|

خاورمیانه به منطقه جولان بوگاتی تبدیل می‌شود!

وگاتی می‌گوید: خاورمیانه با تجملات گره خواهد خورد و هایپرکارهای خود را در یک مراسم ویژه به عربستان سعودی می‌آورد.

لینک کوتاه کپی شد

بوگاتی با سازماندهی یک مراسم ویژه در عربستان سعودی، ارتباطات خود با خاورمیانه را تقویت کرده و شیرون اسپرت مدل Les Legendes du Ciel و شیرون پور اسپرت را کانون توجه همگان قرار داده است. این هایپرکار که برای رانندگان مسابقه‌ای مشهور فرانسوی در قرن 20 اهمیت ویژه ای دارد، در باشگاه رویال گرینز گلف و کانتری کلاب در جده برای تعداد محدودی از افراد به نمایش گذاشته شده است.

بازدیدهای خصوصی در ریاض همچنان ادامه داشت و اندی والاس، راننده رسمی آزمایش بوگاتی و برنده لمانز، از طریق بیان ویژگی های مدل ها با مشتریان گفت و گو می‌کرد. سپس والاس تجربه رانندگی در محیط تماشایی عربستان سعودی را برای همگان به نمایش گذاشت که در طی آن، شرکت کنندگان این فرصت را داشتند که حس نشستن پشت فرمان شیرون پور اسپرت را تجربه کنند.

کوستاس پساریس، مدیر منطقه ای این برند در خاورمیانه و آسیا، اظهار داشته است که ما می‌دانیم که منطقه خاورمیانه با تجمل گرایی رونق می‌گیرد و بنابراین دسترسی مشتریان به جدیدترین مدل های بوگاتی حائز اهمیت است. ما از ارائه نسخه Les Legendes du Ciel شیرون اسپرت به منطقه خاورمیانه که از عربستان سعودی آغاز می‌شود، بسیار خرسندیم. در عین حال، ما موفق شده‌ایم که تجربه منحصر به فرد رانندگی با شیرون پور اسپرت را برای اولین بار در جاده های عربستان سعودی توسط اندی والاس، راننده افسانه ای رکوردشکن در جهان، به گروه منتخب مشتریان خود ارائه دهیم.

تولید شیرون اسپرت نسخه Les Legendes du Ciel به معنی افسانه های آسمان / بهشت محدود به 20 دستگاه می‌شود که قیمت هر یک از 2.88 میلیون یورو برابر با 3.46 میلیون دلار، بدون مالیات، شروع می‌شود. این خودرو دارای به روزرسانی های منحصر به فرد داخلی و خارجی مانند آستانه ورودی منحصر به فرد، لوگو و ظاهری مسابقه ای که چیزی مابین یک بوگاتی و یک هواپیما مدل 1916 را با طراحی دستی در کابین خلبان به تصویر می‌کشد.

این مدل از پیشرانه 8.0 لیتری چهارگانه توربوشارژ W16 بهره می‌برد که 1500 پی‌اس (1447 اسب بخار / 1103 کیلووات) قدرت و 1600 نیوتن متر (1180 پوند فوت) گشتاور تولید می‌کند.

شیرون پور اسپرت بدون احتساب مالیات 3 میلیون یورو (3.6 میلیون دلار) قیمت گذاری و محدود به تولید 60 دستگاه می‌شود. این مدل از موتوری مشابه با شیرون معمولی استفاده می‌کند اما نسبت به آن پیشرفت هایی داشته است. ضرایب دنده کوتاه‌تر، سیستم تعلیق سخت‌تر، ترمزهای قوی‌تر و چرخ های خاص بخشی از این تغییرات اساسی هستند.

منبع:خودروبانک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی