|

"زهره فکور" پیش دکتر جون کم پلنگ شد با فتوشاپم زد ترکوند؛ شما کِی مدل شدی!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکور بازیگر معروف ایرانی می باشد که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و در مقابل با تبلیغاتش پول خوبی میگیرد اینبار هم خیلی تیلیغ کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

زهره فکور صبور بازیگر معروف و شناخته شده ایرانی است که سال هاست در تلویزیون ایفای نقش داشته بیشتر با بازی در سریال "دلنوازان" در نقش دختری نابینا بیشتر شهرت یافت و با بازی در سریال " دردسرهای عظیم" هم که دیگر کاملا دیده شد.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکور صبور اما بعد از دردسرهای عظیم ظاهرا دیگر سمت بازیگری نرفته و ترجیح داد تا از شهرت خود به نوعی دیگر استفاده کند به دنبال چیزی که بیشتر به آن علاقه دارد برود. زهره فکور به شدت طراحی و دوخت لباس را دوست دارد و حالا هم در همین زمینه فعال است اما چجوری؟

خانم خانما در چند وقت اخیر اونقدر با صورتش وَر رفت که اگه الان بخواد دوباره به بازیگری برگرده کاملا با گذشته فرق داره. جراحی بینی و عروسی کردنش، لیفت ابرو و شقیقه، پروتز لب و گونه، زاویه فک و...او همه چیز را امتحان کرد و حالا به یک داف به تمام عیار تبدیل شده که با موهای فر و بلوندش تکمیل میشه. اما خانم بازیگر از فتوشاپ هم خیلی استقبال میکنه و به تازگی هم برای تبلیغ استوری از چهره خود منتشر کرد که با فتوشاپ روی بدنی دیگر گذاشت شده بود.

zohrefakour_2746597243329209864_4085941761

اما زهره فکور 33 ساله در راخ جدیدش خیلی هم انرژی و وقت صرف می کند و دائما ا تو سالن های آرایشی تشریف دارن یا دم به دقیقه تو مطب های پزشکی واسه یه ساخت و ساز جدید تو چهرش. 

 زهره فکور که تا چندی پیش همش از دکتر شفیعی می گفت و کلی از ایشان تعریف و تمجید می کرد که فلان است و بهمان و در جراحی زیبایی مثل و مانند ندارد

zohrefakour_1637642057_1

اما  به یکباره پزشک زیبایی اش را عوض کرد و با انتشار ویدیویی از شخصی به نام کتر سلطانی به عنوان پزشک جدید زیبایی اش نام برد و حسابی برایش تبلیغ کرد که در ادامه ان را مشاهده می کنید.

شاید بد نباشد که خانم فکور که در پیج اینستاگرامی خود مطب های زیبایی زیادی را تبلیغ می کند به این نکته توجه داشته باشند که معرفی پزشک زیبایی چیزیست که اگر خوب و کاربلد نباشد دیگر قابل برگشت نیست و یا مثل خرید لباس نیست که بگوییم این بد از آب دراومد یکی دیگه میخریم. 

نه تنها هزینه های هنگفت زیادی دارد بلکه خیلی هم خطرناک است و با توجه به اینکه چهره خود خانم بازیگر به چنین روزی افتاده نباید اعتماد زیادی به معرفی هایش کرد.

cinema.galllery_1637405221

زهره فکور با آرایش های کیلویی اش! 

زهره فکورصبور از دسته بازیگرانی است که علاوه بر غیر طیعی بودن چهره اش آرایش ها زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

زهره فکور مدتی پیش به عنوان مدل برای نشان دادن یک برند باس جلو وربین رفت که میکاپ غلیظ خانم بازیگر از سوی کاربران مورد توجه نیز قرار گرفت.

persianactors.new_1621917915_2

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور زاده 1 فروردین 1357 تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت. زهره فکور صبور دریک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر بـه دنیا آمد و خودش فرزند آخر اسـت پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده اسـت.

style.honarmandan_1628359880_1

زهره فکور صبور می گوید

در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. 

مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

parisa_cafe_pic_1545151744

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ماه ارسالی در

    خیلی عقده ای و زشته.با اون همه عمل و آرایش تازه شده این

  • ناشناس ارسالی در

    چرا اینقدر عمل و‌تغییر،😮😮

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم براتون شما اول حجابتون رو درست کنید بعدا تبلیغ کنید شما پیش فاطمه زهرا میخواهید با این حجابتون چه بگیدواقعا بی حجابید شما اصلا قران میخونید میدونید حجاب از دیدگاه خدا و قران چجوری هست

    • ناشناس ارسالی در

      ان شالله خدا جوابشو میده

  • Narges ارسالی در

    یا خدا انقدر عمل اینا کرده شبیه عروسک شده😒😒

  • دیگران ارسالی در

    حالم از این همه خود شیفتگی بهم می خوره

  • ناشناس ارسالی در

    اییییییییییشششششش
    چندش
    خوشگلم نیستی

  • ساراحیدری ارسالی در

    بسیارجذاب هستن ایشون

  • ناشناس ارسالی در

    .من یبار مدل شدم ارایشگره بیشعور رفته بود عکس قبل ارایشمو کلی زشت کرده بود زنیکه وحشی عقده ای تازه گفته بودم عکسامم نزاره خودش گزاشته بوداینستا بدون اجازه

  • ناشناس ارسالی در

    مثل همیشه بی مزه

  • ناشناس ارسالی در

    آمدی درستش کنی خرابش کردی مثل پیر زن ها شدی اینا کارا خداست چون اون وقت خیلی پورو میشید

  • دخی ارسالی در

    همه سلبریتیهامون عقده ایی هستن

  • اریانا ارسالی در

    عزیز من شما به فکر اعمال خودت باش کسی گناهان اون رو به پای تو نمینویسه چون اگه هی مسخرش کنید و فحش بدید بهش خدا هم ۱۰ برابرش برات مینویسه دوست نداری نگاه کنی اصلا چرا میای صفحه رو باز میکنی و تازه نظرم میدی برو پی زندگیت خانم یا آقای مومن به این چیکار داری دوست داشته عمل کرده شما چیکارشی

  • ناشناس ارسالی در

    هرکاری هم کنی خوشگلی صورت به چشم هستش که چشماتو خیلی ریزه اندازه نخود 😝

  • ناشناس ارسالی در

    ازبچگیام ازش بدم میادنچسب امیدوارم حتما پیام منوبخونه

  • بدون نام ارسالی در

    خیال می کنی خیلی خوشگلی انقد عمل کردی صورتت داره می ترکه دیگه مارو خر نکن که اره من عمل مکردم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که این الان مثلا خوشگله؟؟🧐🧐
    به جای این بی‌حجابی ها باید ححاب رو رعایت کنن

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرشون
    فکر میکنن خیلی خوشگل شدن با این عمل های زیبایی🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥

  • م.م ارسالی در

    چقدر زشته. الان چه احساس خوشگلی هم می کنه

  • ناشناسسس ارسالی در

    این خانم و خانمای بازیگر با این رفتار بدش میدونید الگوی بسیاری از دخترای ساده ما میشن
    خداوند به راه راست هدایتش کنه و انشالله اون دنیا پاسخگوی رفتارای زشت خودشون میشن واقعا وقیح هست.

  • سحر ارسالی در

    خوشگل نمیشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی