|

وقتی "بهاره رهنما" به طرز باورنکردنی نماشو تغییر داد؛ با مادرش چه راحت شده! چه جِلافتا

bahareh rahnama shayanews

بهار رهنما هیشه از چهره هی پرحاشیه ای بوده که دست از این کاراشم بر نمیادره و اینبار نیز خانوم بازیگر رو دیدیم در حالی که خیلی تغییر کرده.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که البته چند سالی هم میشه که به سمت و سوی منفوریت رفته و حالا می بینیم خانوم بازیگر رو در حالی که یه میانه روی قوی شده. حالا یعنی چی؟ یعنی بهاره رهنما برخلاف اینکه همه فکر میکنن هیچ طرفداری نداره، بیش از 5 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش جذب کرده! بهاره رهنما تنها هنرمندی هستش که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره! 

بهاره رهنما همین چند صباح پیش بود که تغییر ظاهر داد و کلا شد با حجاب، بدون حتی نشون دادن یک تار مو! اما انگاری دوباره این راه و روند خانوم بازیگر داره تغییر میکنه و حالا بهاره رهنما رو در حالی می بینیم که بازم موهاش معلوم نیستا اما خب یه جور روسری رو عجیب می بنده و گوشواره های هزارتاییش رو به رخ میکشه که کاربر میمومه باید چی بگه! در ادامه ویدیو جدید از این چهره رو مشاهده می کنید که استوری گذاشته بود و موراد گفته شده رو روی ظاهرش اجرا کرد. به قول بسیاری از فالوور ها بار رهنما با این روند تنها و تنها حاشیه سازی رو میخواسته نه هیچ چیز دیگری!!

تغییر ظاهر بهار رهنما و مادرش که کفر همرو درآورد!

البته که این عجیب غریب دید شدنه تنها مختص بهار رهنما نیست و انگاری خونوادگی به این روند علاقه خاصی دارن. مثلا مامان خانوم بهاره رهنما یا بهتره بگیم پروین قائم مقامی بازیگر معروف ایرانی هم اینچنین است.

این مادر و دختر تصاویر بسیاری همراه با هم منتشر میکنن که خب تغییر ظاهر بهار بانو اونقدری تابلو و قابل لمس هستش که صدای بسیاری از کاربرا رو درآورد. در ادامه تصویری از این دو چهره با حجابی که تا هنی چند وقت پیش داشت مشاهده می کنید.

hashiyeh_irooni_s+instagram+2023-5-3+story+(1)

اگر فکر میکنید که شاخدار پوشی فقط به مادر بهار رهنما ختم شده سخت در اشتباهید چرا که دختر بهاره یعنی پریا قاسم خانی که میشه دختر پیمان قاسم خانی، نیز اینچنین است که البته پریا یه چند سالی خارج از این بزرگ شده و شاید بشه گفت خاص پسندیش به این دلیله!

Untitled (2)

داستان پریا قاسم خانی دختر بهاره و پیمان چیه؟

اما اگه بخوایم یکم از بهاره رهنما و مادرش و لایف استایل عجیبش دور بشیم و کمی بیشتر با دخترش آشنا بشیم باید بگیم که بهاره رهنما قبلنا همسر پیمان قاسم خانی بود که انقضای این زندگی بعد از 24 سال تموم شد و به طلاق انجامید. اما بهاره رهنما بیکار ننشست و بلافاصله و بی امان برای بار دوم ازدواج کرد! شاید همین سرعت و عجول بودن بود که باعث شد بهاره بانو زندگی دومش دوام چندانی نداشته باشه و امیرخسرو عباسی بیخیال همه چیز بشه! اما بهاره رهنما از پیمان دختری داره دهه هفتادی به نام پریا که شباهت بسیار زیادی به مادرش داره، البته از لحاظ چهره ای نه اخلاقی! پریا قاسم خانی درست نقطه مخالف مادرش قرار داره و بی هیچ حاشیه ای به سر میبره که خب چنین بودن واقعا جای آفرین گفتن داره! حالا چرا؟ چون این روزا افراد هیچ کسی هیچ کَسشون رو در این دنیا نمیشناسه اما میان و با ترفندای مختلف خودشون رو مشهور میکنن تا دیده بشن! بعد پریا خانوم مادر و پدری تا به این میزان شهرت یافته داره و از جنجال به دوره!!

دلیل کم کاری بهاره رهنما در شغلی که یه عمر باهاش زندگی کرده!

بهاره رهنما حالا 3 ساله است که در هیچ فیلمی سینمایی ای نقش نداشته و دوری از تلویزیون نیز وارد سال چهارم می شود. بهاره رهنما دلیلی برای دوری اش از بازیگری مطرح نکرده است. اما به نظر می رسد که مشکلات شخصی او دلیل این فاصله بوده است. البته تو این چند سال بهاره رهنما بیکار نبوده و خیلی جدی چسبید به اینستاگرام و فعالیت های مختلفی هم داشت.او که یک سال است کمپین زنان مستقل را راه اندازی کرده است اکنون از اطرافیان اش گله کرده و نوشته است:

این روزا عجیب به این فکر میکنم که همه ما یه بخشی از وجودمون می خواد زندگی کنه. می خواد تلاش کنه، می خواد کم نیاره، می خواد خوش بین باشه، انرژی مثبت بده، قشنگیارو ببینه…ولی یه بخشی از جامعه و فشارهای اطرافیان همیشه میخواد بگه به این سادگیا نیست؛ نمیتونی، نمیشه، الکی داری زور میزنی، تلاشت بیهوده است و…فراموش نکن همه چیز وقتی شروع میشه که ما نیتش رو میکنیم وما قلبا تصمیم میگریم که برای چیزی که میخوایم تلاش کنیم…مهم نیست چقدر آروم پیشرفت کنی یا چقدر حتی نزدیکترین ادما سعی کنن عقبت بیندازن، مهم فقط اینه: تو هنوز از خیلى ها که تلاش نمى کنن جلوترى!و این خودش یعنی پیشرفت

1545239_895

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غلی علاقبدزاده ارسالی در

    لطفا برای من ارسال کنید

  • مهدی نیک پور ارسالی در

    خانم بهاره رهنما عزیر

  • محمد ارسالی در

    بهاره رهنما خیال میکنه با این کارا میتونه از پیری فرار کنه و از مرگ دورشه

  • من ارسالی در

    الآن که افغانستان تنها است .
    و آمریکا و هیچ کشوری در افغانستان وجود ندارد .
    ایران باید سدهای افغانستان را بمباران کند .و نابود کند آنچنان که قابل بازسازی نشود .
    زیرا افغانستان ۴۰ سال است که به تعهدات خودش عمل نمی کند و ایران را از سهمیه آب محروم کرده و ایران را خشک کرده است و مردم ایران را با تشنگی کشته است و از وطن خودشان فراری داده است .
    لطفاً سدهای افغانستان را نابود کنید و ایران را از خشکسالی نجات دهید .
    امضاء : جانباز زیر ۲۵٪ معسر گدا با۴/۵ ملیون حقوق که فقط ۴ روز کفاف زندگی را می دهد .

  • رعنا ارسالی در

    اگه هنری دارید رو کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی