|

"حدیث فولادوند" از آقای بازیگر طلاق گرفت؛ وقتی "پرستو خانم" آتیش بیارِ معرکه میشه!

hadis fouladvand shayanews

حدیث فولادوند بازیگر معروف از همسرش رامبد شکرآبی طلاق گرفته و این خبر توسط دوست صمیمی اش خانم پرستو صالحی منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

حدیث فولادوند بازیگر خوشگل و معروف ایرانی می باشد که البته چند سالی است در فیلم و یا سریالی ایفای نقش نداشته و از این فضا دور است. البته خانم بازیگر قبل از ازدواجش فعالیت بسیار بیشتری در این عرصه داشت.

به گزارش«شایانیوز» حدیث فولادوند از هنرمندان بسیار بی حاشیه می باشد اما در عوض پرستو صالحی دوست صمیمی اش که از قدیم با هم بودند بسیار پرحاشیه می باشد. حدیث فولادوند در اینستاگرام طرفداران بسیاری دارد اما فعالیت کمی دارد. پرستو صالحی با بیش از 2.2 میلیون دنبال کننده بسیار اکتیو و فعال می باشد که البته بعد از مهاجرتش بیشتر بر سر زبان ها افتاد و هر چند روز علاقه دارد تا با حرفی حاشیه سازی کند.

به تازگی هم ظاهرا حدیث فولادوند از همسرش رامبد شکرآبی طلاق گرفته و این خبر توسط پرستو خانم منتشر شد و همه فهمیدند. در ادامه ابتدا پستی که حدیث منتشر کرد را مشاهده می کنید و بعد هم استوری پرستو خانم رو!

حدیث در کپشن این ویدیو نوشت:

شروع دوباره...

ساحل عباس آباد مازندران

۱۸ دی ماه ۱۴۰۰

با همراهی ساینا و دلسا برادرزاده های خوشگلم

نظرات کاربران برای کامنت پرستو صالحی نظرات کاربران برای کامنت پرستو صالحی

و اما این هم استوری پرستو صالحی که برای حدیث خانم گذاشت و کاربران و رسانه ها رو خبردار کرد. برخی بر این نظراند که خود حدیث چیزی نگفت چرا خانم حاشیه دار یعنی پرستو صالحی همه جا جار زد و اینستا رو پر کرد از خبر طلاق!

Untitled

بیوگرافی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند (متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ در شیراز) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری است و اصالتا از ایل بزرگ بختیاری بنام باب ممیوند چهارلنگ و از طایقه شناخته شده فولادوند می باشد.

12 ساله بود که زیر نظر گلاب آدینه (بازیگر) دوره های بازی را گذراند و اولین بار با نمایش گل های دوستی روی صحنه رفت و تا مدت ها تئاتر بازی می کرد.

hadisfouladvand_1480788242

ازدواج خانم و آقای بازیگر باهم!

حدیثه فولادوند در سال 1389 وقتی 33 ساله بود با رامبد شکرابی 38 ساله ازدواج کرد، این زوج چندین سال در شمال و شهر ساری زندگی می کردند و حالا در تهران هستند.

رامبد شکرآبی متولد 17 فروردین 1351 در تهران، بازیگر است. دیپلمه ریاضی فیزیک دارد و برادرش مهراد شکرابی هم از گریمورهای شناخته شده است. این هنرمند علاوه بر بازیگری سینما و تلویزیون در تئاتر نیز فعالیت دارد.

hadisfouladvand-photokade-3

البته که این دو هنرمند دیگر از یکدیگر طلاق گرفته اند و حدیث فولادوند نیز عکس های دونفره شان را از صفحه اینستاگرام پاک و آنفالو کرد.

ظاهرا طلاق و جدایی در میان هنرمندان اونقدری زیاد و عادی شده که دائما در حال شنیدن طلاق آن ها هستیم. حالا جالب اینجاست که خیلی از بازیگران مثل الناز حبیبی و بهنوش طباطبایی بعد از جدایی ناراحت نیستند که هیچ تازه خیلی از قبل شادتر هم نشان میدهند و فعالیت و تفریحاتشان بسیار بیشتر و البته پر حاشیه تر میشه!

hadisfouladvand_1544639952

hadisfouladvand_1547223386

hadisfouladvand_1535629777

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    ما که ندیدیم بجز یکی دو مورد ، هنرپیشه هایی که طلاق گرفتن ، حال و روز خوبی داشته باشن . بعد طلاقشون هزار تا بازی در میارن که به اون طرف بگن اشتباه کردی منو طلاق دادی. مخصوصا اگه طرف مقابلشون با یه هنرپیشه دیگه ازدواج کنه.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا وکیلی این زن و شوهر دوست داشتم حیف شد از هم جداشدن باعث خوشحالی پرستو خانم شدن....حدیث جان اینو بدون عزیزم تنها کسی که از جدایی دوست غصه میخوره خانواده ات هست یک دوست نمیتونه خوشحالی تو ببینه اینو از ته دل میگم گول ظاهر دوستتو نخور

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی