|

وقتی "بهاره رهنما" حسابی تصدق آهنگ فیلمش میره؛ چهره ای نو از خانوم بعد این فاز بدیعش!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما کارگردان این روزای سینمامونه که با فیلم مثبت پازده جدیدش حسابی مورد توجه قرار گرفته و تصویری از عوامل عزیزش رونمایی نمود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر جذاب و باحال ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز حضور داره و با بازی در فیلم و سریال های مختلف و البته استعدادی که داشت تونست به جایگاه حال حاضرش برسه. حالا چرا اینو میگیم؟ چون خانومای بازیگر برخی هستند که با پارتی بازی و یا ارتباط با عوامل خودشون رو میکشن بالا و درسته که بهاره رهنما هم همسر پیمان قاسم خانی بود، اما خب در طنز نشون داد که توانمندی خوبی داره و میتونه لبخند رو بیاره به لب بیننده. بهاره رهنما این روزا اما خیلی متحول شده که این تحول هم در راستای هدفای زندگیشه!

بهاره رهنما رو میشه به عنوان یکی از بازیگرای به شدت پر رمز و رازی دونست که از این روند خسته هم نمیشه، چرا که خانوم بازیگر تا به حال هزاران استایل تغییر دادن و هزاران بار هم رفتارشون رو عوض کردن که خب اگه کمی تا قسمتی بهش فکر کنید متوجه خواهید شد که این دو موضوع مواردی نیستند که تو انسان به راحتی تغییر کنن و بهاره رهنما برای رسیدن به اهدافش هر کدوم از اونهارو به راحتی تغییر داده و اینجاست که باید گفت خانوم هزار چهره هستند. در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از بهاره رهنما در حالی که قربون صدقه عوامل فیلمش رفته!!

b.rahnama_s instagram 2023-5-25 story

b.rahnama_s instagram 2023-5-25 story (1)

رنگ رخسار جدید بهاره رهنما و موضوع جالبش

بهاره رهنما بعد از تجربه بازیگری اونهم تو سالیان سال، اینبار نویسندگی و کارگردانی رو تجربه کرد! خانوم بازیگر در حالی که مدتی بود به شدت تو بازیگری محو افق شد و اصلا حضور نداشت، اینبار با کارگردانی فیلمی به نام "عطر آخر اردیبهشت" اومد و خودش رو میون اهالی سینما دوباره پررنگ کرد اما خب در قالبی جدید.

داستان فیلم : "داستان این فیلم درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله‌ای است که در روز‌های آخر اقامتش در ایران، دورهمی دوستانه‌ای را برپا می‌کند، اما در این دیدار دوستانه راز‌های عجیبی برملا خواهد شد. بازیگرانی همچون نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، بهناز یادگاری با حضور نیما رئیسی و افسانه چهره‌آزاد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند."

بهاره رهنما سازنده فیلم 15+

جالبه که بدونید بهاره رهنما در اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و با توجه به اینکه 5 میلیون جذب فالوور داشته، خب کاربران بسیاری هستند که دنبال کننده وی می باشند. بهاره رهنما در آخرین پست خود در رابطه با فیلم عجیبی که ساخت و محتوای آن صحبت کرد. فیلم "عطر آخر اردیبهشت" به کارگردانی بهاره رهنما که مناسب افراد بالای 15 سال می باشد.

بهاره رهنما اینجوری پول درآورد و حساب بانکیش پر شد

همونطور که گفتیم بهاره رهنما تو پیجش میلیونی دنبال کننده داره که خب هر چقدرم که بیشترین آمار مخالف و فحش بده باشن بازم خیلیا هستند که شیفته خانوم خانوم می باشند.

بهاره رهنما تا همین چند وقت پیش از وقتی که از همسر دومشم طلاق گرفت، یه مدل دیگه تو پیجش فعالیت داشت. میدونیم که بهاره رهنما تبلیغات رو دیگه خورده و نون کشیده چرا که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو معرفی داره و اصلا به همین طریق هم تونست حسابی حساب بانکیاشو پررررر پول کنه!

unknown_345827713_6084702574971280_203822492677008320_n

بهاره رهنما مدتی پیش پست و استوری ای منتشر کرد که ما رفتیم تو پیج و کمی تعجب کردیم! چرا که در بیو صفحه نوشته بود سفیر برند بانو بهاره رهنما هستن! این کلینیک به گفته خودشون متخصص پوست و مو و کاشت ابرو و... می باشد. از طرفی هم بهاره رهنما اگه یادتون باشه تو همون سریال پژمان که بازی کرد جدا از وزن بالایی که داشت و کم شد، چهره ای متناسب با سن و ساله دهه پنجاهی اش داشت اما حالا خانوم بازیگر پوستی صاف و چهره ای بسیار بهتر از قبل دارد! البته از لحاظ سن و سالی! در یکی از پیج هایی که توسط خود رهنما هدایت میشه متنی بلند بالا درباره وی نوشت که اگه بخونید احتمالا شما هم مثل ما شاختون در میاد!

Untitled

کارگردانی و بازیگری و مدلینگ و ... کم بود، با اون روی شاعر بهاره رهنما آشنا بشیم

حالا از همه اینها که بگذریم میرسیم به یکی دیگه از هنر های بهاره رهنما. خانوم خانوما ظاهرا یکم قبل تر که هنوز اونقدر سرشون شلوغ نشده بود دستی هم بر شعر نویسی داشتند اما خب سبک شعرشونم مثل خودشون خاص بود! بهاره رهنما حتی کتاب هایی هم نوشته و اونها را به چاپ رسونده که در ادامه نمونه ای از آن را شاهده می کنید و سپس هنگ خواهید کرد!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی