|

ساره بیات بازم واسه دیده شدن سالن خفنش گلزارو خواست اینبار ولی مجازی؛ عصبانیت خاصشو!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بعد از افتتاح سالن آرایشی فول لاکچریش اینبار تصویری منتشر کرد که با تگ گلزار حسابی وایرال شد و دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا می بینیم که ساره بیات هم به مانند بسیاری از همکارانش در عرصه سینما، به سمت و سویی دیگر روانه شده. سمتی که این روزها در کشورمون به وفور دیده میشه، از بانوان بلاگر گرفته تا خانومهایی که به عنوان چهره های شناخته شده هستند، همه و همه در راستای زدن سالن های زیبایی حرکت میکنن! ساره بیات نیز میدونیم که درست بعد از ازدواج محمد رضا گلزا بود که سالنش رو افتتاح کرد و دقیقا در اون لحظات که گلزار و اسمش مدام در حال وایرال شدن و بازدید خوردن بودند این چهره با دعوت از گلزار نگاه هارو به سمت خودش کشوند که خب میشه گفت این یکی از هوشمندانه ترین حرکتای ساره بیات بوده و حسابی دیده شد.

اما میدونید که از طرفی هم ساره خانوم با این ترفندش ضربه بدی خورد، چرا که با حضور گلزار در سالن تازه افتتاح شدش زنان و دخترای بسیاری با ظواهری آراسته و نامتعارف جمع شدند و فیلم ها پشت بند هم در شبکه های اجتماعی وایرال شدند! همین شد که سالن خانم خانما و رفیق جانشون هنوز باز نشده بسته و پلمپ شد!! ساره بیات اما خیلی زود شعبه دیگر رو در ارومیه زد و دوباره با سالن تهرانش مورد توجه قرار گرفت. اینبار با انتشار تصویری دیگر در کنار خونواده اش و اقای محمد رضا گلزار متنی جالب نوشت که نکته جالبش اینجا بود گلزار رو جداگانه تگ کرد!! همین شد تا بسیاری از کاربران حرف و حدیث هایی در رابطه با این د وچهره بسازن!!

IMG_20230630_185552

چرا این روزا زنان بازیگر پولدار، سالن آرایشی میزنن؟!

اما جدا از این مسائل سوال اینجاست که واقعا تا به این اندازه آرایشگاه و سالن های خدمات زیبلایی زدن واجیب؟ فضاهایی که به خصوص اگر صاحبانی همچون ساره بیات داشته باشن قیمت های سر به فلک کشیده هم دارند و با ارائه آیتم های خوشگلاسیون چهره هایی مصنوعی و شبیه به هم در بیارند! 

از این ها که بگذریم و برسیم به موضوعی که در این روزها تو جامعمون بیداد میکنه باید بگیم که هستند دختران و بانوانی که آموزش هایی مثل کاشت ناخن و کاشت مژه و تزریقاتی به مانند لب و گونه و .... می بینند و در نهایت اونچه که بیشتر یاد داده میشه این موارد هستند نه موضوعاتی به مانند مهندسی و پزشکی و ...! چرا؟ چون پول و درآمد در این مشاغله و هر چه که تقاضا بیشتر باشه خب عرضه هم فراوون تر میشه و در نتیجه مطلبی که تو ابتدای متن اشاره کردیم خانومای بایگر همه و همه به عنوا شغل دوم سالن آرایشی رو انتخاب کردن!!!

Untitled

ساره بیات چجوری مشهور شد؟ خونواده پولدار خانومو!

ساره بیات با بازی در سریال "یک مشت پر عقاب" دیده شد و با فیلم "جدایی نادر از سیمین" شهرت یافت و با ایفای نقشی متفاوت در سریال شبکه خانگی "عاشقانه" غلیظ تر شد. اما نقشی که ساره بیات در این کار داشت اونقدری منفی بود که ساره خانوم رو تو چشم بسیاری از مخاطبین منفور ساخت.

البته که این موضوع ماهیت بازیگریه و ممکنه یک نقش تا به این اندازه بر روی مخاطب تاثیر بذاره، حالا چه خوب و چه بد! ساره بیات از خونواده ای مایه دار اومده که ظاهرا بیشتر به دلیل علاقش بوده که به سمت بازیگری روانه شده نه پول! خانوم خانوما که حسابی تو پر قو بزرگ شدن، در اینستاگرام پست و استوری های بسیاری منتشر میکنند که نشون دهنده این موضوع هستش! در ادامه مثلا سفره هفت سینی که ساره بیات چید و ازش رونمایی کرد رو مشاهده می کنید که با کلی کامنت همراه بود.

unknown_336818146_147704374891053_6751055325831706785_n

unknown_337173557_168939509311347_4492150811925029987_n

وقتی ساره بیات به زور و قایمکی بازیگر میشه!

اما این خونواده که در پر قو دختران خود را نکه داشتند با بازیگر شدن دختر بزرگه هم به دشت مخالف بودند. ساره بیات نیز همانند بسیاری خانومای بازیگر به راحتی پا به این عرصه نگذاشت و ابتدا با مخالفت های شدید خانواده اش روبرو بود. به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود و شد!

همونطور که در تصویر اولی هم دیدین و دیدیم سروین بیات خواهر کوچکتر ساره می باشد که چند سالی هستش با رضا قوچان نژاد بازیکن خوب ایریانی ازدواج کرده و در هلند زندگی میکند.

ساره+بیات

سال 1380 وقتی 22 ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند او سپس وارد موسسه کارنامه شد و  زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را گذراند. ساره بیات هوادارانی داره که حتی برای خانوم بازیگر گریه و زاری می کنند. فن پیج های بسیااار زیادی هستند که جهت ابراز علاقه به ساره بیات فعالیت دارند. در ادامه نمونه ای از این فعالیت رو مشاهده می کنید که البته هب نظر برخی دیگر از کاربران هم این میزان قربون صدقه میتونه دروغین باشه، مثل هواداران آقای گلزار!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی