|

3 تا رنگ رژلب جذاب که اگه یه خانوم به روز باشی تو کیفت پیدا میشه/ با اینا جسور باش

در این مقاله چندتا از رنگ رژلب های ترند رو بهتون نشون دادیم که میتونید در آرایش هاتون ازشون استفاده کنید و به زیبایی بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر خانومی رویای زیبا بودن رو داره و برای این منظور به راه های مختلفی متوسل میشه ولی خب تعریف زیبایی کلی فرق کرده یعنی این روزا خیلی ها معتقد هستن که شما در صورتی که یه استایل شیک داشته باشید زیبا هستید تا یه چهره ی بی نقص که خب همچین هم بیراه نیست مثلا احتمالا یادتون بیاد که یه زمانی بحث زیبایی و جذابیت مطرح بود و به نظر خیلی ها جذابیت از زیایی چندین پله جلوتر بود و یه نفر میتونست زیبا باشه ولی بی نصیب از جذابیت که خب در این حالت زیباییش هم به چشم نمیومد چون اون دوره جذابیت حرف اول رو میزد و در اصل در هر دوره ای یه سری چیز ها برای خودشون ملاک زیبایی و جذابیت میشن.

البته که در خصوص زیبایی ظاهری هم در هر دوره ای یه چیزی ملاک میشه مثلا این روزا داشتن گونه های برجسته به همراه زاویه ی فک بسیار روی مد و جذابه و به همین خاطر خیلی ها به سمت انجام کانتورینگ چهره با ژل و فیلر رو میارن در حالی که آرایش برجسته شدن گونه میتونه یه راه ساده تر و راحت تر باشه که خب هر کسی هم میتونه بره سراغش ولی خب در این بین راه زیباتر شدن رو شما هستید که انتخاب میکنید که حالا میخواد از راه عمل باشه و یا از راه های ساده تر ولی در این بین میتونید از ترندهای روز هم بهره بگیرید مثلا در صورتی که رنگ رژلب های ترند رو بشناسید و به سراغ استفاده از اون ها برید مسلما زیباتر خواهید شد که ما هم در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کردیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ رژلب های ترند

رژلب با تناژ طلایی شما رو درخشان و خاص جلوه میده

در اصل رنگ این رژلب از ساعت طلایی الهام گرفته شده و به کوتاهی زمان قبل از غروب و بعد از طلوع خورشید اشاره داره که در این زمان خورشید رنگ گرم و ملایم و درخشانی داره. این رنگ رژ در 2024 قراره حسابی ترند باشه و شما اون رو در میکاپ های مختلف مشاهده خواهید کرد و سایه های اون برنز عسلی، طلایی ملایم و هلویی گرم خواهند بود و همچنین مخلوطی از نارنجی گرم و قهوه ای هم توی این رنگ رژ وجود خواهد داشت.

یکی از مزیت هایی هم که این رنگ رژ داره این هست که با تمامیه رنگ پوست ها همخونی داره و برای شما ظاهری جذاب و طبیعی درست میکنه و شما میتونید از اون در آرایش های روزمره ی خودتون هم بهره بگیرید و ظاهر درخشان و گرمی برای خودتون بسازید بدون این که حس کنید بیش از حد رژتون توی چشم میزنه.

رنگ رژلب های ترند

رنگ رژلب های ترند

رژلب های نود با رنگ های خنثی و طبیعی جلوه ی دخترونه و امروزی بهتون میبخشن

یکی دیگه از رنگ های ترند که برای رژلب وجود داره در اصل رنگ های طبیعی هست که این روزا بسیار موردتوجه هست و برای خودش طرفدار پیدا کرده. در اصل این مدل از رژلب ها اومدن تا یه جورایی ذهن رو برای پذیرش زیبایی طبیعی پوست و صورت آماده کنن. این رنگ رژها از صورتی ملایم رو شامل میشن تا هلویی گرم که برای آرایش های روزمره بسیار مناسب اند و شما میتونید با استفاده از اون ها یه زیبایی نچرال و طبیعی برای خودتون خلق کنید.

البته که در این بین باید این نکته رو بهتون یادآوری کنیم که برای داشتن یه ظاهر طبیعی با رژتون باید دنبال سایه ای باشید که یک الی دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی لب هاتون باشه چرا که این کار باعث میشه که ظاهر جذاب تری پیدا کنید و ویژگی های پوست و چهره تون بدون اغراق بیشتر به چشم بیان.

رنگ رژلب های ترند

رنگ رژلب های ترند

برق لب امسال میتونه توی لوازم آرایشی شما یه پای ثابت باشه

هرچند که توی سال های اخیر رژلب های مات خیلی پرطرفدار و محبوب بودن اما وقت اون شده که این مدل از رژها رو بیخیال بشید و سراغ لیپ گلاس ها و برق لب ها برید که تازگی ها بسیار مد شده و قراه توی 2024 حسابی در ترندهای آرایشی استفاده بشه و لب های شما رو از حالت سادگی دربیاره و درخشندگی خاصی به اون ببخشه. البته که خیلی ها در این بین از این که برق لب، لب هاشون رو کوچیک نشون میده ناراضی هستن که برای جلوگیری از این منظور میتونید از یه خط لب تیره استفاده کنید و فرم لب رو اصلاح کرده و خط لب بکشید بعد اون رو به سمت داخل لب فید کنید و در انتها برق لب بزنید و از این طریق لب هاتون رو برجسته تر و زیبا جلوه بدید.

رنگ رژلب های ترند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی