|

استایل فضایی بهاره رهنما و پریا که خانوم از دخترشم جَوون تر شده؛ کیلوریزون کرده قد نخ!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما این روزها در مراسماتی حضور داره که برای فیلمش گرفته میشه و اینبار همراه با دخترش استایل هایی زدن که باعث تعجب همگان شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا یکی گلزار خان خیلی رو بورس هستند و یکی بهاره رهنما. بهاره رهنما از بازیگرای مشهور و به نام ایرانیه که این روزا می بینیم تو همون شهری که گلزار حضور داره رفته و حسابی در حال تازوندنه. البته که خانوم بازیگر در رابطه با کار حرفه ای هنریشون رفتن دبی و گلزار برای زندگی و لایف استایل لاکچریش. بهاره رهنما رو همبشه با عنوان بازیگر می شناختیم اما حالا می بینیم که این چهره نیز به جرگه کارگردانا جوین شده و چند وقتی میشه که با فیلمش موضوعی جدید به کارنامه کاریش اضافه کرده. بهاره رهنما خیلی ساله که بازیگره و تو انواع و اقسام سربال های تلویزیون ی سینمایی طنز ایفای نقش داشته.

خانوم بازیگر رو خیلی وقته که در این عرصه ندیدیم، چرا که در دیگر فعالیت ها در حال پول درآوردن بود. اگه اهل فضای مجازی باشید حتی اگه از دنبال کنندگان بهاره رهنما هم نبوده باشید باز قطعا خبر دارین که این چهره تا به حال دوبار ازدواج کرده و دوبار هم طلاق گرفته اما نکته اینجاست که بعد از جدایی دومش، یه راه و روند دیگه ای رو پیش گرفت و حسااااابی زد تو کار و بار تبلیغات و درامد های نجومی که از این طریق درمیاد! همین شد که خانوم بازیگر هم شد پولدار و هم شد پرحاشیه تر و مشهور ترررر!

اما به تازگی همونطور که گفتیم خانوم بازیگر شدن کارگردان و در حال حاضر تو پایتخت خرید خاورمیانه حضور دارند و از اونجایی که هم خودشون و هم دخترشون از استایل بزن های عجیب می باشند، در کنار هم تصویری رو منتشر کردند که حسابی مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

b.rahnama_s instagram 2023-6-24 story (1)

استایل فضایی با ترکیب راه رفتن مدلینگای خفن، همه و همه در بهاره رهنما!

حالا اصلا اینهمه گفتیم و شنیدیم برای چی بود؟ بهاره رهنما چندین ماه و یا حتی یکی دو سالی هست که درگیر پروژه فیلم کوتاهش هستش. خانوم بازیگر در نهایت این پروژه رو به اتمام رسوند و اسمش رو گذاشت "عطر آخر اردیبهست". این فیلم که در رابطه با زنان علیه زنان می باشد ژانری اجتماعی دارد و اینطور که از گفته های خانوم بازیگر در توضیحات مشخصه مناسب افراد بالای 15 سال هستش. 

بهاره رهنما بابت این فلیم در ایران اکرانی کوتاه داشت اما گویا در خارج از ایران پشت بند هم اکران و مراسم دارند که در ادامه مشاهده می کنید ویدیو و تصاویری از اونهارو. 

b.rahnama_s+instagram+2023-6-17+story+(1)

ترکیب ایران و دبی بهاره رهنما چی میشه؟

همونطور که شما هم دیدین و قطعا براتون جالب بود، جدا از پریا قاسم خانی که کلا خیلی وقته این سبک استایل رو انتخاب کرده و در خارج از ایران زندگی میکنه، ترکیب تیپ و مدل راه رفتن مدلینگی خود خانوم رهنما هستش که نشون میده این چهره برای بار هزارم سعی بر جلب توجه داشته. بهاره هنما در ایران هم حتی با استایل هایی متفاوت و غلیظ و گاهی اجق وجق دیده میشد دیگه شما فکر کن شخص بر این فکره که میخواد بره خاااارج، اونم کجا دبی! قطعا سعی بر این داره تا تیپی ترکیب از ایران و دبی بزنه و نتیجه نهایی میشه ویدیویی که مشاهده کردیم!

baahaar_style_355080691_2030318680633852_1945311685885197739_n (1)

کیلوریزون بهاره رهنما که همرو متعجب ساخت

اما از دیگر نکاتی که در رابط با ظاهر بهاره رهنما خیلی مورد توجه واقع شد این بود که خانوم بازیگر دهه پنجاهی ما قدیم ندیما از وزن دار ها و یه جورایی تپلی های سینما و تلویزیون بودن و حالا می بینیم که این چهره بیش از 40 کیلو کم کرده. البته که این میزان وزن چیزیست که خود بهاره رهنما در مصاحبه عنوان داشته و باعث شده تا بهاره ده سال پیش خیلی با بهاره حال حاضر فرق کنه.

البته که اینجور افراد وقتی وزنشون رو کم کردند اون نمک جذابی هم که داشتند ریخته شد و حالا مثل قبل گوگولی نیستند و به مانند بقیه شدن.

بهاره+رهنما+لاغر+شد_+“بهاره+رهنما”+بعد+لاغری+شدید+با+این+تیپ+کولاک+کرد

خوشگذرانی بهاره رهنما در دبی تو پیج توانمند سازیش

بهاره رهنما اصولا اگه جایی میره عکس و فیلم به وفور میذاره و از اونجایی هم که خانوم بازیگر یک پیج اصلی با 5 میلیون فالوور دارن و یک پیج فرعی با 60 هزار فالوور، اصولا فعالیت های زنانشون ور تو این پیج فرعیه انجام میدن! شاید براتون سوال بشه چه فعالیتی که خب باید ما هم بگیم نمیدونیم! چرا که بهاره رهنما در بیو این پیج نوشته "توانمند سازی زنان و دختران ایران" اما دقیقا چه کاری برای توانمند سازی بانوان انجام میدن خدا داند!

در این پیج اصولا از خانوم بهاره رهنما به میزان زیادی تعریف و تمجید میشه و خوشگذرانی و استایل های خاصشون به اشتراک گذاشته میشه! گاهی هم دلتنوشته و خاطراتشون در قالب متن نوشته میشه و خلاصه اینکه دقیقا چه محتوایی برای زنان داره مشخص نیست! در ادامه مشاهده می کنید ویدیوی از گشت و گذار وی در دبی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میم نون ارسالی در

    دخترش پسره؟☹️

  • ناشناس ارسالی در

    فک‌کنم این پسرشه نه دخترش 😂😂😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی