|

رقص عجیب سردار آزمون تو مهمونی خیریه لیلا بلوکات؛ جشن عروسی پر زرق و برقش تو ایرانو!

sardar azmoun shayanews

سردار آزمون همین چند وقت پیش بود که با جشن عروسی عجیبش مورد توجه قرار گرفت و حالا می بینیم که آقای مهاجم با رقص تو مهمونیش حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سردار آزمون این روزا سر و صداش خیلی پیچیده. این بازیکن دهه هفتادی ایرانی که در حال حاضر در بایر لورکوزن آلمان می باشد و پست مهاجم نوک رو به خوبی بازی دارد. اما انگاری یه شایعاتی هم در رابطه با جدایی سردار آزمون از این تیم شنیده میشه ولی خب هنوز چیزی قطعی نیست! جدا از این مسائل سردار آزمون در رابطه با لایف استایل شخصیش هم خیلی بر سر زبونها افتاده ظاهرا این بازیکن 29 ساله علاقه وافری به دیده شدن های حاشیه دار داره!

سردار آزمون از پرطرفدار ترین بازیکنانی می باشد که در خارج از ایران هستش و زندگی شخصبش هم مخاطب و دنبال کننده خاص خودش رو داره. سردار همین چند روز پیش بود که به دلیل انتشار ویدیو عروسیش کلی افتاد تو جنجال و حرف و حدیث، حالا نیز با به اشتراک گذاشتن ویدیو رقصش تو مهمونی لیلا بلوکات بازیگر زن ایرانی، دوباره دست به دست در حال چرخیدنه! البته که در رابط با عروسیش و سبک جشنش و اینکه چرا پشتش حرف دراومد در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد اما ابتدا بهتره با رقص این پسر دهه هفتادی در مهمونی لیلا خانوم آشنا بشیم که جالب بود، خیلی جالب!

رقص سردار آزمون تو مهمونی خیریه لیلا بلوکات!

حالا چرا میگین جالب بود؟ چون لیلا بلوکات خیریه ای بزرگ داره به نام خیریه مهر لیلا که در اون بچهای کم توان رو نگهداری و مدیریت میکنه. لیلا بلوکات هر چند وقت یکبار برای این بچها مهمونی هایی تدارک میبینه که باعث شادی و جلای روحشون میشه. اما اینبار نوبت به سردار آزمون رسید که در این مهمونی ها شرکت داشته باشه. سردار آزمون نیز با توجه به اینکه یه چهره محبوبه، با بچها طوری برخورد داشت که احساس صمیمت زیادی داشته باشن و شاد باشن. همین شد که ویدیو وایرال شده کلی بیننده پیدا کرد و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

سردار+آزمون

جشن عروسی فضایی و شاخدرار سردار آزمون! وقتی عروس دوماد سه نفره شده!

اما چیشد که در رابطه با مراسم عروسی سردار آزمون بالا تر صحبت کردیم؟ سردار آزمون مدتی میشه که ازدواج با نامزدش یعنی خانوم آناهیتا کریمی علنی شده و حتی اونها به طور واضح بچه دار شدنشون رو هم اعلام کردند!

اما نکته اینجا بود که بابا شدن سردار آزمون قبل از اعلام جشن عروسیشون بود و همین شد که برخی از حرف و حدیث ها پیش اومد. حالا سوال اینجاست کو جشن عروسی؟ چند روز پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد و همرو غافلگیر کرد. در این ویدیو تالار و جشن تو ایرانه اما خب عروس و داماد فرسنگ ها فاصله دارن و در حالی که فقط باهاشون تماس تصویری گرفته شده، تو عروسی خودشون حضور دارن!! فکن عروس و داماد مجازی!!!

از اون عجیب تر این بود که این عروس و داماد با لباس خونگی و خیلی راحت نشستن و حتی سعی نداشت تا کمی رسمی تر استایل بزنن و همین حرف و حدیث ها بو که باعث شد تا سردار آزمون باری دیگر بولد شود، البته به نوعی نه چندان جالب!

(دیده بودیم یا عروس و یا داماد تو عروسیشون نیستن و مجبورن تا از راه دور ارتباط برقرار کنن، اما دیگه ندیده بودیم هر دو نباشن و زوج با لباس خونگی بشینن جلو دوربین!)

سردار آزمون و ماجرای دختر روس و ادعای دردسر سازش

البته که اگه از دنبال کنندگان حواشی دنیای چهره های مشهور بوده باشید قطعا خبر هستید که مدتها پیش هم سردار آزمون با خانومی دیگر حاشیه ساز شده بود. سردار خان مشخص نیست به چه دلیل خودش خودشو با دستای خودش میندازه تو چاه جنجالات! البته خود سردار و وکیلش معتقدند که اینا همش پاپوشی که دختر روس برای گرفتن پول از سردار چیده و باتوجه به مدارکی که ارائه کردن هیچ شانسی برای اثبات ادعاشون ندارن.

خانومی که در رابطش گفته شد همون زن روس بود که بعد از بارداریبش ادعا کرد سردار پدر بچشه و حالا اونهارو تنها گذاشته و رفته! این گفته در حالی بود که زن روسی حتی برای آزمایش دی ان ای هم حاضر شد اما سردار آزمون نه!!

sardar-azmoun-alia+(1)

کمی بیشتر با سردار آزمون

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس می باشد. وی دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد که از 9 سالگی فوتبال را شروع کرد و در 17 سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد.

او حالا با 186 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم، گران قیمت ترین بازیکن ایرانه و دوست داره روزی در رئال مادرید بازی کنه.

nody-عکس-سردار-آزمون-و-همسرش-در-استخر-1636798663

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی