|

وقتی "لیندا کیانی" فکر میکنه با این ژست خاص ترینه؛ چه احساسی واسه شهرام شب پره ریزوند!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بعد از اینکه یهو شد مدل و رفت به سمت این صنعت، دیگه انگاری غروری بی حد خانوم رو فرا گرفت و حالا می بینیم لیندا رو با ژستای خفن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیندا کیانی رو به قطع میشه از هنرمندایی دونست که با استعداد و البته تلااااش خودش رفت بالا و به جایگاه حال حاضرش رسید. درسته که الان خانوم خانوما رو می بینیم در حالی که به شدت مغرور شده، اما خب باید بگیم لیندا کیانی از معدود هنرمندان جوانی بود که بارها در تلویزیون و سریال های جعبه جادو ایفای نقش کرد تا بتونه به سینما و نمایش خانگی راه پیدا کنه. چرا این موضوع رو تلاش میدونیم؟ چون هم ما و هم شما می دونیم که در صدا و سیما درآمد کمتره و اینکه چندان به موقع پرداخت نمیشه، از طرفی هم شهرت و محبوبیتی که سینما به بازیگر میده رو تلویزیون به اون غلظت نمیتونه ببخشه! لیندا کیانی هم به مانند بسیاری مثل خانوم ترانه علیدوستی نبود که با بهانه های مختلف خودش رو از تلویلزیون دور کنه بلکه اتفاقا راهش رو از همین نقطه تاریک شروع کرد.

لیندا کیانی اما حالا هنرمندی اسم و رسم داره که برای حضور در فیلم و یا سریالی میتونه پولساز خوبی باشه و مخاطب رو به سمت اون کار بکشونه. لیندا بانو جالبه که اما حالا نه تنها بازیگری، بلکه در مدلینگ و ژست های خانومانه هم دست خوبی بر آتش دارند. این چهره در حالی که بازیگری رو عرصه شگفت انگیز میدونه، در راستای فعالیت های دیگر هم اکتیوه و خودنمایی داره. اما این مدلینگه تو چیاست؟ خب مشخصه که برای بانوان ایرانی این روزا استایل و آرایش شده نردبانی برای بالا رفتن و دیده شدنه هرچه بیشتر. لیندا بانو نیز در هر دو فعالیت دارد که در ادامه مشاهده می کنید لیندا کیانی رو وقتی در مراسم سینمایی حضور داشته اما خب برای میکاپش مدل بوده و ژست های ملیحی هم برای عکاسان میاد.

وقتی لیندا کیانی حسابی برای شهرام شب پره مایه میذاره!

اما جدا از لیندا کیانی، شهرام شب پره خواننده 75 ساله چند روزی میشه که در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده بعد از تموم شدن تور بزرگ کنسرت اش از دنیای موسیقی خداحافظی میکنه. این در حالیه که وی گفته بود قصد این رو هم داره که آمریکا رو ترک کنه و به ایران بگرده که البته این موضوع احتمال نشدنش زیاده! 

ولی در رابطه با موضوع اولی واکنشات در فضای مجازی زیاد بود و لیندا کیانی نیز یکی از اونها. خانوم بازیگر با انتشار پستی دیدگاه خود را بیان کرد و در استوری نیز نوشت: «خاطرات با آهنگ های شما همیشگیه خداحافظی معنی نداره…»

lindakiani5-vaghtesobh

غرور لیندا کیانی واسه فیسش به حقه یا ناحق؟! کامنته خانومو چه کوبید

لیندا کیانی چهره ای نچرال و دست نخورده داره اما خب نه به این معنا که خانم بازیگر هیییییچ حرکتی برای فیسش انجام نداده باشه خیر! اتفاقا افرادی که به عنوان به خصوص مدل ارایشی فعال هستند به چهرشون از لحاظ ژل و بوتاکس و .... رسیدگی میکند اما خب باید اعتراف کرد لیندا کیانی دراین موضوع خیلی کم پیش رفته.

از طرفی هم تو این چند سال اخیر به دلیل انتشار عکس های جذاب از این بازیگر دهه پنجاهیمون، خب هوادار بیشتر از قبل شده و خیلیا هستند که ایشون رو زیباترین خطاب میکنن و کلا خیلی به فیسش کامنتای پیاز داغ دار میدن! به همین جهت برخی هم هستند که خب این نظریات رو چندان قبول ندارن و لیندا کیانی و فیسش رو معمولی میدونن. البته که باید گفت همونطور که قبلتر هم اشاره کردیم لیندا بانو خودشون هم به اونچه که حالا رسیدن مغرور هستند!!

ac-image-kX1661142821MG

ژستای "مثلا حواسم نیست" لیندا کیانی که خیلی بلده کاره!

لیندا کیانی رو میشه از چهره هایی دونست که به شددددت تو اینستاگرام فعال بودن و حالا کمی تا قسمتی کمرنگ شدن! این هنرمند شیرازیه ما سعی کرده تا تو پیجش یه روند خوبی رو داشته باشه و به مانند مثلا فریبا نادری نیست که همه عکساش یه شکل باشه تا فالوور خسته بشه و یا همانند میترا رفیع شیفته تنها بالاتنش نیست که فالوور رو کلافه کنه از فیسش، اونم هممممش از روبرو!

لیندا کیانی همه جوره فیگور میاد اما ژست مورد علاقش "مثلا حواست نیست" هستش که اغلب اگه شرایط مهیا باشه این مدلی عقاب گونه رخ میاد!

344380823_278827477813982_1334598204499841223_n

linad-kiani-beauty

lindakiani4_1650881640

لیندا کیانی کراششون میون بازیگرای مرد انتخاب کرد! سورپراستاری که تازه ازدواج کرده؟

این روزا دیگه محمد رضا گلزار شده تیتر یک هرچی خبره. این داستان تا جایی پیش رفته که حتی روزنامه همشهری هم بیخیال هرچی مشکل تهرانه شده بود و یه گزارش گُنده از این موضوع نوشته بود! محمد رضا گلزار رو میدونیم که خیلیا طرفدارشن و شبفته ظاهر و باطنش می باشند. اما انگاری این طرفدارای شیش دونگ تنها در میون بانوان شهروند و اینستاگرامی نیست، بلکه هنرمندانی همچون لیندا کیانی هم هستند که چشم به این هنرپیشه سوپراستارمون دارند!

لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همون معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانوم درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود. لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

22116727-3999-b__2599

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی