|

متین ستوده با این تیپ باورنکردنی تغییر کرد؛ خانوم قد و قامت داره بلننند از مردا بالاتر

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر خوش فیسو قد بلندیه که واسه قامتش خیلی به مشکل میخوره و اینبار خانوم بازیگر حسابی درد دلشو ریخت بیرون!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده همیشه از بازیگرای خیلی خوش فیس و جذاب ایرانی بوده و هست که هر چی هم میگذره انگاری با ترند روز بیشتر پیش میره، حتی تو نقشاش! حالا چرا اینو میگیم؟ چون مثلا متین ستوده رو در  سریال "لیسانسه ها" دیدن؟ خانوم بازیگر چندان جذاب به نظر نمیاد و حتی انگاری سعی بر زشت شدن ظاهرش هم داشتن اما در بازی های اخیر متین ستوده، چهره ای زیبا دیده میشه که البته ظاهرا این روزا دیگه حتی تلویزیون هم شل شده و خانومای بازیگر جوانمون رو می بینیم که با چهره ای آرایش کرده و بسیار صاف و صوف می باشند.

مثلا سریال "بی همگان" خانوم میترا رفیع به اندازه ای میکاپ داشتن که در اینستاگرام میکاپ دارن! از این ها که بگذریم و برسیم به متین ستوده بادی بگیم که هنرپیشه جوان ما در استایل زدن بلده کاره خیلی خوبیه و میدونه چی رو با چی ترکیب کنه تا ظاهری رو مد و چشمگیر داشته باشه. متین ستوده با توجه به اینکه قدی بلند داره اصولا خیلی از تیپا بهش میاد که همین موضوع هم در شهرت وی تاثیر زیادی داشت! در ادامه متین ستوده رو مشاهده می کنید با فیس و ظاهری بسیار متفاوت از اونچه که در لیسانسه ها دیدین!!

520C09FC-C8D6-4BE1-BA4B-4E0FA4D0CD9D

وقتی متین ستوده آرزو میکنه کاش کوتاه تر بود!

متین ستوده با قد 1.75 یکی از بلند قدترین بازیگران زن می باشد که اتفاقا گاهی هم با این قامتش مشکلات زیادی داره و بعضی اوقات ازش راضی نیست! چرا؟ چون قطعا یک بازیگر جوان در هر فیلم و سریالی هم که ایفای نقش داشته باشه، یه بازیگر مر به عنوان همسر یا نامزد یا دوست و خواستگار براش هست که خب نکته اینجاست به گفته متین ستوده کارگردانان متین بانو رو انتخاب نمیکنن چرا چون انتخاب پارتنر روبرو براشون سخت میشه و آقایون بازیگر قد بلند کم هستن!!

IMG_۲۰۲۲۱۱۲۹_۱۱۰۲۳۲

متین ستوده اینجوری تو بوق و کرنا کرد شوهر قد بلند میخواد

از طرفی هم متین ستوده برای ازدواجش به مشکل خورد و در مصاحبه ای به طور صریح اعلام کرده بود مرد قد بلند برای ازدواج قبول میکنه و اگه تا به حال هم مجرد مونده به دلایلی در این حول و حوش می باشد.

متین ستوده اما مدتها پیش بود که با آقایی به نام علی زند ازدواج کرد. علی زند صاحب رستورانی شیک و های کلاس در تهران می باشد که میزبان بازیگران است. اما ظاهرا این ازدواج نیز به سرانجام خاصی نرسید و حالامی بینیم که دوباره میتن ستوده عقاب طور و تنها از خود عکس منتشر می کنه. همین شد تا بسیاری از کاربران سوژه ای با موضوع طلاق متین ستوده در فضای مجازی ایجاد کنند.

متین+ستوده

تعریف متین خانوم ستوده از خودش

خانم ستوده در مصاحبه ای گفته که یه اردیبهشتی احساساتی و خالص کـه بی‌نهایت بـه خانواده ام وابسته ام، حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم کـه با منطقم جلو برم. جوری کـه احساساتم بـه منطقم غلبه نکنه. او در ادامه صحبت هایش گفته که بچه ها را خیلی دوست دارم چون معتقدم فرشته هایی هستند کـه مهربونی و راستی در بند بند وجودشون خلاصه شده، عین آب زلالند و مثل بهار زیبا و خواستنی. هر جوری کـه نگاهشون کنی خودِ خودِ زندگی هستند.

unknown_283128678_399056628795906_5551721092885295423_n

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • و.خ ارسالی در

    متین نگو اطلس عشق،عقد ثریا،زهره کهکشان،عشق منی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست تحصیلا ات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی