|

ظاهر پُرشگفت "ساره بیات" که انگار کَلشو زده به برق؛ این اخلاق خانوم باور نکردنیه!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر خفن ایرانیه که این روزا کمرنگ شده اما خب در عوض تصاویر متفاوتی که از وی دیده میشه حسابی مورد توجهی عجیب قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساره بیات رو به جرئت میشه یکی از بازیگرای به شدت محبوب و با ابهتی دونست ک اعتبار خاص خودش رو داره و تا به اینجای کارش هم نشون داده استعداد خوبی هم در بازیگری داره و خلاصه اینکه راهشو درست تومده اما با چالشی کمتر از برخی بازیگران! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا دیدین پژمان جمشیدی تو همممه جور نقشی به خوبی ظاهر میشه؟ لامصبه جذاب همممه جور کاراکتری رو از جدی و خشن گرفت تا طنز و کر کر خنده به بهترین نحو ممکن از آب در میاره! اما خب برخی هستن به مانند خانوم ساره بیات که خیلی نمیتونن تو در نقش های مختلف دیده بشن و بیشتر ظاهر و باطنشون اجتماعی طور میخوره. ساره بیات حتی در فیلم "رحمان 1400" هم با وجود اینکه طنز طور بود بازم خیلی طنز نبود و یه جورایی مخاطب نمیتونست قبولش کنه!

چرا که مخاطب پیش از این فلیم سریال "عاشقانه" رو دیده بود که ساره بیات شخصیتی شاخ و اجتماعی و مغرور رو نشون میداد. اما از این ها گذشته جالبه که بدونید ساره بیات حتی در واقعیت هم چنین است و در تصاویر بسیاری که از خود منتشر میکنه، بیشتر حالات جدی طور داره اما یایبار تصویری از خانم بازیگر منتشر شد که دیگه عجیب بود و ساره بیات در حالی که ژستی نه چندان زیبا داشت با موهایی ژولیده مورد توجه قرار گرفت. البته توجهی نه چندان مثبت!!!

Untitled

وقتی ساره بیات از باکلاس بازیِ بقیه خانوما بدش میاد!

ساره بیات از هنرمندای بسیار مایه داریه که خوب بلده تیپ بزنه که هم تو چشم باشه و هم بدتیپ و یا نامتعارف نباشه چرا که دیگه میدونیم این روزا خانومای بازیگر ناجور پوشی خوراااکشونه و اصلا بد نمیدونن که هیچ، هرچی بدترم بپوشن از نظرشون با کلاااس تره! در ادامه مثلا نمونه ای از استایل خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که در عین آراستگی هیچ نکته منفی درشون پیدا نمیشه جز اینکه انگاری شلوارشون یه طاقه پارچه بوده که تبدیل به شلوار شده!!

4pn4zvriqr863si5o84

ساره بیات و خلق و خو های عجیبش که فکرشو نمی کنید!

ساره بیات یکسری خلق و خو های عجیب غریب داره که اصلا بهش نماید با وجود اونهمه غرور این مدلی فکر کنه! مثلا ساره بیات اصولا عاشق و شیفته عکسای نصفه نیمه هستش اما دلیلش چیه خدا داند! این بازیگر جذابمون تا پیش از ازدواجش کلا تصاویر شیک و پیک طور و اتوکشیده از خودش به اشتراک میذاشت اما انگاری تاثیر آقای علیرضا افکاری اونقدری زیاد بوده که خانوم خانوما هم روحیه ای به شدت لطیف پیدا کردند و هم حالا عکس های بیشتر با تنوع بالاتری منتشر می کنند که ممکنه حتی ژولیده هم باشند.

مثلا در ادامه نمونه هایی از عکسای نصفه این بازیگر مشهور کشورمون رو مشاهده می کنید که واقعا جای تعجب داره چرا این مدلی؟ البته اینم بگیم که شما وقتی بازیگر میشید حالا از سیاهی لشکر گرفته تا تا به بالاتر، میرید تو فاز  و نولی جدید! حالا یعنی چی؟ یعنی امکان ندار حس متفاوت بودن و خاص بازی شمارو نگیره و غرقش نشید، حالا هر کی به نوبه خودش به اندازه خودش! احتمالا این ویروس در ساره بیات نیز منتقل شده و حالا خانوم خانوما سبک نصفه ای رو بیشتر میپسندند!

Untitled

جریان یواشکی بازیای ساره بیات قبل بازیگری!

اما ساره بیات نیز همانند بسیاری خانومای بازیگر به راحتی پا به این عرصه نگذاشت و ابتدا با مخالفت های شدید خانواده اش روبرو بود. به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود و شد!

سال 1380 وقتی 22 ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند او سپس وارد موسسه کارنامه شد و  زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را گذراند

یاره بیات هوادارانی داره که حتی برای خانوم بازیگر گریه و زاری می کنند. فن پیج های بسیااار زیادی هستند که جهت ابراز علاقه به ساره بیات فعالیت دارند. در ادامه نمونه ای از این فعالیت رو مشاهده می کنید.

ساره+بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی