|

تیپ فوق العاده شاکردوست تو عروسی محمد رضا گلزار؛ عجیب ترین هوادار آقارو مغزو میهَنگه!

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار بازیگری مشهوره که این روزا می بینیم صدر هرچی حاشیست گرفته و اینبار با هوادارای متفاوت نگاه همرو به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصلا این روزا اخبار فقط اخبار آقا رضا گلزار!! قطعا شما هم میدونید دلیل این صحبت ما چیه و اون هیچ دلیلی دیگه ای نداره جز زن گرفتن این سورپراستار ایرانی! محمد رضا گلزار رو این روزها در هر کجا می بینیم، حتی تو خواب! چرا که حرف و حدیث ها و البته چهار تا عکس و ویدیویی که ازش دراومده حسابی همه جا پخشه! شاید هم اصلا یکی از دلایلی که اینهمه ازش صحبت میشه همین میزان کم بودن عکس و فیلم هاست که مخاطب رو هنوز سیر نکرده و بسیاری از کاربران با دیدن تنها گوشه ای از اخبار جدید محمد رضا گلزار دست از پا گم میکنن! اما بهتره از نگاهی دیگر هم بینیم این قضیه رو! مثلا بهرام رادان هم از بازیگرای قدَر سینماست و اتفاقا ایشون هم همراه با خانومشون عکس های دونفره به شدت کمی منتشر کردن و اصلا ذره ای هم عروسیشون جایی نم پس نداد، اما مخاطب تا به این اندازه پیگیر نشد و خیلی زود آب و تابش افتاد! چرا؟ قطعا یکی از دلایلیش اینه که ایشون محمد رضا گلزار هستش و اوشون بهرام رادان!

البته این گفته بر این مبنا نیست که گلزار از رادان بهتره! بلکه بر این معناست که آقا رضا گلزار عاشق و شیفته دیدنه شدن های غیر طبیعیه! مثلا اینکه اولش با دیدن ویدیو عقد همه بر این نظر بودند نه بابا مگه میشه گلزار ازدواج کرده باشه و این فیلم یه قصه ای پشتش هست! اما خب طولی نکشید که چهره جنجالیمون رو در لباس دومادی دیدیم و حسابی غافلگیرمون کرد!!! همین شد که طرفدارا کرور کرور صداشون در اومد و اینجا بو که تازخه متوجه شدیم هوادارای آقا رضا چه مدلی هستند، درست به مانند خودش متفاوت و عجیب!

photo_2023-06-15_07-17-05

ازدواج محمد رضا گلزار یه اشتباهه؟ آقای گلزار باید بره تو اتاق به کار بدش فکر کنه؟

دیدین نمونش رو؟ شما هم برگاتون ریخت؟ بله درسته ایشون هم از هوادارای آقای گلزار هستند که خب از دستشون مشخصه چه جنسیتنی دارن. از طرفی هم معلومه که سن و سال کمی هم ندارن! عجیب نبود؟ آخه تا به این حد؟ 

البته که این تنها سوژه عجیب دیده شده در این چند روز اخیر نیوده و دختران بسیاری از خود عکس و ویدیو به اشتراک گذاشتن و حتی هشتگ زدن کانال درست کردن متحد شدن تا بلکه آقا رضاشون متوجه اشتباهش بشه! آیا واقعا ازدواج گلزار اشتباه بود؟ یعنی ایشون به خاطر دل طرفداراشون نباید ازدواج میکردن؟! چقدر خودرای!!

Untitled

FygGulfWYAEB2Ar

ضجه های این دختر هوادار بخاطر حسودی به آیسان آقاخانی

کاش قصه همین جا ختم به خیر میشد اما ظاهرا قزا نیست حالا حالاها اینچنین باشه و یک روز با خود رضا گلزار سرگرمیم و روز بعد با آیسان خانوم و سنش. یک روز با هوادارا و روز دیگر با مهمونای عروسی! اما بهتره ابتدا ویدیوی هم از یک هوادا  خانوم ببینیم که تو اینستاگرام حسابی وایرال شد جوری که قطعا اگه چهرش رو هم نشون میداد تعداد فالووراش میچسبید به سقف!!

اما خرج نفسگیر محمد رضا گلزار واسه عروسیش!  الناز خانوم چه نایسه!

اما میرسیم به عروسی مجللی که جهت ورود بهش باید مهمومانی عزیز کارت کلی نشون میدادن و گوشی هم نباید با خودشون میبردن داخل! اما مگه میشه؟ یعنی روشون میشده مثلا از امین حیایی گوشیشو بگیرن؟ یت مثلا به الناز شاکردوست بگن عکس از خودت نگیر؟ بله اینجوریاست که حقیقت دقیق مشخص نیست ولی خب حدس و گمان مثل بنز میاد بیرون! دقیقا هون برنامه ای که محمد رضا گلزار داشته و از حق نگذریم به خواستشم خوووب رسید! میگین چرا؟ در ادامه حتما میگیم اما اول بهتره یه سر به تالار مجلل و اشرافی که محمد رضا گلزار باید عروسیش تدارک دید رو ببینیم و البته مهمون هایی که هنوز خیلی ازشون چیزی در نیومده. اما ظاهرا الناز شاکردوست و برادرش صبر نداشتن و از اونها در اومده!

عروسی محمدرضا گلزار تخمین خورده برای هر صد نفر سی میلیارد تومان خرج شده. سوال اینجاست واقعا مهمونای عزیز چی میل کردن که این میزان خرج شده؟ بماند که چیا کادو دادن!! (جهت مزاح)

campec.ir_353867428_190022567025006_2082360479306514216_n

هدف محمد رضا گلزار از این ازدواج گر حاشیه

بالاتر گفتیم محمدرضا گلزار به خواستش رسیده. چرا که می بینیم این روزها در اینستاگرام اکسپلور و حتی هوم کاربرا شده گلزار! از  طرفی تا میاین یه چی سرچ کنید سایتای مختلف پشت بند هم از گلزار نوشتن و اینجوریاست که کلمه کلیدی محمدرضا گلزار حسابی برای گوگل و اینستاگرام مهم میشه و هی نشونش میده!

جالبه که بدونید حتی خیلی از پیج ها زیر پستاشون حالا با هرررر موضوعی که میخواد باشه، هشتگ محمدرضا گلزار میزنن تا محتواشون در بیاد بالا و از این طریق هی دیده شه! 

رخدادی عجیب در حاشیه عروسی آقا رضا گلزار!

بهتره که بگیم داستان هوادارای محمد رضا گلزار و البته تالار عروسیش همچنان حواشی خاص خودش رو داره و اینبار با یه ترکیبی میشه فهمید که این طرفدارا انگاری خود گلزار رو هم شگفت زده کردن! داستان از چه قراره؟ از این قرار که در ادامه مشاهده می کنید.

1614013_426

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی