|

گوشواره طلا رو جوری انتخاب کن که ماه بشی از قشنگی/ انتخاب بر اساس فرم صورت و مد

در این مقاله خواهیم گفت چه مدل گوشواره طلا با فرم صورت مون جور درمیاد و گوشواره های ترند روز چه طرح هایی هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیورآلات، دنیای بی نهایتی از طرح و زیبایی هستن که طرفداران خیلی زیادی هم دارن. در این میون زیورآلات ساخته شده از طلا طرفداران خاص خودش رو داره و خیلی از خانم ها پول زیادی رو صرف خرید طلا و جواهر میکنن. پس مهمه بدونیم چه مدل طلایی رو بخریم که با فرم بدن ما متناسب باشه و ما رو زیباتر نشون بده. قبلا گفته بودیم گردنبند طلا رو چجوری انتخاب کنیم. در این مقاله خواهیم گفت چه مدل گوشواره طلا با فرم صورت مون جور درمیاد و گوشواره های ترند روز چه طرح هایی هستن. تا پایان همراه ما باشید.

gushvare8

انواع گوشواره طلا

گوشواره یکی از پر طرفدارترین اکسسوری های زنانه ست که اگر درست انتخاب بشه زیبایی و جلوه خاصی به صورت میده. انواع مختلفی از گوشواره مثل میخی، آویز، حلقه ای، کلیپسی و ایرکاف وجود داره که میشه اون ها رو متناسب با فرم صورت، مدل مو و حتی مدل لباس انتخاب و استفاده کرد.

gushvare1

انتخاب گوشواره طلا بر اساس فرم صورت

فرم صورت بیضی

فرم صورت بیضی که به اون لوزی هم میگن، بهترین فرم صورت برای استفاده از انواع مدل ها و طرح های گوشواره به حساب میاد. اگر فرم صورت شما بیضی هست در انتخاب فرم و مدل گوشواره طلا آزاد هستید. ولی این رو بدونید که استفاده از گوشواره هایی که فرم بیضی دارن، زیبایی صورت شما رو بیشتر میکنه.

gushvare9

فرم صورت گرد

اگر شما جزو کسانی هستید که صورت گرد دارن، باید بگیم که بهترین مدل و طرح گوشواره طلا برای صورت شما، گوشواره های کشیده و ترجیحا با فرم مستطیل و ذوزنقه هست.

این مدل گوشواره با ایجاد خطوط هندسی در کنار صورت شما، از گردی اون کمتر میکنن و جذابیت بیشتری به صورت شما می بخشن.

gushvare7

فرم صورت مربع

برای صورت های با فرم مربع، نیاز به مدل گوشواره ای هست که زاویه و خطوط نداشته باشه و برعکس دارای منحنی هایی باشه تا فرم صورت رو متعادل کنه.

اگر صورت مربعی دارید بهتره از گوشواره های حلقه ای یا آویز با فرم دایره و بیضی استفاده کنید.

gushvare3

فرم صورت قلبی

فرم صورت‌ قلبی که به اون مثلثی هم میگن، صورتی هست که که پیشانی پهن ‌تر از گونه‌ هاست و گونه به سمت چانه باریک و باریک ‌تر میشه. گوشواره‌های آویز که دارای خطوط و خمیدگی‌ های متعددی هستند برای صورت ‌های قلبی بهترین گزینه محسوب میشن.

همینطور گوشواره‌ هایی که بخش پایینی اونها عریض ‌تره برای پر کردن بخش خالی گونه‌ ها به سمت چانه گزینه خوبی هستن.

gushvare2

گوشواره طلا مناسب با مدل موهای مختلف

اگر موی فر و مجعدی دارید، بهتره برای این که گوشواره مشخص باشه، موهاتون رو پشت گوش قرار بدید.

اگر موی کوتاه دارید، بیشتر مدل‌ های گوشواره برای مدل موی شما مناسب هستن.

اگر موی بلندی دارید، بهترین گزینه برای شما گوشواره ‌هایی ست که آویز دارن و بلند هستن.

انتخاب گوشواره بر اساس مد یا سلیقه شخصی؟

هر فصل و هر سال طرح های مختلفی از گوشواره های طلا مد میشن که قطعا خرید همه اونها برای کسی میسر نیست. حالا این سوال مطرح میشه که برای خرید گوشواره مد روز رو در نظر بگیریم یا سلیقه شخصی خودمون رو؟ باید بگیم که هر دو مورد موضوعات مهمی هستن و بهترین جواب برای این سوال اینه که بهترین مدل و طرح که با سلیقه ما جور درمیاد و علاوه بر اون مد و ترند روز هم هست، بهترین گزینه برای ماست.

در حال حاضر هم مدل های مینیمال، هم مدل های پیچیده و مدرن و هم طرح های کلاسیک رو میشه انتخاب کرد که همگی اگر متناسب با استایل ما انتخاب بشن، در زیبایی ما نقش زیادی دارن.

gushvare5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی