|

"زهره فکور" دیگه بازیگر نیست؛ انگاری درآمد مدل شدن با "موی بلوند" بیشتره!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور بازیگر و مدل ایرانی است که به تازگی با یک پیج لباس همکاری کرده و تصاویری از خود با استایل های مختلف منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

زهره فکورصبور بازیگر که چه عرض کنیم دیگر بیشتر مدل ایرانی است! خانم بازیگر پس از بازی در «دلنوازان» در «دردسرهای عظیم» حضور پیدا کرد و بسیار شناخته تر شد.

به گزارش«شایانیوز» زهره خانم همانند بهاره رهنما پیج خود را پر از تبلیغات کرده و با توجه به اینکه عمل های زیبایی زیادی داشته و علاقه زیادی هم به طراحی لباس دارد، حالا بیشتر در حوزه مدلینگ او را می بینیم. وی تا مدتی پیش عکس هایی از خود در حال پرو لباس منتشر می کرد اما به تازگی با تگ یک مزون لباس از تصاویرش با لباس های مختلف رونمایی کرد.

در این پیج کوچک او دیگر بازیگر نیست و استایل های مختلف را بر تن خود به نمایش می گذارد. قطعا با استفاده از یک بازیگر پیج با سرعت بیشتری بالا رفته و فروش می کند. در ادامه تعدادی از تصاویر او را مشاهده می کنید.

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور از دسته بازیگرانی است که علاوه بر غیر طبیعی بودن چهره اش آرایش های زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

زهره فکور مدتی پیش به عنوان مدل برای نشان دادن یک برند لباس جلوی دوربین رفت که میکاپ غلیظ خانم بازیگر از سوی کاربران مورد توجه نیز قرار گرفت.

زهره فکورصبور

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور زاده 1 فروردین 1357 تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت. زهره فکور صبور دریک خانواده 7 نفری با سه خواهر و یک برادر بـه دنیا آمد و خودش فرزند آخر اسـت پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده اسـت. او کار بازیگری خودرا باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد.

زهره فکورصبور

زهره فکور صبور می گوید

در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرشته دارم ارسالی در

    این خانم هیچ وقت بازیگرنبود

  • ناشناس ارسالی در

    بازیگرای عزیز من که خسته شدم شماخودتون خسته نشدین از هفت قلم آرایش خودنمایی آیا سیرتتوننم به خوشگلی ظاهرتونه البته با میکاپ میلیونی بازیگران اون گریمکاری که شمارو ارایش میکنه بیارین منو آرایش کنه ببینم کی خوشگلتره البته بدونه آرایشم خیلی خوشگلم🤭🤪😁

  • افسانه ارسالی در

    اینا یه مشت عروسک پوشالین فقط

  • ناشناس ارسالی در

    عزیزم مملکت خردر الاغ شده نمی بینی

  • ساره کامرانی ارسالی در

    تو خسته نمیشی اینقد آرایش میکنی با اون چونه درازت😐😶😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    ترجیح میدم چیزی نگم...سکوت بهتره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی