|

حرکت رُمانتیک نامزد سابق شکیرا که بدووو میاد جا پیکه؛ افتاده پای خانوم ناجور!

shakira and pique shayanews

در حالی که شکیرا تو فکر کوبیدن پیکه خستش نامزد سابق وی وارد میدون میشه و از این خیانت نهایت استفاده رو میبره، البته با التماس!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا حواشی دنیای فوتبال میتونه از جذابترین اتفاقات باشه چرا که اصلا خود فوتبال هم جذاب ترین ورزش تو سطح جهانه و قطعا اونچه که برای بازیکنان مشهورش هم اتفاق میوفته میتونه مثل بمب بترکونه! یکی از این جنجالات و بممممب ها، از هم پاشیدن رابطه جرارد پیکه بازیکن اهل اسپانیا با همسرش شکیرا خواننده کلمبیایی هستش که البته در این رابطه شاخ بودن از سمت خانوم خانوما سنگینی بیشتری میکنه! میدونید که داستان از اونجایی شروع میشه که پیکه توسط خانومی جوان و خیلی کم سن و سال که خدمتکار هم بوده به شکیرای سن دار و مشهوووور خیانت میکنه و اینجاست که اخبار مربوط بهشون مدتیه که شده از صدر جدولی ها در بین جنجالات فوتبالی ها!

photo_2018-03-30_17-56-15

وقتی جرارد پیکه میره رستوران و یک هوادار با تیپا میندازتش بیرون!

این در حالیه که شکیرا ول کُن ماجرا نیست و همچنان با خوندن آهنگ های مختلف و یا ساخت ویدیو و تیشرت تیکه دار و .... همه جوره سعی بر این داره تا حرفش رو به بازیکن اسپانیایی بزنه؛ خب همیشه قسمت دردآور اونجاییه که شخص مقابل بی محلی میکنه و بیشتر رو روانش قدم رو میره! شکیرا نیز از اونجایی که یکی از خفن ترین خواننده های جهان محسوب میشه، طرفدارن پر و پا قرصی تو کل دنیا داره و چون همچنان نفرینش پشت سر پیکه راهیه، بر روی هوادارانش هم تاثیر بسیاری گذاشته!

مثلا همین جدیدا بود که پیکه به همراه رل جدیدش کلارا چیا به یک رستوران ژاپنی در بارسلون اسپانیا رفتند اما از اونجایی که صاحب رستوران از  طرفداران شکیرا بوده اجازه نشستن به پیکه رو نداده و خراج کرده!!

وقتی شکیرا به غیر از ضربه روحی یه دلیل دیگم واسه لجبازیش داره!

البته که میدونید خود شکیرا هم در این چند مدت اخیر خیلی سر و صدا کرده و با وجود اینکه از داستان خیانتش مدتی گذشته بود و دیگه واکنشی نداشت، به یکباره در این چند وقت اخیر و بعد از بیرون اومدن آهنگی که سرتا پا کنایه به پیکه بود دوباره سر زبون ها افتاد و از اون به بعد این خواننده کلمبیایی دیگه بیخیال نشد و پشت بند هم دیس و دیس بک بازی کرد!

شکیرا که از این شرایط ضربه روحی بدی خورد، برخی از کاربران بر این نظرند که این چهره علاوه بر ضربه روحی قصد این رو داشته که دوباره با موضوعی جنجالی بشه اونهم در سطح جهان و به همین علت با موضوعات مختلف حرفش رو میزنه!

اما در این رابطه با توجه به اینکه پیکه توجه خیلی خاصی نداره خیلی ها بر این نظر بودند که شکیرا داره خودش رو خراب میکنه و نظرات مختلفی دادند.

789210227594439435Mupo

نظرات کوبنده کاربران برای شکیرا! عجیب ولی واقعی

مثلا یکی از کاربران در توییتر نوشت: کاش یکی از این رفیقای نزدیک شکیرا بهش بگه ول کن زن، بی‌توجهی بهترین سلاحه! این‌همه دیس و دیس‌بک با پیکه آخه؟ شان تو بالاتر از این حرفاس! دشمن‌شادمون نکن زن!

در ادامه هم برخی ریپلای‌ها به این توییت را می‌خوانید:

- منم خواستم بگم خیلی خزبازی درمیاره

-مگه میشه هر روز بهش فکر نکرد و مرور نکرد، مگه میشه هر روز نگه من چی کار کردم که اینکارو کرد؟ مگه میشه هر روز پیش خودش محاکمه‌اش نکنه، بابا عاشقش بوده چند سال باهاش زندگی کرده و بچه آوردن، شوخیه مگه دل کندن؟ زمان می‌خواد تا هضم کنه چی شده.

-من برای بچه‌هاشون دلم میسوزه. هر دو طرف شعور ندارن!

-بعد تو اهناگش هی میگه برام مهم نیست و اهمیت نمیدم همه رو سرویس کرده تو این چند ماه با اهنگاش قشنگ مشخصه اهمیت نمیده!

Untitled

وقتی نامزد سابق شکیرا از خیانت پیکه سواستفاده میکنه!

اما جدا از همه اینها به تازگی ظاهرا با ورود نامزد قبلی شکیرا که بیش از دهه پیش با هم بودند، جنجالات این خواننده مشهور سمت و سویی جدید گرفته! این نامزد سابق جدیدا با انتشار ویدیویی از شکیرا درخواست فرصتی دوباره کده که به دلیل التماسی که داشته هواداران رو به شوک فرو برده!!

قطعا کنجکاو شدید که این شخص کی میتونه باشه که خب در اینجا باید بگیم کسی نیست جز اسوالدو ریوس! این بازیگر پورتوریکویی که حالا شرایط رو مناسب دیده از شکیرا چنین درخواستی رو داشته در  حالی که این دو بیش از بیست سال پیش و در سال 1997 وارد رابطه شده بودند و به دلیل اختلاف سنی زیادی که داشتند خیلی جنجالی میشدن! اون تایم شکیرا 20ساله بود و این بازیگر 37 سال داشت

ویدیویی از این بازیگر پورتوریکویی که در اون از شکیرا می‌خواد بهش فرصت دیگه برای داشتن رابطه دوباره بده، در فضای مجازی وایرال شد! ریواس در این ویدیو بی پرده از شکیرا میپرسه که آیا حاضره دوباره با او وارد رابطه بشه؟

او گفته: سلام شکیرا، امیدوارم بعد از این همه سال فرصتی دوباره پیدا کنم، می‌خواهم به زودی تو را ببینم، یک بوسه کوچک.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی