|

"الهام پاوه نژاد" بعد اون حرکت عجیبش حالا استایل زده پررر سوال؛ گریمش ازش دختر ساخت!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد بعد از کشف حجاب اینبار با ظاهری نو در جشنی که برای تئاتر گرفت حضور پیدا کرد و هزار سوال بی حجاب برای کاربراش باقی گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای مطرح و باحال ایرانیه که سابقه بازیگر هم در سینما هم تلویزیون و هم نمایش خانگی و هم تئاتر رو به شدت داشته و داره! درسته که این روزا خانوم بازیگر رو در فیلم و سریالی نمی بینیم، اما اونچه که مشخصه اینه که الهام پاوه نژاد دست بردار از دنیای هنر و عرصه شگفت انگیز بازیگری نیست! الهام خانوم از دست هنرمندانی به شدت حاشیه سازی هستش که هر چند وقت یکبار بالاخره با موضوعی خودش رو بولد میکنه و اصلا و ابدا نمیذاره از دیدها خارج بشه. الهام پاوه نژاد هوادارای زیادی داره در حدی که سحر قریشی نیست اما خب 1.5 میلیون کاربر دنبال کننده وی هستند!

حالا این مقایسه یهو از کجا اومد؟ از اونجایی که سحر خانوم قریشی با استفاده از چهره و اندام نمایی و گشتن با چهره هیا عجیب شهرت پیدا کرد و فالوور میلیونی گرفت، اما الهام پاوه نژاد توسط اونچه که در چنته استعدادش داشت به این جایگاه رسید و البته حواشی که خب میدونیم حاشیه رو همه دارن دیگه! الهام پاوه نژاد گرچه همین چند وقت پیش حسابی رو تو جنجالات کشف حجاب و سوژه ها این مدلی، اما حالا می بینیم که دوباره برگشته و مثل بنز داره تئاتر بازی میکنه. الهام خانوم که عکس کشف حجاب شدش رو بعد از احضار و تذکر پاک کرد، حالا کلاه به سر شده و عکساش این سبکی میره جلو. در ادامه خانوم بازیگر رو در کنار مرجانه گلچین و مائده طهماسبی مشاهده می کنید.

campec.ir_s instagram 2023-6-10 story (2)

وقتی جای مادر و دختر با یه گریم عوض میشه!

احتمالا برای شما هم سوال شده چرا و چیشد که الهام پاوه نژاد برگشت به بازیگری؟ که خب باید بگیم این نیز سوال بسیاری از کاربران نیز بود که چطور میشه بازیگری که تازگی کشف حجاب کرده به این زودیا بو به راحتی برگرده به تئاتر؟ که خب باید بگیم این تنها یک سوال بود و بسیاری از دیگر کاربران ریختن رو سر شخصی که این سوال رو داشته در حالی که بدون هیچ بی احترامی تنها سوال کرد!!

الهام پاوه نژاد مثلا همین چند روز پیش بود که به مناسبت اجرای نمایش "خوشدلان" با بسیاری از دوستان همکارش عکس یادگاری گرفت. این در حالی بود که خانوم عارفه معماریان نیز حضور داشت. عارفه معماریان و الهام پاوه نژاد در سریال شبکه خانگی "مانکن" نیز با هم همبازی بودند و الهام بانو نقش مادر عارفه خانوم رو ایفا میکرد. حالا نکته تعجب دارش کجا بود؟ اینجا که در این تصور انگاری جای این مادر و دختر عوض شده!

elhampavehnejad.theater_350671649_635197318531901_1845721011698165566_n (1)

بازیگری یعنی یه فیس و هزار چهره، الهام پاوه نژاد قورت داده شد!

موزد دیگه ای که در رابطه باهاش میخواستیم صحبت کنیم و تو الهام پاوه نژاد خیلی دیده میشه اینه که همه ما شده که بنا به دلایلی تو یه فضایی بخوایم یه جور دیگه لباس بپوشیم چرا چون اون فضا اون لباس رو میپذره! این موضوع در بازیگران نیز هست اما به شکل گسترده تری. مثلا الهام پاوه نژاد خب تو یه فضایی باید نقش بانویی چادری رو بازی کنه و برحسب وظیفه و کاری که داره به اون شکل در میاد. جایی در دیگر باید  کاراکتر خانومی خشن و منفی رو به تصویر بکشه خب باااید به اون شکل در بیاد دیگه!

اما همه اینها به کنار همه ما یه خوده واقعی داریم که با شکل و شمایل های مختلف ممکنه فرق داره. در بازیکران این موضوع به شدت بیشتره و شخص وقتی تو یه کاری خوب و یا بد دیده میشه و تو واقعیت برخلاف اون نقششه، حسابی با الفاظ رکیک و تعجب مخاطب همراه میشه! خب چرا؟ چرا این قضیه که بابا ایشون بازیگره و احتمال اینکه تو طول زندگیش با ده ها ظاهر دیده بشه هست، رو تو ذهن و قلبتون جا نمیدید؟ الهام پاوه نژاد برای بازی در سریال "شاهگوش" این اتفاق رو به شدت تجربه کرد و خانوم خانوما در حالی که تو کار محجبه بود و بیرون کار چیتان پیتان، با نظراتی بسیار منفور از سوی کاربرن همراه شد.

nody-افشاگری-همسر-سابق-الهام-پاوه-نژاد-1633162162

الهام پاوه نژاد یه آرتیسته! نه فقط بازیگر بلکه ...!

برخی از هنرمندان هستند که شاید تنها هنرشون همون بازیگری باشه همانند خانوم سحر قرییش اما برخی از چهره ها هم هستند همانند الهام پاوه نژاد که تنها بازیگری نیست که هنرشونه بلکه تو موارد دیگری مثل نمایش نامه نویسی و شعرخوانی نیز فعالیت داشته و دارد.

الهام پاوه نژاد می گوید: در سال 1380 من اولین نفر بعد از انقلاب بودم که برای خواندن اشعار فروخ فرخزاد مجوز گرفتم ولی خب تلاشم برای عرضه شعرخوانی به بازار به نتیجه نرسید. در سال های بعد همکارانی مانند مرحوم خسرو شکیبایی و نیکی کریمی به سراغ شعر فروغ رفتند.

9c3b49c1-84af-463f-8e30-f00ccb1f4424

بیوگرافی الهام پاوه نژادو دختر عجیبش

الهام پاوه نژاد متولد 27 شهریور 1350 در تهران ، تحصیلکرده فوق دیپلم رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد که در 23 سالگی به شهرت رسید و حالا تنها یک فرزند دختر دارد.

الهام پاوه نژاد یک دختر هم به اسم کردیا نیز دارد که نام خانوم خانوما برای مخاطبین بسیار عجیب بود. مدتی بود که اخباری مبنی در طلاق و جدایی وی در برخی سایت ها منتشر گردیده بود که صحت آن نامشخص است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی