|

لیلا اوتادی رو ابراس تا برسه به خوراکی های خارجکیش؛ خانوم چه درام شاخی میزنه!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی از بازیگرهای زن موفق در ایران هست که به تازگی فیلم یقه سفیدها و نیوکمپ از اون در حال پخش هست که مخاطبای زیادی هم دارن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا اوتادی از اون دسته از بازیگرهایی که کاریزمایه شدید و بالایی که داره میتونه باعث برق گرفتگی هر کسی که بهش نگاه میکنه بشه! لیلا خانوم با وجود این که از اون بازیگرهای خوشگل سینما هستش ولی همیشه سعی کرده که بدون حاشیه و خیلی آروم زندگی کنه تا یه وقت حاشیه ها دامن گیرش نشن که خب تا الان موفق بوده و تونسته این کار رو به نحو احسن انجام بده و به یکی از بازیگرهایی که مردم اون رو بی نهایت دوس دارن تبدیل بشه؛ یه نکته ای راجبه لیلا اوتادی وجود داره که این بازیگر یهو تو سایه ها محو میشه و کم کاری میکنه و بعدش یهو پیداش میشه و یه جوری میترکونه که بیا ببین مثل همین الان که فیلم یقه سفیدها و سریال نیوکمپ داره ازش پخش میشه و حسابی هم مورد توجه بیننده ها قرار گرفتن این دو تا فیلم.

به خاطره هنرنمایی خوب این بازیگر تویه این دو تا فیلم میشه گفت که کم کاری های اون باعث نمیشه که تویه حرفه اش عقب بیفته و پسرفت کنه و احتمال این که ایشون در مواقعی که از عرصه فاصله میگیرن هم به مطالعه در این زمینه میپردازه، بسیار زیاده چرا که اکت جلوی دوربین بعد از دوری طولانی میتونه یه مقدار افت کنه ولی در مورد این بازیگر این طور نبود، حالا از فعالیت های هنری این بازیگر که بگذریم میرسیم به فعالیت هایی که توی پیج اینستاگرامش انجام میده، باید بگیم خانوم اوتادی بیشتر اهل استوری گذاشتن تا پست ولی تویه صفحه اش با مخاطباش بسیار خونگرم و مهربونه، حالا خانوم به تازگی عکس هایی منتشر کرده توجه مخاطب ها رو جلب کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

لیلا45656

لیلا خانوم اوتادی داره کجا میره؟

همونطور که گفتیم لیلا اوتادی عاشق استوری گذاشتن از چیزهایی هست که به نظرش باحال و خفنه، مثلا چند وقت پیش یه استوری گذاشت راجبه یه سربازی که چون هوا گرم بوده و ماشین گیرش نمیومده، خانوم اوتادی سوارش کرده و جالب این بود وقتی تو مسیر باهم گپ میزدن اصلا طرف نفهمیده بود که ایشون لیلا اوتادی هست! حالا به تازگی هم لیلا خانوم دو تا عکس از خودش منتشر کرده که تویه یکیشون داخل هواپیما هست و تویه بعدی هم یه میز پر از خوراکی براش چیده شده و یه کارت روی میز هست که به انگلیسی به لیلا خانوم خوش آمد گفته و ایشون هم در جواب به انگلیسی تشکر کرده که با کنار هم گذاشتن این دوتا عکس مخاطبا براشون سوال پیش اومده که لیلا خانوم کجاست، انقدر که این روزا سلبریتی ها در حال مهاجرتن نکنه یه موقع این بازیگرهم مهاجرت کنه، که خب به زودی معلوم میشه!

IMG_20230612_181711

IMG_20230612_181655

وقتی کاربرا به شباهت لیلا اوتادی با بازیگر خارجی اصرار دارن

این که قیافه ی دو تا آدم غریبه که هیچ نسبتی با هم ندارن شبیه هم باشه، خب خیلی جذابیت داره و برای همه داستان جالبیه، مثلا تا حالا براتون پیش اومده که در حال راه رفتن تو خیابون باشید و یهو یه آدم غریبه رو به خاطره شباهت زیادش به یه فرد آشنا تو زندگیتون اشتباه بگیرید؟ حالا توی مجازی هم یه مدت بود که همه دنبال این بودن که بگن بین بازیگرهای ایرانی و خارجی از قاره های دیگه شباهت هایی وجود داره و به قدری تا ته این موضوع رفته بودن که تویه کامنت ها به جون میفتادن و سره این که شباهت وجود داره و یا نداره بحث میکردن حالا یکی از این بازیگرهایی که اون رو شبیه یکی از هنرپیشه های هالیوودی میدونستن خانوم اوتادی بود که به نظر کاربرها شبیه اسکارلت جوهانسون هست، نظر شما چیه شبیهن؟

لیلا اوتادی

کمی بیشتر با لیلا خانوم اوتادی

لیلا اوتادی که در حال حاضر 39 سال داره، کارشناسی معماری داخلی خونده و از سال 81 فعالیت خودش رو در عرصه ی بازیگری شروع کرده، اصالت لیلا خانوم اوتادی برمیگرده به ترک های قشقایی، ایشون سه تا خواهر یه دونه برادر داره. لیلا از بچگی به بازیگری علاقمند بوده و حتی اون موقع شرایطی فراهم میشه که بتونه تو یه فیلم نقش آفرینی کنه ولی پدرش شدیدا مخالفت میکنه ولی این مسیر لیلا بوده به همین خاطر بعدها کار تئاتر انجام میده که همون زمینه ساز ورودش به سینما میشه، خانوم اوتادی در رابطه با لذت بخش ترین تفریح تویه زندگیش گفته که سفر کردن رو خیلی دوس داره و علاقه ی شدیدی به این که مکان ها و جزایری رو که کسی شناخت زیادی راجبه اون ها نداره رو ببینه. ماشین موردعلاقه ی لیلا خانوم باید حتما شاسی بلند باشه، به خاطره همین خانوم لندکروز سواره. لیلا خانوم به ساز زدن هم علاقه ی زیادی داره و یکی از ساز های تفریحی که میزنه درام هستش.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی