|

خوشگلترین بازیگران زنِ ایرانی که با وجود سنشون خیلی روفرمن؛ هرکدوم یه پا رونی کلمن شدن!

این روزا خانوما هم در کنار آقایونِ بازیگر ورزشای حرفه ای مثل فیتنس رو دنبال میکنن و خیلی خوش استایلن. تو این مقاله به بهتریناشون پرداخته شد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- خیلی از بازیگرای سینما و تلویزیون معتقدند باید پیش از رفتن جلوی دوربین، یک سری آمادگی های فیزیکی خاص انجام داد تا به بهترین نحو ممکن حالات و حرکات نقش رو برای القای بهتر حسِ بازیگر به مردم صورت بگیره. به همین خاطر خیلی از بازیگران خانوم این روزا علاوه بر اینکه بازیگری رو به عنوان شغل اصلیشون پیگیری میکنن، هر کدوم واسه خودشون یه پا مدل شدن و این موضوع به خاطر اهمیت بسیار زیاد اونها به ورزشه.

درواقع خیلی از خانومای بازیگر با شروع ورزش هایی مثل پرورش اندام در تلاش هستن تا این سبک ورزش ها رو به مردم انتقال بدن و بی تردید تو این دوره زمونه خیلی از کاربرای فضای مجازی از بازیگران بخاطر ورزش کردنشون حمایت میکنن. ما در ادامه چند نفر از این خانوم های جذاب و ورزش دوست رو بهتون معرفی می کنیم:

azadeh_zareie_16532424780258

مریم معصومی، ورزشکار و خوش استایل!

مریم معصومی از سلبریتی های کم کار ولی پرحاشیه سینما و تلویزیونه که با وجود فعالیت خیلی کم در حوزه بازیگری، اما به شدت تو اینستا معروفه. مریم خانوم که این روزا گویا مشغول نامزدبازیه و انگیزش واسه زندگی روز به روز داره بیشتر میشه، همیشه به خودش میرسه و دوست داره به بهترین نحو ممکن به چشم طرفداراش بیاد.

از سری کارایی که مریم معصومی مدام در حال انجامشه و معتقده یکی از شروط زندگیِ سالمه، ورزش کردنه که به همین واسطه هم مدت زیادیه که به عنوان یه مدل خفن داره اینستا رو میترکونه و درواقع مثل خیلی از بازیگرا دوست داره یه شاخ فضای مجازی بشه. الان هم تو فضای مجازی بیشتر مشغول پول در آوردن از همین راهه تا بازیگری که به عنوان حرفه اصلیش به حساب میاد.

170446_967025

لیلا بلوکات، پایه ثابت ورزش!

اغلب مردم تو فضای مجازی بیشتر لیلا بلوکات رو به عنوان یک بانوی هنرمند و خیّر میشناسن و شاید براتون جالب باشه که خانوم بلوکات علاوه بر اینکه تو جلوی لنز دوربین خیلی بازیگر خفن و حرفه ای به شمار میاد، زمینه های مختلف ورزشی از قبیل اسکیت، پرورش اندام و دوچرخه سواری رو هم خیلی جدی دنبال میکنه.

این خانوم بازیگر به عنوان یکی از بانوانِ خوش استایل به حساب میاد که در مقابل مشغله های متنوع و بسیارش، از گردوندن خیریه گرفته تا کارهای سینما و تلویزیون، هیچوقت ازش دست نمیکشه. ورزش مداوم از دید خیلی از بازیگرا مثل خانوم بلوکات علاوه بر ساختن یه استایل خفن به آمادگی فیزیکی بالا برای بازی در نقش های مختلف هم به اونا کمک میکنه و باعث میشه دیرتر از پا بیفتن.

لیلا-+بلوکات

آزاده زارعی، ورزشکاری با تمریناتِ برگ ریزون!

به گزارش شایانیوز: آزاده زارعی از بازیگران بسیار کم کار ولی خیلی معروف در فضای مجازیه که برای اولین بار با سریال آوای باران حسابی مشهور شد و تا مدت ها هر کس او رو میدید، باران صداش میکرد. پس از گذشت مدتی از شهرتش به یکباره عکسایی با تیپ و ظاهر عجییییب ازش منتشر شد که بعد از مدت ها دریافتیم به صورت حرفه ای ورزش های خشن و همچنین فوتسال رو پیگیری میکنه.

درواقع آزاده زارعی از اون بازیگراییه که کنار حرفه اصلیش به سلامتی هم خیلی اهمیت میده و به شدت دنبال فیتنسه و با گذاشتن برخی از ویدیوهای تمریناتش واقعا آدم رو شوکه میکنه. این خانوم بازیگر مدت هاست که به صورت حرفه ای فوتسال رو هم دنبال میکنه و قبلا در فوتبالِ داخل سالن سپاهان بازی میکرد.

772154_624025

تینا آخوندتبار، یه قلدر به تمام معنا!

یکی از بازیگرایی که به طور ناگهانی از فضای سینما جدا شد و شروع به انجام ورزشی بسیار خاص و البته سخت کرد، تینا آخوندتبار بود. تینا خانوم به دلیل چهره خوبش از دید خیلی از کاربران یک ستاره فوق العاده تو بازیگری میشد، ولی در حالی که همیشه میگفت خیلی به بازیگری علاقه داره و عاشق حرفشه، ولی حالا اینقدر داره بوکس رو حرفه ای پیگیری میکنه که گویا قراره تو یه تیم اسپانیایی بازی کنه و به وفور او رو در مسابقات بین المللی دعوت میکنن تا با بوکسورهای قدری از روس وترکیه مبارزه کنه.

tinaakhoondtabar_1592301014_102

الناز شاکردوست، حرفه ای تو هر زمینه!

الناز شاکردوست از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون و یه سلبریتی تمام عیار به حساب میاد که سالهای بسیاری است در صدر بازیگران پرکار قرار داره و اخیرا تو هر فیلمی که بازی میکنه قطعا یه جایزه برنده میشه که این موضوع نشان از تجربه پربار ایشون داره.

اما شاید براتون جالب باشه بدونین که الناز خانوم فقط در عرصه سینما حرفه ای نیست و در کنار کارهای خیر و البته حاشیه سازی که انجام میده، طرفدار پر و پا قرصِ ورزشه. الناز خانوم به هیکلش خیلی اهمیت میده و ورزش هایی مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، بوکس و فوتسال رو در کنار هم پیش میبره.

01682846023

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها