|

استایل خیلی شیک و پیک بهاره رهنما وقتی رفته دیار عربا؛ کیلوریزون کرده قد نخ!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر مشهوریه که این روزا شده کارگردان و برای اکران فیلمش به خارج از کشور سفر کرد، البته با تیپی جدید و دهن وا کن.

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- بهاره رهنما همیشه و همیشه از بازیگرای خاص دنیای بازیگری بوده. هم اون موقع ها که هنوز خانوم بازیگر رو همسر پیمان قاسم خانی میدونستیم و هم حالا که بهاره رهنما یکه و تنها داره واسه خودش عشق و حال میکنه. البته که از خانوم خانوما بعید نیست بزنه تو کار سومین شوهر کردن و با توجه به اینکه بلافاصله بعد از طلاق اول ازدواج دومشون با آقای امیرخسرو عباسی صورت گرفت، خیلی از کابران بر این حدس و گمان هستند که حتی همین حالا هم بهاره رهنما کسی رو زیر سر داره که یهو از رونمایی میکنه. یادمون نره حدس و گمان!! 

بهاره رهنما بعد از طلاق دومش یه تایمی رو به سبکی عجیب زندگی کرد. البته که باید بگیم بهاره رهنما کل عمرش رو عجیب زندگی کرده اما اینبار به شدت حاشیه دار به طوری که خانوم بازیگر از همین روند تونست حساب بانکیش رو پر از پول کنه، چرا چون تبلیغات دیده نشده داشت. سبک معرفی هایی که از هیچیک از بازیگران و حتی بلاگر ها دیده نشده بود! 

اما حالا چند صباحی که می بینیم خانوم بازیگر رو اودن به یه مدل دیگه لایف استایل. بهاره رهنما رو باید انعطاف پذیر ترین دونست چرا که حتی نرم تنان هم تا به این اندازه نمیتونن قابل تغییر باشن و بهاره بانو حالا در قالب یک کارگردان دیده میشه. در ادامه بهاره رهنما رو مشاهده می کنید در اکران خارجکی که برای فیلم کوتاهش گرفته شد.

b.rahnama_s instagram 2023-6-17 story

b.rahnama_s instagram 2023-6-17 story (1)

بهاره رهنما فعال حقوق زنانی که کاری برای زنان نکرده!

خب جدا از استایل ابتدا بگیم که بهاره رهنما رو همیشه در قالب بازیگر دیدیم اما اینبا خانوم بازیگر دست به کارگردانی برد و باید گفت خوب هم از پس کارش بر اومد. البته تا به اینجا! چرا که هنوز مخاطبین نظر زیادی در رابطه با این فیلم نداده اند اما خب خود خانوم کارگردان سر و صدای زیادی ازش کرد.

بهاره رهنما با توجه به اینکه همیشه گفته مدافع حقوق خانومهاست، در این فیلم نیز راجع به این موضوع محتوا سازی کرده! البته که خانوم بازیگر همیشه در این باب صحبت کردن اما چیز خاصی ازشون دیده نشده که دقیقا چه حرکتی برای بانوان زدن!

Untitled

بهاره رهنما و لایف استایلی به مانند نرم تنان!

اما استایل بهاره رهنما که اصلا باید گفت نیمی از شخصیت بانو رو رفتاراشون تشکیل داده و نیمه دیگر رو استایلشون! بهاره رهنما قطعا از بازیگرای به شدت عجیب غریب میون اهالی سینما می باشد ک هرررر بار با ظاهرش مخاطب رو سورپرایز کرده. خانوم بازیگر از لباس عروسیش گرفته تا مدلینگ و تبلیغات و روزمره و شوهر داری و کارگردان شدن و با حجاب و بی حجابی و .... همه و همه یه جور عجیب هستند!

اگه از دنبال کنندگان حواشی بازیگران بوده باشید قطعا خبردار هستید که خانوم بازیگر یه دو سه ماهی رو با حجابی دیده نشده دیدیم! این در حالی بود که این چهره حتی یک تار موهاشو بیرون نمی ذاشت اما خب از طرفی هم لباسش نامتعارف بود. حالا دوباره داره به تنظیمات کارخانه برمیگرده و با استایل هایی مخصوص به خودش ظاهر میشه البته با تفاوت اینکه دوباره موهاشم داره میاد بیرون! اینجاست که اینهمممه ادا و تغییر رو مخاطب نمیتونه بپذیره و شخص رو با کاراکتری ثابت نمیبینه!

تغییر وزن بهاره رهنما واسه مراسم اونور آبی!

اما همونطور که در تصاویر بالایی هم دیدین بهاره رهنما به شدت کاهش وزن داشت و این در حالیه که خانوم بازیگر رو تا همین چند سال پیش که خیلی هم دور نیست، با اونی وزن می دیدیم. نقطه شروع و تحول خانوم بازیگر دقیقا از جایی شروع شد که زد تو کار لاغر کردن و یه چهل کیلویی اومد پایین. بهاره رهنما حالا حال بهتری داره و از اوضاع الانش راضیه. اما خب برخی از مخاطبین بر این نظرند که بهاره بانو و یا مهران غفوریان و محسن کیایی و ... اینجور افراد وقتی وزنشون رو کم کردند اون نمک جذابی هم که داشتند ریخته شد و حالا مثل قبل گوگولی نیستند و به مانند بقیه شدن.

بهاره+رهنما

nody-هزینه-عمل-اسلیو-معده-در-اهواز-1633993161

بهاره رهنما کارگردان فیلم 15+

جالبه که بدونید بهاره رهنما در اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و با توجه به اینکه 5 میلیون جذب فالوور داشته، خب کاربران بسیاری هستند که دنبال کننده وی می باشند. بهاره رهنما در آخرین پست خود در رابطه با فیلم عجیبی که ساخت و محتوای آن صحبت کرد. فیلم "عطر آخر اردیبهشت" به کارگردانی بهاره رهنما که مناسب افراد بالای 15 سال می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شنگول ارسالی در

    این بهاره خیلی دوس داره

  • احمد ارسالی در

    سلام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی