|

بهاره رهنما به طرز باورنکردنی از همسر بابای دخترش جَوون تر شد؛ تعجب فالوورا از تغییرش!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر مشهوریه که هر روز رنگی جدید به خود میگیره و اینبار هم خانوم بازیگر در جدید ترین آپدیت خود 15 ساله شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما از بازیگرای خوش فیس و باحال ایرانیه که تو 90 درصد سابقه کاریش کاراکترای طنز رو ایفا کرده. بهاره رهنما خیلی ساله که تو این عرصه شگفت انگیز حضور داره و مثل بنز ترکونده. البته اینکه خانوم بازیگر همسر یکی از نویسنده و کارگردان های جذاب ایرانی هم بوده کم تاثیر نبود و یه جورایی میشه گفت خیلی از کاراشون ترکیبی باهم بوده. بهاره رهنما بعد تر با آقای امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و دوباره دنیای جدیدی رو تست کرد. جالبه که بدونید بهاره بانو هر چند سال یکبار دوره ای جدید تو زندگیش داره و انگاری از اول زندگیش رو شروع میکنه.

چرا که می بینیم بهاره رهنما حتی بعد از طلاق دومش هم دنیای جدید برای خود آغاز کرد. بهاره بانو که این روزا حسابی داره مستقل و خفن طور لایف استایل میسازه، حالا می بینیم که نه تنها تو ظاهر حسابی تغییر کرده، بلکه تو باطن هم مثل لباسشویی دائم در حال قاطی پاتی کردنه! میگید نه؟ پس در ادامه ببینید تصویری جدید که آخرین پست خانوم بازیگره و با چهره ای که اصلا مشخص نیست چیکار کرده اینهممممه تغییر کرده، حسابی کاربراشو سورپرایز نمود. بهاره رهنما در این عکس حتی خیلی ریز و مجلسی روسریشم کشیده عقب و با توجه به اینکه مینی اسکارف سر کرده مشخصه که دوباره میخواد به استایل قبلیش برگرده و فیلم بازی کردنای چند ماهش که باحجاب شده بود داره تموم میشه.

b.rahnama_350648835_932049834750466_2951316350342591635_n

دم دمی مزاج بودن بهاره رهنما فالووراشو خسته کرد

حالا چرا میگیم فیلم بازی کردن؟ چون واقعا شخصی که تا به این اندازه دم دمی مزاجه و هر چند وقتی ظاهری جدید از خودش رو میکنه چه چیزی رو باید برای توصیفش گفت؟ بهاره رهنما یه مدت به شدت بد حجاب شد و یهو کل موهاشو پوشوند و با لباس های نامتعارف دیده شد. ای در حالی بود که خانوم بازیگر میگفت محجبه شدنش دلیل قلبی داره و ظاهرا دوباره دلیل قبلیش داره کمرنگ میشه و اینجاست که بهاره رهنما رو به زودی با ظاهر اجق وجق قبلی می بینیم!!

همه این ها قطعا دلیلی جز جلب توجه نداره چرا که همونطور که میدونید این چهره با همین روند و دیده شدن های این سبکی تونست به 5 ملبیون فالوور برسه و با تبلیغات بسیار زیادی که انجام داد و میده، حساب بانکی پر پولی برای خود فراهم کنه.

b.rahnama_345874039_1243094886316271_718251924984885243_n

مقایسه ناجور بهاره رهنما با خودش

البته که قطعا شما هم میدونید بهاره رهنما چهره ای نچرال نداره و خانوم بازیگر با توجه به اینکه این روزا دیگه خدمات زیبایی به شدت پیشرفت کردن و ایران ما هم از هرچه عقب بمونه از آیتمای خوشگلاسیون عقب نمیمونه، با استفاده از یه کارای ریز و مجلسی چهره رو از این رو به اون رو کرد. میگید نه؟ پس در ادامه حتما یه قبل و بعد از بهاره رهنما ببینید که چطور همه با گذشت زمان پیر میشن و ایشون جَوون شد و خودتون با عکس اولی مقایسه بفرمایید.

Untitled

آدامس جویدن عجیب بهاره رهنما وقتی داره ادای کارگردانا رو در میاره!

انگاری بهاره رهنما رو دیگه خیلی نمیتونیم هنرمند خطاب کنیم چرا که بیشتر صحبت ها در مورد وی برمیگرده به ظاهر و جحواشی که داره. تنها چیزی که هست اینه که بهاره رهنما حالا در این روزها مجرد و سینگل طور به سر میبره. خانوم بازیگر با حساسیتی زیاد فیلم خودش رو پرورش میده و به تازگی مراسمی هم برای این فیلم که "عطر اخر اردیبهشت" نام داره برگزار کرد. در این اکران بهاره رهنما با ظاهری عجیب و به قولی هنری دیده شد که ازش انتظار میرفت اینچنین حضور پیدا کنه چون بهاره انگار در این دنیا ساخته شده برای تیپای عجیبی که هیچکس نمی پسنده و در این حد علاقمنده تا خاص دیده شه!

و اما موضوعیت فیلمی که خانوم بهاره رهنما ساخت: این فیلم درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله ای است که در روزهای آخر اقامتش در ایران، دورهمی دوستانه ای را برپا می کند اما در این دیدار دوستانه رازهای عجیبی برملا خواهد شد.

اینجوری شد که بهاره رهنما از زن بابای دخترشم جَوون تر شده!

اما بهتره سری هم به دختر بهاره رهنما بزنیم که پریا قاسمخانی نام داره و تنها فرزند خانوم بازیگر می باشد. پریا خانوم که مدته بود خارج از ایران زدگی میکرد حالا برگشته اما خیلی در کنار مادش دیده نمیشه و اونقدری با همسره پدرش یعنی میترا ابراهیمی عکس های لاو تو لاو داره، با مامان جان نداره!

پریا قاسم خانی نیز به مانند مادر و خاله اش ظاهری طبیعی طور نداره و از پیرسینگ و استایل های عجیب استقبال میکنه.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نفوح ارسالی در

    بهاره. محشره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی