|

این دو نفر بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی

عیسی آل‌کثیر و شروین بزرگ بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی بین بازیکنان فعال شدند.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار آلومینیوم اراک با پرسپولیس تبدیل به یکی از کلاسیک‌ترین بازی‌های تاریخ جام حذفی شد. این بازی علاوه بر هیجان و حساسیت با یک اتفاق آماری مهم همراه بود. عیسی آل‌کثیر و شروین بزرگ 2 گل از 4 گل تیم‌شان را به‌ثمر رساندند و با عبور از سجاد شهباززاده 11 گله بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی بین بازیکنان فعلی شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی محمد احمدزاده و فرشاد پیوس هستند که آل‌کثیر و بزرگ با 12 گل راه زیادی تا رسیدن به این رکورد دارند.

آل‌کثیر بهترین گلزن فصل

عیسی آل‌کثیر علاوه بر 2 گلی برابر آلومینیوم به‌ثمر رساند، یک‌بار هم در بازی پرسپولیس با نفت‌وگاز گچساران گلزنی کرد تا در کنار امین عامری از کیا شاهرود بهترین گلزنان این فصل جام حذفی باشند. البته تیم‌های هر 2 بازیکن از جام، حذف شدند و شانسی برای اضافه کردن گل‌هایشان ندارند. آل‌کثیر 7 گل با پیراهن پرسپولیس و 5 گل برای نفت تهران در جام حذفی به‌ثمر رسانده است.

بزرگ متخصص گلزنی در حذفی

شروین بزرگ در شرایطی با 12 گل بهترین آمار گلزنی را بین بازیکنان فعال در جام حذفی دارد که در دوران بازیگری در لیگ برتر فقط 4 گل زده است. این بازیکن از هفته چهارم فصل قبل موفق به گلزنی نشده بود. بزرگ گل‌های خود را در جام حذفی با پیراهن 4 تیم مختلف به‌ثمر رسانده است. بهترین عملکرد این مهاجم بلندقامت در مس کرمان بود که 7 گل برای این تیم به‌ثمر رساند. بزرگ 2 گل برای فولاد، 2 گل برای آلومینیوم اراک و یک گل هم برای صنعت‌نفت زده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی