|

انواع ژل شستشو صورت با خاصیت سفید کننده / با یه تیر دو نشون زدی هم صافی هم روشنی پوست

اگر شما از دست خانومایی هستین که دلتون یه معچزه برای روشن شدن صورت میخواد، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر شما خانومی هستید که به سلامت و زیبایی پوستتون واقعا اهمیت میدین، پس باید ژل شستشو داشته باشین. زیبایی و اهمیت دادن در وهله اول به این نیست که من و شما بریم یه عالمه لوازم آرایش بخریم و برای هر بار بیرون رفتن کلی چیتان پیتان کنیم! بلکه زیبایی اصیل و اصل وقتیه که شما مراقبت از پوست صورتتون رو یاد بگیرید و بعد با میکاپ زیبایی صورتتون رو بولد تر کنید.

شستشوی صورت توسط شوینده مناسب کاریه که به شدت اهمیت داره، چرا که با انتخاب شستشوی اشتباه هم باز دارین به صورتتون ظلم می کنید چرا که پوست صورت ظریف ترین پوست در بدن ماست که همیشه ام در معرض انواع و اقسام آلودگی ها و شرایط آب و هوایی و لوازم آرایش قرار میگیره و اصلا طفلکی اگه طوریش نشه باید شک کرد! ژل های شستشو انواع مختلفی دارند که در این مطلب ما میخوایم با یه تیر دو نشون بزنیم. یعنی هم پوست صورتمون رو با ژل بشوییم و تمیز و پاکیزش کنیم، هم اینکه خاصیت روشن کننده داشته باشه و به سفید تر شدن پوستمون کمک کنیم.

پس با ما همراه باشید.

2

ژل شستشوی ویتامین سی مدل سوپر فروت کریتوس Creightons

برند کریتونز که یک برند انگلیسی محسوب میشه، در تولید لاین سوپر فروت خود، از خواص ویتامین سی که یک ماده آنتی ‌‎اکسیدانی بسیار قوی هستش و روشن کنندگی اثبات شده ای داره استفاده کرده. شما استفاده درست از این محصول پوست خود را پاکسازی کرده و نشاط و شادابی رو به چهرتون برمیگردونید.

این ژل شستشو روزانه هستش و با ویتامین سی غنی شده ای که داره باعث جذابیت پوست شما خواهد شد. در ترکیبات این ژل از اسیدهای طبیعی میوه و آنزیم ‌‌ها استفاده شده که نقش خیلی مهمی تو افزایش درخشندگی طبیعی پوست ما دارند.

646

ژل شستشوی روشن کننده و ضد لک استوری درم Storyderm لاین اوتو وایت

تین لاین از برند استوری درم در واقع با روش های درمانی منحصر به فرد و نوین اثر گذاری بالایی در روشن کردن پوست من و شما دارند. حالا چجوری ؟ اینجوری که با روشن کردن پوست تیره و کدر و مبارزه با لکه های تیره روی پوست، اونها رو شاداب و روشن خواهند کرد. 

هیچکس نیست که دلش یه پوست روشن و بدون لک نخواد، پس استوری درم میتونه به عنوان یه پک کامل کمک کننده شما باشه و به ویژه افرادی که لک پوستی دارن رو خوشحال کنه. این محصول با مواد بسیار ارزشمندی مثل ذرات الماس، اکسیژن، ویتامین سی، نیاسینامید و مواد معدنی غنی شده هستش.

4856

ژل شستشو نیتروژنا Neutrogena گریپ فروت و ویتامین سی

این ژل مخصوص پوست چرب می باشد. اگر پوست شما دارای دونه های سیاه هستش این محصول برای شما عالیه تا از شر دونه های سیاه خلاص بشید. این ژل با نفوذ به اعماق پوست شما میتونه اون رو پاکسازی و روشن کنه. 

این ژل شستشوی صورت ضد حساسیته و رطوبت پوست رو تنظیم میکنه. خاصیت جوان سازی و همچنین شاداب کنندگی داره. از طرفی هم میتونه آرامبخش پوست بشه و خستگی گونه ها و چشم ها رو هم برطرف کنه. استفاده از این محصول پوست شما رو پاک و پاکیزه از هر گونه آلودگی میکنه و شفاف میسازه.

648648

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی