که اگه خود من بودن قطعا چوبی رو انتخاب میکردم. اما چیزی که نباید یادتون بره اینه که از فیکس شدن اونها به سقف یا دیوار نسبت به وزنی که قرار روشون قرار بگیره مطمئن بشید.

چیدمان قفسه حمام

قفسه چوبی ما رو با طبیعت پیوند میزنه

نمیشه منکر شد که پیوند با طبیعت اونهم تو فضایی مثل حمام که مستقیما رو آرامش ما تاثیر میذاره، به شدت تاثیر گذاره و میتونه یه ایده فوق العاده باشه. بنابراین اکثر طراحان داخلی توصیه میکنن که از گل‌ و گیاه و عناصر طبیعی برای این فضا از خونمون استفاده داشته باشیم. حالا میتونیم برای سال 1403 و واسه نوبرونه شدن فضای حمام، میتونیم قفسه چوبی روکش شده بخریم که در برابر رطوبت هم به شدت مقاومت داره. 

این قفسه ها دست ما رو باز میزارن و میتونن اشکال مختلفی داشته باشند. هر چی رنگشون تیره تر باشه بیشتر با سبک های کلاسیک پیوند میخورن و اهر چقدر هم که رنگشون روشن تر باشه، با فضای مدرن منطبق ترند.

قفسه چوبی برای حمام میتونه با کابینت زیر سینک دستشویی و همچنین دیگر لوازم حمام ست بشه که خب این ایده جذابیت فضا رو دو چندان خواهد کرد.

چیدمان قفسه حمام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی