|

سوپرایز تولد شهین تسلیمی که یادش نبود! آرزوی جالب و شاید محال خانوم داستان ساز شد

شهین تسلیمی یکی از بازیگران پر انرژی و فعال تلویزیون ایران هستش که با وجود دیر وارد شدنش به این عرصه، حسابی خوش درخشیده و خودشو ثابت کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمدی کار کردن توی سینمای ایران برای سلبریتی ها بسیار کار سختی هست چرا که کمدی شما باید خیلی تمیز باشه و شئونات اخلاقی توش حسابی رعایت بشه که در عین حال هم با در نظر گرفتن این موضوعات مخاطب رو جذب کنه و بخندونه، پس با این وجود میشه گفت که کمدی کار کردن برای آقایون هم سخته دیگه چه برسه به خانوم ها که یه سری محدودیت های بیشتری نسبت به آقایون دارن؛ مثلا برنامه ی خندوانه رو یادتونه که استند آپ کمدی توش اجرا میکردن و با وجود این که اجرای خانوم ها توی این مسابقه قوی هم بود ولی اونجوری که خیلی هاشون میخواستن نبود، ولی از قدیم گفتن که آدم توی محدودیت ها ستاره میشه!

پس خانم های ایرانی اگر بخوان میتونن توی هر زمینه ای حتی طنز با وجود هر فیلتری بدرخشن مثل خانوم شهین تسلیمی، بازیگر با اخلاق و کمدین سینمای ایران که بیشتر توی سریال های تلویزیون نقش آفرینی کرده. خانوم تسلیمی با وجود این که دیر وارد عرصه ی بازیگری شد ولی تونست جایگاه خودش رو توی این زمینه پیدا کنه و به چیزی که حقش بود رسید. شهین خانوم تسلیمی به خاطره فیزیکی و چهره ای که داره در اکثر فیلم ها نقش مادرهایی رو داره که در عین حال که خیلی عصبانی هستن، میتونن مهربونی خاص و مخصوص خودشون رو هم داشته باشن! از موارد بامزه ای که راجبه این بازیگر وجود داره، حرص خوردنش توی فیلم هاست که خیلی واقعی به نظر میرسه. حالا در ادامه بیشتر از خانوم تسلیمی و تولدش که به تازگی بوده براتون میگیم.

شهین5

سوپرایز تولد و آرزوی جالب و شاید محال

تولد موقعی جذاب میشه خود آدم یادش رفته باشه و اطرافیانش سوپرایزش کنن! حالا تازگی ها یه همچین اتفاقی برای شهین تسلیمی عزیز افتاده و خانوم که سر فیلمبرداری بوده، یهو متوجه میشه که همکاراش یه کیک میارن و شروع میکنن به تولدت مبارک خوندن و اولش شهین تسلیمی هم بدون این که بدونه چه خبره، شروع میکنه با بقیه همراهی کردن و یهو میبینه که نگاه همه به سمت اونه و باتعجب میگه من! و اینجاست که تازه یادش میاد تولدشه، اما ماجرا همین جا ختم نمیشه و آرزوی جالب خانوم تسلیمی موقع فوت کردن شمع هاست که خیلی برای کاربرها جالب شده، حالا خانم تسلیمی چه آرزویی میکنه؟

شهین8

خدا یه 120 سال دیگه بهم عمر بده! شهین خانوم تسلیمی در حال حاضر 67 سالشه و یه جوری این آرزو رو به زبون آوورد که هر کی ندونه، فک میکنه که ایشون 120 سال اولشون رو پر کردن و منتظر 120 سال بعدیش هستن! کاربرها ها در این باره نوشتن:

((خانوم تسلیمی خوش به حالتون واقعا اینجور که معلومه زندگی باهاتون خوب بوده و داره بهتون خوش میگذره چون ما با سن کممون راضی نیستیم این همه عمر کنیم ولی در کل تولدتون مبارک، امیدوارم به آرزوتون برسید!

شهین جان من و شما تقریبا هم سن هم هستیم و امثال ما بیشتر قدر زندگی و لحظه ها رو خواهند دونست، عمرتون با عزت.

خانم تسلیمی باز خوبه که شما یه عده رو دارید که به فکرتون هستن و اینجوری سوپرایزتون میکنن، چون مهم نیست آدم چند سال زندگی کنه مهم اینه که توی سال های زندگیش دوست و همراه هایی داشته باشه که اینجوری هوای آدم رو داشته باشن))

فیلم سوپرایز تولد شهین تسلیمی رو براتو گذاشتیم، ببینید.

شهین تسلیمی و خونواده ی جدا از هم

خانوم تسلیمی که اصالتشون به استان مرکزی برمیگرده، از دوران جوونی به بازیگری علاقمند بوده و به همین خاطر تئاتر بازی میکرده حتی توی اون دوران تست گویندگی توی رادیو هم داده بود و قبول هم شده بود ولی به خاطره مخالفتی که خانوادش داشتن، ناچار به رها کردن تئاتر و گویندگی شد و پس از این که دیپلم گرفت با همسرش یعنی آقای احسان گرامی ازدواج کرد ولی تقدیر و سرنوشت برای شهین تسلیمی بازگشتش به صحنه رو در نظر گرفته بود و دقیقا توی سال 82 و با سریال مظفر مسیر این خانوم بازیگر عوض شد، شهین تسلیمی در این باره گفته که درست هستش که دیر به عرصه ی بازیگری وارد شده ولی تئاتر در دوران جوانی برای ایشون حکم دانشگاه رفتن رو داشته و به نظرش بازیگری توی خونش هستش.

شهین3

این بازیگر راجبه قیافش هم گفته که میمیک چهره اش شدیدا تغییر پذیر هست و میتونه اون حسی که کارگردان ازش میخواد رو با چهر اش نشون بده و به نظرش مهم ترین چیز در این موضوع نگاه هست، که شهین تسلیمی میتونه با توجه به شرایط و نقشش نوع نگاهش رو تنظیم کنه، جوری که هم غم رو و هم شادی رو بشه ازش خوند. شهین تسلیمی از ازدواجش دارای دو فرزند دوختر هست که به خاطر تحصیل دختراش مدتی مجبور به زندگی توی هند و ترکیه بوده و علیرغم این که دخترش ساکن ترکیه شده، ایشون طاقت نیاورده و به ایران برگشته، نکته ی دیگه زندگی کردن همسر ایشون خارج از ایران و در استرالیا بوده، که هر ازگاهی به ایران میومده که در سال 98 خانوم تسلیمی با انتشار یک پست خبر درگذشت ایشون رو اعلام کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی