|

"افت قند خونی" که پر و بال گرفت و خودکشی شد؛ آرامِ عشق زندگی میخواست بره پیش زهره؟

aram jafari shayanews

بعد از خودکشی تلخ زهره فکور صبور دوباره خبری دلهره آور در فضای مجازی پیچید، شایعه شده بود آرام جعفری بازیگر زن سینما و تلویزیون خودکشی کرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شب گذشته خبری عجیب دوباره فضای مجازی را ملتهب کرد. خبر این بود که آرام جعفری بازیگر زن سینما خودکشی کرده و به بیمارستان منتقل شده است. صفحات اجتماعی به شدت به این خبر پروبال دادند و حتی از مردم خواستند برای آرام دعا کنند.

به گزارش «شایانیوز» ماجرا اما انگار طور دیگری بود؟ آرام جعفری بعد از اینکه حالش کمی بهتر شد با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « چرا قضاوت می‌کنید. من دیشب به دلیلی از هوش رفتم و متاسفانه در ابتدا به اشتباه به خانواده‌ام گفتند کما. من عاشق زندگی‌ام. خودکشی آخه چرا؟»

nz1wERqEiY1m

Untitled

اما چرا همه گمان می کردند آرام خودکشی کرده؟

اینکه فضای مجاز اهل افراط و تفریط است و به قول معروف یک کلاغ چهل کلاغ می کند و از کاه کوه می سازد که شکی درش نیست اما داستان در مورد آرام خانوم جعفری کمی فرق می کند.

بعد از اینکه اسفند ماه زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون خودکشی کرد و درگذشت خیلی از دوستان و همکاران خانوم بازیگر با انتشار پست هایی در صفحات خود از درگذشت این خانم بازیگر ابراز تاسف کرده بود.

آرام جعفری هم که سابقه همکاری در چند پروژه را با مرحوم زهره فکور داشت استوری منتشر کرد که البته با بقیه پست و استوری ها اندکی تفاوت داشت.

آرام با انتشار عکسی از سریال آدمخوار نوشت:

یادش بخیر سریال آدمخوار، قبل و بعدش یه عمر رفاقت، خوش بحالت که تونستی بری. امیدوارم منم زود بیام پیشت

این دنیا را با این آدمهای بی معرفت و دروغی نمی خوام. من همیشه آدم شادِیَم ولی نمی زارن ….

زود میام پیشت قول، لااقل تو قبر آرامش داریم.

photo_2022-03-06_20-03-47

انتشار این پست در یکی دو ماه پیش و همچنین انتشار اخباری در خصوص طلاق گرفتن آرام و حواشی که در زندگی شخصی خانم بازیگر به وجود آمده بود باعث شد خیلی ها در فضای مجازی گمان کنند که آرام هم به مانند زهره فکور صبور خودکشی کرده است که خوش بختانه این خبر اط سوی خانم بازیگر و خانواده اش تکذیب شد.

آرام+جعفری

جنجال ازدواج آرام جعفری و بعله کِش دارش!

آرام خانم سال گذشته در یکی از پست های اینستاگرامش گفت: "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."

اما مدتی پیش ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید از او منتشر شد که خیلی ها هم خبر ازدواج آرام جعفری را دادند اما خانم بازیگر برای خواباندن این حواشی گفت این ویدیو مربوط به سکانسی از فیلم بوده که خب بازم برخی باور نکردند و گفتند این صحنه واقعی تر از چیزیه که بخواد برای صحنه فیلم باشه!

اما مورد دیگر اینکه تصاویری از افشین وطن خواه (مردی که در ویدیو هستش) با آرام جعفری منتشرشه که بسیار نزدیک به هم ایستادند و بعد از انتشار این ویدیو توسط خانم بازیگر افشین وطن خواه متنی رو جهت تکذیب این موضوع استوری میکنه.

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری+(1)

با اینکه این مطلب بلافاصله پاک شد اما نسخه هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده که نوع «بله» گفتن ایشان هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است...

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده بود و صاحب فرزندی هم نشده بود و در این چند سال به دور از حواشی در کنار همسرش زندگی می کرد. همسر آرام جعفری کمتر در مقابل دوربین قرار می گرفت و تنها در مراسم رسمی مانند جشنواره فجر می توانستیم او را در کنار خانم بازیگر ببینیم.

البته این ازدواج دوام چندانی نداشت و آرام و همسرش بعد از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدن.

ac-image-pY1592221851IL

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی