|

استایل دانشجویی زمستانی / اینجوری حراست دانشگاهم حتی ازت تعریف میکنه چه برسه به رفقات

در این مقاله در خصوص استایل دانشجویی زمستانی براتون صحبت کردیم که میتونید با داشتن این استایل ها بهترین خودتون باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آیا شما به عنوان یه فرد دوست دارید که وقتی توی جمعی حاضر میشید همه از خوش سلیقگی و خوش استایل بودنتون تعریف کنن؟ مسلما جواب خیلی هامون به این سوال مثبت خواهد بود و کمتر کسی پیش میاد که جواب منفی بده و یه عده ی کمی هم که براشون فرقی نداره! ولی شمایی که الان این مقاله رو میخونید مسلما این داستان براتون فرق داره و دوست دارید که همیشه بهترین ورژن از خودتون باشید که خب مسلما هستید حتی توی دانشگاه چون در حال حاضر میخواهید بدونید که استایل دانشجویی زمستانی باید چطور باشه که حسابی شیک به نظر برسید؟

خب دانشگاه یه محیط رسمی هست و شما نمیتونید با هر تیپ و استایلی که علاقمند هستید در این مکان حاضر بشید چرا که مثل این میمونه که با شلوار زاپ دار برید برای مصاحبه ی کاری در حالی که این موضوع زیاد جالب نخواهد بود بنابراین برای دانشگاه هم همیشه سعی کنید که رسمی بپوشید بیشتر از این که اسپرت پوش باشید ولی خب نگران نباشید برای استایل دانشجویی زمستانی در این مقاله یه سری آیتم ها رو بهتون معرفی میکنیم که با پوشیدن اون ها اونقدرا هم که فکر میکنید اتو کشیده و رسمی نمیشید و شاید نیمه رسمی باشید ولی در عین حال حسابی شیک هستید. حالا در ادامه بریم سراغ دونستن آیتم های لازم برای داشت استایل دانشجویی زمستانی.

استایل دانشجویی زمستانی

برای استایل دانشجویی زمستانی سراغ یه شکت برید

امسال یه عالمه شکت توی جنس ها و مدل های مختلف مد شده که میتونید از اون ها در استایل های روزمره تون استفاده کنید. شاید شما شکت رو بارها و بارها دیده باشید ولی با اسمش آشنایی نداشته باشید شکت به اون دسته از شومیز هایی گفته میشه که دارای جنس های ضخیمی هستن و سایز اون ها در بیشتر اوقات فری و گشاد هست و پارچه های چهارخونه دارن.

شاید براتون جالب باشه که شکت از وقتی که پاش رو توی عرصه مد گذاشته داره همینجوری میترکونه و ترندی هست که هرگز قدیمی و دمده نمیشه و این لباس جذاب و خاص رو میشه برای هر محفل و دورهمی پوشید و برای استایل دانشگاه هم بسیار مناسبه مثلا شما میتونید یه شکت رو که چهارخونه های آبی و مشکی داره رو با یه شلوار جین آبی، مقنعه مشکی و نیم بوت و کیف مشکی ست کنید.

استایل دانشجویی زمستانی

ترنچ کت ها برای استایل دانشجویی زمستانی شما رو تبدیل به شیک ترین ها میکنن

ترنچ کت و یا همون بارونی یکی از بهترین گزینه ها برای پاییز و زمستون محسوب میشن شاید با خودتون بگید که بارونی از اسمش پیداست که مناسب چه وقتیه و بیشتر برای پاییز مناسبه ولی خب کل زمستون رو که ما شاهد برف و بوران نخواهیم بود خصوصا این روزا که کم کم دیگه سرمای سخت و شدیدی توی فصل های سرما حس نمیشه بنابراین یادتون نره که از این آیتم از شروع پاییز تا اوایل بهار میشه استفاده کرد. ترنچ کت ها رو شما میتونید در اندازه های مختلف تهیه کنید یعنی هم کوتاه و هم بلند که خب احتمالا نوع بلند اون ها برای دانشگاه بهتر باشه.

شما میتونید با مقنعه و ترنچ کت هایی به رنگ های آجری، سبز، شتری و مشکی به همراه نیم بوت و شلوار اسکینی یکی از بهترین استایل های دانشگاهیه خودتون رو داشته باشید که همه ی هم کلاسی هاتون رو به تعریف از شما وادار خواهد کرد. البته که شما میتونید با کتونی هم این استایل رو داشته باشید که پیشنهاد ما در اون حالت پوشیدن شلوارهای پارچه ای قد نود هست.

استایل دانشجویی زمستانی

مگه استایل دانشجویی زمستانی بدون پافر هم میشه؟!

شما میتونید برای دانشگاه از پافرها استفاده کنید ولی خب شاید بگید که سره کلاس گرمتون میشه و نمیخواهید که از زیر پافرتون هم یه مانتو بپوشید از طرفی هم بیرون سردتون میشه بنابراین باید چیکار کنید که دمای بدنتون تنظیم باشه شما میتونید از اون دسته از پافرهایی که که آستین دارن و آستین هاشون جدا میشن استفاده کنید یعنی یه جورایی یه کاپشن گرم برای محیط بیرون داشته باشید که هر موقع احساس گرما کردید آستین های اون رو جدا کنید و از شره احساس گرما و خفگی خلاص بشید. 

شما میتونید با پافر استایل های لایه لایه داشته باشید و بهتره که پافرهای قد بلند رو انتخاب کنید و بعد از زیر اون ها یه هودی بپوشید و از زیر هودی هم میتونید یه شومیز بپوشید که از انتهای هودی بیرون زده باشه.شما میتونید با این آیتم هم کتونی و هم بوت و نیم بوت بپوشید و انواع شلوارها رو در کنار اون تست کنید.

استایل دانشجویی زمستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی