|

استایل جذاب نیلوفر پارسا و شوهرش جلو دوربین؛ خانوم فساد سینما رو انداخت گردن همکاراش!

niloofar parsa shayanews

نیلوفر پارسا از بازیگرهایی هست که با نقش آفرینی تویه سریال آوای باران به شهرت رسید و در حال حاضر علاوه بر بازیگری کارای مدلینگ هم میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تویه اکثر کشورها بازیگرها تویه چندین عرصه ی هنری فعالیت میکنن یعنی در کنار این که بازیگر هستن احتمال داره که خواننده، مدل، نویسنده و... باشن مثلا احتمالا میدونید که جنیفر لوپز هم خواننده هست و هم بازیگر. حالا تویه ایران هم دیگه بازیگرها تک بعدی نیستن و علاوه بر بودن جلوی دوربین کارهای دیگه هم انجام میدن که این میتونه برای کارنامه ی هنری اون ها امتیاز مثبتی باشه، مثلا احتمالا چندین سال پیش حتی خوده فرزاد فرزین هم تویه خیالش نمیگنجید که یه روزی از خوانندگی روونه ی بازیگری بشه و حتی تویه این عرصه هم طرفداراهای پرو پا قرص خودش رو پیدا کنه که با این حساب میشه گفت همیشه هم از این شاخه به اون شاخه پریدن بد نیست و آدم میتونه از طریق تست و امتحان، استعداد های دیگه ی خودش رو هم کشف کنه.

نیلو147

حالا یکی از بازیگرهای ایرانی که علاوه بر بازی خوبی که ازش سراغ داریم میتونه یه مدل فوق العاده کاریزماتیک هم باشه، نیلوفر پارسا هست. نیلوفر پارسا یکی از بازیگرهایی بود که میشه گفت با اولین قدمی که تویه تلویزیون گذاشت شناخته شد و به شهرت رسید، که اگر یادتون باشه این شهرت مربوط به ایفای نقش این خانوم تویه سریال آوای باران بود که الحق و الانصاف میشه گفت که خیلی خوب از پس نقش بر اومده بود، جوری که انقد تویه این سریال نیلوفر خانوم لج بیننده رو درآوورده بود که وقتی بعد از اتمام این مجموعه دعوتش کرده بودن به یه برنامه تویه تلویزیون تا درباره ی نقشش و مصائب اون صحبت کنه، آدم اصلا باورش نمیشد که این دختر نمکی و مهربون همون دیو دوسر تویه سریال بوده باشه! که خب از اینجا میشه فهمید که انتخاب ایشون برای نقش بیهوده نبوده و کارگردان خطا نرفته. اما خب بعد از اون ما منتظر هنرنمایی های بیشتری از نیلوفر پارسا تویه تلویزیون بودیم که خب این اتفاق میسر نشد، اما اینجوری هم نیست که خانوم خانوما کلا در افق محو شده باشه، چون هنوز هم فعالیت های خودش رو داره و بعد از اون هم چنتا فیلم سینمایی بازی کرده واز اون مهم تر جینگول بازی های این بازیگر تویه پیج اینستاگرامش هست که حسابی دلربایی میکنه، حالا به تازگی هم یه عکس از این زیبا رو منتشر شده که بیشتر براتون میگیم.

نیلو46565

همسر عاشق و دوربین به دست نیلوفر پارسا

بعضی از بازیگرها هستن که کلا هیکل وفیس خوبی برای مدلینگ دارن و این روزها هم برندهای مختلف داخلی، قید پول و هزینه ها ی اضافی رو زدن و به جای استفاده از مدل های غیر معروف دارن به سمتی میان که از این بازیگرهای شناخته شده برای دیده شدن هر چه بیشتر و بهتر کسب و  کارشون استفاده کنن که در اکثر مواقع هم جواب میگیرن مثلا به تازگی لاله اسکندی سفیر و مدل یه برند لوازم آرایشی و بهداشتی شد که خیلی ها انتخاب این بانو به عنوان مدل رو به کمپانی تبریک گفتن و معتقد بودن که این انتخاب باعث شده که یکی دیگه از استعداد های خانوم بازیگر کشف بشه.

نیل

اگر به پیج نیلوفر پارسا هم یه سر بزنید متوجه میشید که خانوم بازیگر زدن تو کار مدلینگ و اکثر عکس های خانوم خانوم ها آتلیه ای هست و حسابی با کیفیت که البته نیلوفر خانوم هم به قدری خوشگل و زیبا تویه این عکس ها میدرخشه که نمیشه منکر کاریزما و چهره ی جذاب این بازیگر شد که میشه گفت واقعا برای مدلینگ ساخته شده این زیبا رو، البته که داشتن یه همسر عکاس که استودیو ی خودش رو هم داره تویه کشف این استعداد بانو بی تاثیر نبوده چرا که جناب همسر حسابی عاشق تشریف دارن و وقت بی وقت از همسر زیباشون عکس های قشنگی رو به یادگار ثبت میکنن، اما حالا خود آقای داماد به همراه عروس خانوم شکار شدن و یه عکس دیگه از این زوج زیبا و جذاب عکس هایی ثبت کرده که با نگاه کردن به اون ها از شدت زیبایی نیلوفر خانوم واقعا زبون آدم بند میاد، که در ادامه براتون این عکس ها رو گذاشتیم، ببینید.

IMG_20230610_115028

IMG_20230610_115050

وقتی نیلوفر پارسا همکاراش رو خراب میکنه!

همونطور که در جریان هستید از چند وقت پیش یه جنبش تویه ایران و بین سلبریتی ها راه افتاد به اسم me too که بنا به این جنبش بازیگرهای خانومی که مورد تعرض توسط همکارهای خودشون قرار گرفته بودن، سکوتشون رو میشکوندن و در رابطه با این موضوع صحبت میکردن که خب مخالف ها و موافق های خودش رو داشت این جنبش و حتی یه سری از آقایون از خانوم ها به علت افترا و تهمتی که بهشون زده بودن، شکایت هم کردن! حالا تو یه مصاحبه ای نیلوفر پارسا نظر خودش رو در رابطه با این جنبش میگه که خب در نوع خودش جالبه چرا که به نظر این بازیگر این چیزی که همکاراش در خصوص این تعرض ها میگن اختیاری بوده و مسئولیتش گردن خود خانوم هاست! فیلم زیر رو ببینید تا در جریان بیشتر این گفتگو قرار بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی