|

"زهره فکور" واسه یلدا ترکوند؛ حَشر و نَشر با آقای دکتر چه پرنسسِ شاخی تحویل داد!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکور صبور برای شب یلدا تصویر آتلیه ای از خود منتشر کرد که مثل همیشه کلی آرایش کرده و خودش را بزک کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

خیلی وقت است که دیگر زهره فکور صبور را در قاب تلویزیون و یا پرده سینما ندیده ایم و  در عوض روزی نیست که خبری از زهره در اینستاگرام و فضای مجازی نباشد.

به گزارش «شایانیوز» زهره خانوم 33 ساله که با حضور در سریال دردسرهای عظیم شناخته شد این روزها به شدت در فضای مجازی و اینستاگرام فعال است. البته زهره خانوم برای اینکه در اینستاگرام حضور موثر داشته باشد و به عبارتی شاخ باشد کلی هم انرژی و وقت صرف می کند و به عبارتی یک پایش این سالن آرایش و زیبایی و است و پای دیگر مطب دکتر زیبایی است.

zohrefakour_1637642057_1

زهره خانم فکور پیش تر در یک گفتگو اعلام کرده بود در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

zohrefakour_2696586020357893638_4085941761

از صحبت های خانم فکور برمی آید که خودش هم ظاهراً بیشتر تمایل دارد دنبال مدلینگ و طراحی لباس باشد یا بازیگری و ایفای نقش البته که درآمد تبلیغات اینتستایی هم احتمالاً مزید بر علت است و زهره خانم را بیشتر به این سمت و سو سوق می دهد

زهره خانوم فکور به تازگی و به بهانه شب یلدا عکسی در صفحه خود منتشر کرد که کاملا تمِ یلدایی دارد و او را شبیه پرنسس ها کرده البته زهره خانم تو این پست هم حسابی از کسانی که او را اینگونه کردند تشکر کرد و برای اینکه تبلیغی هم کرده باشه و نمک گیرشون نشه صفحات و پیج میکاپ آرتیست، دکتر زیبایی و عکاس ش رو هم تگ کرد.

zohrefakour_1639814315

حالا تبلیغ میکاپ آرتیست و عکاس خیلی چیز عجیبی نیست اما این همه تبلیغ برای دکتر زیبایی شاید خیلی عاقلانه نباشد. چرا که معرفی پزشک زیبایی چیزیست که اگر خوب و کاربلد نباشد دیگر قابل برگشت نیست و یا مثل خرید لباس نیست که بگوییم این بد از آب دراومد یکی دیگه میخریم. 

نه تنها هزینه های هنگفت زیادی دارد بلکه خیلی هم خطرناک است و با توجه به اینکه چهره خود خانم بازیگر به چنین روزی افتاده نباید اعتماد زیادی به معرفی هایش کرد.

اعتما به نفس خانم بازیگر کجا رفته!

همان طور که اشاره شد زهره فکور در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد و به گفته خود از گذشته کار طراحی لباس را خیلی دوست داشته. 

زهره فکورصبور از دسته بازیگرانی است که علاوه بر غیر طبیعی بودن چهره اش آرایش های زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

چنین رفتار هایی نشانه نبود اعتماد به نفس کافی در فرد است که هر چه با خودش وَر می رود باز هم احساس خوشایندی ندارد و با کلی آرایش و فیلتر های اینستایی می خواهد خود را خوشگل کند.

Untitled

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فوق العاده زشت مصنوعی بی طراوت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی