|

مدلینگ آیسان به کنار محمد رضا گلزار بعد تاهل چه تغییر ظاهری داد؛ چه زندگی لوکسی ساخت!

mohammadreza golzar shayanews

رضا گلزار تا به اینجا عکس و ویدیوهایی از عروسیش منتشر کرده و حالا می بینیم حجم بالایی از حواشی و هوادارانی که شاید حتی دست به خودکشی هم ردن!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- خب دیگه میدونیم که این روزا اخبار داغ مربوط به بازیگرا، ختم میشه به کدوم هنرپیشه! بله آقای محمد رضا گلزار که شده تیتر یک اخبار هنرمندان و از طرفی هم تو اینستاگرام اکسپلور و حتی هوم کاربران رو گرفته. از طرفی تا میای یه سرچ تو گوگل کنی میبینی دیس کاور و سایتا هم در حال ترکوندن هستند که البته همه اینها جنبه خبر رسانی داره چرا که بالاخره ایشون محمد رضا گلزار سینمای ایران بوده و هست. و هر انتقادی هم که باشه از محمد رضا گلزار باز ایشون سوپراستاره و چیزی ازش کم نمیشه!

چرا سوپراستاره؟ چون هم از لحاظ چهره و قد و قامت تونسته به درجه خوبی از معیار برسه و هم از لحاظ بازیگری و جلب نظر مخاطب و البته استعداد اسم و رسم خوبی داره. شاید شمایی که داری این مطلب رو میخونی فن گلزار باشی و یا شاید هم مخالف او، اما اونچه که مشخصه اینه که محمد رضا گلزار هم نکات منفی بسیاری داره و هم هوشی عالی! قطعا شما هم تو اینستاگرام عکس و ویدیوهایی که از گلزار جان منتشر شده رو دیدین چرا که دیگه چشم باز میکنی با پست و استوری های فراوونی که براش ساخته شده روبرو میشی و این در حالیه که گلزار به خوبی میدونه دقیقا باید چه راهی رو بره! راهش چیه؟ اینه که ریز به ریز قدم برداشت؛ ماجرا از روز عقدش شروع شد که یه ویدیو تو فضایی نه چندان لوکس منتشر کرد تا نگاه و حرف و حدیث هارو جلب کنه و دوباره به بورس دیده شدن برگرده و گلزار هم که خوراکش دیده شدنه!

چیشد که قرعه این بخت به نام آیسان آقاخانی افتاد؟ خانوم مگه چی داره؟

یهو دیدیم تا یه چند روزی با این فیلم سرگرم بودیم و گفته هایی که برخی باور داشتن و برخی هم میگفتن ازدواج نیست و یه داستانی پشتش هست. بعد تر گذشت و عکس های عروس خانوم یعنی آیسان آقاخانی دراومد که خب باید بگیم خیلیا عروس خانوم رو پسندیدن چرا که اصلا ایشون یک مدل هستند و در این صنعت فعالیت دارن و باید هم زیبا باشن! یکمم با سن و سال این زوج سرگم شدیم که آره گلزار از زنش بیست سال بزرگتره و این حرفها، که خب باید خدمتتون عرض کنیم مگه بین بازیگرا این مسائل سن و سال اهمیتی هم داره؟ و اینکه قطعا چهره ای به مانند محمدرضا گلزار که هم به شدت پولداره و هم به شدت ورزشکار

اصلا اگر به نظر شما گلزار جان بده عالم باشه هم باشه بااااز گلزاره ایرانه و شهرت فراوونی داره به طوری که هر دختری اسمش بره کنارش میتونه اون دختر هم مشهور ترین بشه و هم کلی درآمد پیدا کنه! می بینید که آیسان خانوم چه یهو پرید اون بالا مالاها!

Untitled (2)

گلزار و لشکر ساقدوش ها گلزار و لشکر ساقدوش ها

چرا فققققط گلزار اینهمه هوادار داره؟ دختره چه زار میزنه از گریه!

حالا آیسان و بخت شکوفا شدش به کنار، میدونید که محمدرضا گلزار همیشه و همیشه به طرفرای زیادی که داشته مشهور بوده میون اهالی سینما، و این در حالیه که حتی بارها دربارش حواشی هم ساخته شده. یکبار از دختران و پسران هوادار مصاحبه کردند نظرتون درمودر گلزار چیه و به گریه و شیون ختم شد و حتی طرف میگفت من حاظرم خودم پیشرفت نکنم ولی گلزار رو اون بالا ببینم! خب دختر جان گلزار جان که اون بالا هست، تو که هنوز به سن قانونی هم نرسیدی به فکر خودت باش!!

از طرفی هم حضور محمدرضا گلزار در افتتاحیه گوشی بود که با هجوم طرفدارا همراه شد. این حجم از هوادار رو فقط برای رضا گلزار دیدیم درسته؟  همین شد که شاهید صمد پور اومد و حسابی از این قضیه انتقاد کرد! البته که گلزار جان هم بی جوان نذاشت و رفت شکایت کرد!!

Fycx7tYWIAIkvP9

IMG_20230529_114205

چخبرتونه؟ چ خبرتووونه؟ اینهمه دختر واسه محمد رضا گلزار خودکشی کردن؟

این ماجرای هوادارا همین جا ختم نشد و داستان تازه از جایی شروع شد که عقد و عروسی گلزار اومد وسط. حالا فن های عزیز در حالی که با هم متحد شدن، کانال های رو تشکیل دادن با اسم "روزشمار جدایی گلزار"! باورتون میشه؟ این در حالیه که حتی برخی از اونها با شنیدن این خبر بد که عشق جانشون ازدواج کرده راهیه بیمارستانا شدن و بعضیاشونم دست به خودکشی زدن!!

گفته شده بسیاری از اونها دخترا 15-16 ساله ای بودند که خودشون رو مسموم کردن بلکه از این زندگیه بی گلزار راحت بشن!!! 

اینها شنیده شد و گفته شد اما صحبت اینجاست که چرا یک نوجو.ان باید تا به این اندازه خودش رو تحت تاثیر قرار بده؟ از طرفی هم باید گفت این قضیه در رابطه با گلزار فقط انقدر غلظت داره و نمیشه خودمون رو بذاریم جای اون هوادارا، شاید ما هم اگر انقدر عاشق بودیم چنین میکردیم!!!!! آخه عشق دست نیافتنی؟

FygGulfWYAEB2Ar

Untitled

FyeXhjRaMAEhH0F

FyasNjfWwAQp2-b

ویدیویی از عروسی فضایی و لاکچری محمد رضا گلزار که با کارت ملی ورود داشت!

ابتدای متن دیدیم که به نظر نمیومد تو یه جای لوکس باشه و همین موضوع کلی حرف و حدیث داشت! حالا اما می بینیم قسمتی از تالار عروسی آقای بازیگر رو که بسیاری از پیج ها و رسانه ها با عنوان تالار عروسی محمدرضا گلزار منتشر کرده بودند . البته که هیچ تصویری از داخل به بیرون نیومد به جز همین دو عکس و ویدیویی که خود گلزار گذاشت! گفته میشه مهمونا برای ورود به تالار باید کارت ملی نشون میدادن و به هیچ عنوان گوشی موبایل داخل نمیبردن که خب اینطور که مشخصه همونطور هم بوده وگرنه تا حالا یه درزی کرده بود!

عقد آریایی محمد رضا گلزار که آقارو برد تو قفس! چه بزور تعهد میده

و اما ویدیوی که خود آقای گلزار گذاشت و خطبه عقد آریایی رو خوند. این ویدیو نیز درست به مانند بقیه موارد قبلی مورد سوژه قرار گفت چرا که آقای داماد انگاری از ته دل و با خوشحالی صحبت نمیکنه!!!

از طرفی هم خیلیا میگفتن آقا رضا گلزار انگاری داره فیلم بازی میکنه اونتقدر مصنوعی رفته که منتظر بودیم یکی از اون پشت بگه کات گلزار جان یکم طبیعی تر بازی کن!!

حالا حواشی به دنبال گلزار هست و همچنان هم ادامه داره. این در حالیه که محمدرضا گلزار از علاقمندان حاشیه سازی هستش که هر چند وقت یکبار با موضوعی بولد میشه. اینبار نیز بسیاری از کاربران تصویری از گلزار منتشر کردن که با موهایی بلوند رنگ هستش و به تمسخر گفتن رضا گلزار بعد از عقد موهارو زرد عقدی کرده! 

مجازیه دیگه! پر از حرف و حدیث!

1095907_808

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ساره ارسالی در

    سلام میشه یگه دست از سرمون بکشین ین آقای گلزار ازدواج کردن ورفت انگار سرحد خبرهاست بابا خسته شدیم هرچی باز میکنیم گوگل اینستا هی ایشان من فقط یه اسم آقای گلزار ومیشناسم چیه دیگه این لوس بازیها

  • مسیح ارسالی در

    واییی/b>

  • زهرا ارسالی در

    الهی خوشبخت بشن هر کسی بالاخره یه روزی تن به ازدواج میده رهاش کنید

  • پرسشگر ارسالی در

    سلام . تبریک میگم بهشون و براشون آرزوی خوشبختی میکنم ‌‌اما یه سوال این همه تجملات برای یک شب ؟!! اون هم درحالیکه ایشون یک فرد شناخته شده هستند و ممکنه خیلیا بخوان ازشون الگو بگیرن . کاش حداقل اینهمه کلیپ منتشر نمی‌کردند قطعا بین جوونها اثرات نامطلوبی خواهد داشت

  • بازنشسته ارسالی در

    واقعا سلبریتیهامون حال به هم زن هستن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی