|

عجیب ترین کاربرد های سشوار که عمرا بدونید / فقط مونده برات ظرف بشوره بابا چقد خوبی تو

خیلی از خانوم ها بر این فکرند که از سشوار فقط میشه برای خشک کردن موها استفاده کرد در حالی که شما دیگر کارایی های این وسیله جذاب رو نمیدونید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب خیلی از خانوما هستن که از یکسری لوازم به مانند سشوار به ندرت و کم استفاده می کنند. آخه میدونید که همه ما سشوار رو به اسم خشک کردن مو می شناسیم و اغلب فکر می کنیم که این وسیله فقط به درد همین کار میخوره! تازه بعضیا هستن که واسه خشک کردن موهاشونم خیلی کم ازش کمک میگیرن و بنابراین حسابی تو کشو خاک میخوره. 

اگر شما هم اینچنین هستید پس بهتره بدونین که سشوار جان فقط برای خشک کردن موها نیستا! یه عالمه کاربرد دیگه هم داره که شاید من و شما ندونیم اما تا به این میزان کارایی داره. احتمالا براتون سوال شد که این کارایی ها چی هستم که خب ما هم در پاسخ میگیم خانوم خانوما کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا ببینید و بدونید سشوار دیگه چی کارا بلده!

کاربرد سشوار در خانه

1- میتونه انواع برچسب رو از سطوح پاک کنه

کاغذهایی که برای یادداشت هستن، برچسب های ضربه گیر و هر مدل برچسبی که با استفاده از گرما میتونه بچسبه رو سشوار می چسبونه. گرما چسب رو سست میکنه و به جدا شدن برچسب از روی سطوح کمک خوبی داره.

2- اثرات شمع رو میتونه پاک کنه

اگه یه وقت موم شمع بر روی سطوح مختلفی همچون مبلمان و فرش چسبید، اصلا نگران نباشید. ما میدونیم که کندنش خیلی سخت و اذیت کنندست، اما شما میتونید تنها با استفاده از گرمای سشوار موم شمع رو جدا کنید و اون آیتم مورد نظر رو تمیز کنید.

3- واسه برق انداختن تزیینات کیک کارسازه

فقط کافیه تا سشوار رو روی دور کند بزارید، بعد خیلی اروم بر روی کیکی که پخته شده بگیرید و حرکتش بدید. شما با استفاده از ای کار در واقع تونستید درخشش خاصی به کیک خود ببخشید.

4- لباس های خیس رو باهاش خشک کن

میتونید لباس هاتون رو بر روی دوش و یا کابینت آویزان کنید و از دور خیلی آروم با باد سشوار گرمش کنید . اینجوری لباس شما زود تند سریع خشک خواهد شد و تمام. 

کاربرد سشوار در خانه

5- بخار آینه رو با سشوار از بین ببر

دیدین روی آینه بخار میگیره دیگه هیچی معلوم نیست؟ میتونید با استفاده از باد ملایم سشوار بخار آینه رو هم از بین ببرید و راحت!

6- بگیر به وسایل و گرد و غبارشون رو محو کن

یکسری از وسایل به مانند تزئینات چوبی حکاکی شده، آثار هنری، گل های مصنوعی، قفسه های کتاب، لامپ و کیبورد کامپیوتر وقتی خاک میخورن دیگه به این راحتیا تمیز نمیشن چرا چون خاک رفته تا اون لا به لا های ریزشون! در اینجا شما میتونید با استفاده از باد سشوار از این مشکل خلاص بشید و به راحتی گرد های موجود داخلشون رو تیز کنید. 

7- کمپرس گرم

برای گرم کردن بدن و اعمال کمپرس گرم میتونید از باد گرم سشوار استفاده کنید. کافیه که یه حوله مرطوب بر روی قسمت مورد نظر قرار بدید و از دور باد گرم سشوار رو روش بگیرید.

8- اگه آثار مداد رنگی به دیوار مونده با سشوار پاک میشه

در اینجا شما باید با گرم سشوار رو بر روی آثار مداد رنگی بگیرید. بعد با استفاده از یک پارچه مرطوب، و یکم مواد شوینده به راحتی این آثار رو از بین ببرید و دیوارتون رو سفید تحویل بگیرید.

کاربرد سشوار در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی