|

کیلوریزون بهاره رهنما که کلی تغییر کرد و شد یه نخ؛ خواهرش همدست خداس تو زیبایی!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما همیشه صفر و صدی بوده و همراهانش نیز اینچنین هستند چرا که در نظرات یکی کاملا خانوم رو کوبیده و دیگری ایشون رو بهترین دونسته!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما از بازیگرای به شددددت مشغول و سر شلوغی هستش که حتی اگه بازیگری هم نکنه بااااز وقت نداره! بهاره رهنما یه هزار سالی هست که در این عرصه شگفت انگیز حضور داره و تا به اینجا تونسته سوابق زیادی رو در کارنامه کاری خود به ثبت برسونه. بهاره رهنما ابتدا همسر پیمان قاسم خانی بود و با آقاشون کار و بار داشت، بعد هم که طلاق گرفت با همسر دومش حسابی بولد شد و به چشم اومد و بعد طلاق دوم هم که زد تو کار و فاز مستقل و محکم بودن که خب باید بگیم بهاره رهنما از دور دست که نشون داده زن محکمی هستش، از نزدیک رو خدا داند!

بهاره رهنما در اینستاگرام میون صد چهره ایرانی انتخاب شده که بالاترین تعداد فالوور رو دارند و در حال حاضر بیشتر 5 میلیون دنبال کننده هستند که این چهره رو دنبال میکنن!!! بهاره رهنما اما باید گفت تنها هنرمندی هم هستش که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره و اینجاست که باید گفت این بددده! 

اما بهاره رهنما جدیدا تو این فضای نامرئی فعالیت هم بیشتر شده و در حالی که ظاهر و باطن رو به کلی تغییر داده و با ورژن جدیدش در حالی زندگانیه، هر بار کاربراشو با موردی جدید سورپرایز میکنه. مثلا خانوم خانوما به تازگی با انتشار یک ویدیو و کپشنی جالب کلی کامنت گرفت که در ادامه مشاهده می کنید.

همونطور که گفتیم این ویدیو با نظرات مختلفی همراه شد که خب خیلیا گفتن یعنی چی، چی میگه و این حرفها! برخی هم به ظاهر .و انگشتر های خانوم بازیگر گیر دادن و برخی هم بهاره رهنما رو به عرش بردن! در ادامه نظری رو مشاهده می کنید که به نظر میرسه توش خیلی اغراق شده باشه و  به خیلیا هم بر بخوره!!

Untitled

وقتی بهاره رهنما رفتارش خیلی عوض شده و از دهه هشتاد به پنجاه رسیده!

همونطور که در ابتدای متن هم گفته شد بهاره رهنما تا به اینجا که سنی حدود پنجاه سال داره، تغییرات ظاهری و باطنی بسیاری داشته مثلا مدتی خانوم بازیگر رو به مانند دختر های دهه هشتادی می بینیم که رفتاری کودکانه و زیادی خنده طور دارند، البته با تیپای های حتی از دهه هشتاد هم عجیب تر. گاهی هم با رفتاری خانومانه که این مورد در حال حاضرشونه و سعی بر این دارند تا هم ژست های خوبی داشته باشن و سنگین، و هم تیپ هایی خانومانه که به کل از بهاره مثلا پارسال فرق داره. حالا دیگه موضوع حجابشون که دائما در حال تغییره رو نمیگیم که یک روز یک تار مو هم مشخص نیست و روز دیگر یک تار شال روی سرشون دیده میشه!

Untitled

بهاره رهنما چهل کیلو وزن کم کرد با پنجاه کیلو نمک!

بهاره رهنما رو اگه یادتون بیاد قبلنا از تپلی های سینما و تلویزیون میدونستن که خب اضافه وزن زیادی داشت اما نقطه شروع و تحول خانوم بازیگر دقیقا از جایی شروع شد که زد تو کار لاغر کردن و یه چهل کیلویی اومد پایین. بهاره رهنما حالا حال بهتری داره و از اوضاع الانش راضیه. اما خب برخی از مخاطبین بر این نظرند که بهاره بانو و یا مهران غفوریان و محسن کیایی و ... اینجور افراد وقتی وزنشون رو کم کردند اون نمک جذابی هم که داشتند ریخته شد و حالا مثل قبل گوگولی نیستند و به مانند بقیه شدن.

snapedit_1684743058034

unknown_346270447_268514232259936_4267690625403733340_n (1)

بهاره هیچ، مریم رهنما انگاری نماینده خداست واسه خوشگلاسیون!

اما بهتره کمی هم از بهاره رهنما دوری کنیم و برسیم به کسی که چهرشو خوشگل میکنه. مریم رهنما خواهر بهاره بانو می باشد که یکی دو ساله ازش رونمایی شده و هیچگاه حتی ازش حرفی نبود. بهاره رهنما حتی در مصاحبه ای عنوان کرده بود تنها یک خواهر به نام بهانه دارد اما حالا مریم رهنما با هنر دستی که داره حسابی ترکونده. مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد که سبک و امضای شخصی خود رو تو کار داره.

راستش رو بخوایم بگیم اینطور که به نظر میاد و مریم رهنما نشون میده، واقعا دست خوبی بر آتش داره. مریم رهنما سبکی خاص برای خود انتخاب کرده که سبک مورد علاقشه! حالا چه سبکی؟ دیدین این روزا مدل آرایش اروپایی و نچرال و نود خیلی ترند شده؟ مریم رهنما اصلا این مدلی نیست و تو همه میکاپ هایی که داشته سبک غلیظ و رنگ دار رو نشون داده! مریم بانو با آرایش بازیگران زن خودش رو مطرح کرد و به شهرت رسوند. حالا هم که مثل بنز همچون خواهر جانش پول پارو میکنه! در ادامه تصویری از مریم رهنما در کنار نیلوفر شهیدی مشاهده می کنید.

22H5mtJ9v1UM

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نفوح ارسالی در

    بهاره مثل همیشه زیبا و موفق

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی