|

طراحی لوکس خونه زندگی "بهرام رادان" بعد جیران؛ خوشمزه جات مفصل اونور آبیشونو!

bahram radan shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان می باشد که به تازگی در سفر تابستانه خود تصاویری رو منتشر کرد و خودنمایی فراوونی داشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا همه سرشون به محمد رضا گلزار گرمه و ازدواج عجیب و یهویی که داشت، اما در حالی که بهرام رادان سال گذشته در خفا متاهل شد و تنها رونمایی وی از همسرش تصویر از گشت سر تو دل طبیعت بود. البته که بهرام خان کلا انگاری این سبک عکس گرفتن رو دوست داره و با وجود اینکه حدودا یک سال و نیمی از این موضوع میگذره، اما سر جمع پنج عکس دونفره از این زوج ندیده ایم. اما در عوض باید گفت خانوم مینا مختاری همسر آق بهرام رادان حسابی تو صفحه اینستاگرامش کولاک به پا کرده و با انتشار تصاویر مختلف از خود در فضاهای مختلف مورد توجه قرار میگیره. بهرام رادان رو تا همین چند وقت پیش در سریال نمایش خانگی "جیران" می دیدیم در حالی که ایشون نقش شاه مملکت رو بازی میکرد، به ترکیبی جالب از روحیه جدی و طنزش رو نشون داد تا کاراکتری متفاوت بسازه.

اما حالا بهرام خان رو تو کاری نمی بینیم و خب از اونجایی که این سریال میون سریال های شبکه خانگی تعددا قسمت زیادی داشت، ظاهرا بازیگراش رفتن تو یه استراحت شیک و پیک. همیشه این مدلی بوده و هست که بانوان بیشتر از آقایون علاقمندن به عکس گرفتن هستند و تا جایی که تو پیج ها و واقعیت دیده ایم این بوده و هست که خانوما در هر کجا گوشی به دست هستند و آقایان مشغول تفریح و گذر زمان! در میون سلبریتی ها و افراد مشهور نیز این حقیقت کاملا واضحه و بسیار دیده شده، حتی اگه شما فردی با کلاس بوده باشی و مثلا مینا خانوم مختاری به تازگی تصاویری رو به اشتراک گذاشتن که نشون میداد تشریف بردن به یه تعطیلات ناب و تابستونی! اما جالبش اینجا بود که خود بهرام خان چیزی منتشر نکرد و همسرشون پشت بند هم استوری! در ادامه ببینیم یه نمای جذاب از بهرام و خوشمزه جاتی که مینا خانوم باهاش خودنمایی داشتند.

mimo.by.mina_s instagram 2023-7-1 story

mimo.by.mina_s instagram 2023-7-1 story (1)

بهرام رادان این طراحی جذاب رو برای خانه لوکسش انتخاب کرد!

اما جدا از اینها دیگه میدونید میون ورزشا فوتبالیست بودن خیلی توش پوله و میون هنرمندا هم بازیگرا! تو هر کشوری هنرمندای تاپ سینماشون درآمدی بسیار بالاتر دارند و تو ایران خودمون هم چهر ه ای به مانند آقای بهرام رادان شیرین سالیانه میلیاردی درآمد داره که البته بعد از اینهمه سال کار و تلاش و ساخت کارنامه کاری پر و پیمون لایف استایلی جذاب برای خودش و همسرش میسازه.

قطعا برای همه ما جالبه بدونیم که حتی همسایمون داخل خونش چه شکلیه و چجوری دیزاین کرده. دیگه شما فکر کن دونستن خونه زندگی که یک هنرمند پولدار برای خود ساخته، چقدر میتونه جالب باشه و حتی اگه جوابون منفلی هم باشه باز کنجکاو خواهید شد!

در ادامه می بینیم تصاویری که مینا مختاری از خانه لاکچری خود منتشر کرد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. اما واقعا سوال اینجاست که هدف از انتاشر این تصاو.یر چیه؟

mimo.by.mina_273243975_658527642254856_2682081810673246349_n

تولید محتوای شاهانه مینا مختاری که صدای فالووراشو درآورد!

مینا مختاری در صفحه اینستگرام خود به شدت فعالیت داره و در حالی که مداما از خود تصاویر مختلف نشون میده، تنها محتوای صفحش شده همین! خودنمایی و بخه نوعی به رخ کشیدن انواع استایل  که جالبه آموزش استایل هم نیستند و در حالی که یکسری لباس برند رو به تن دارندریال با ژستایی که چندان هم درش خلاقیت به کار نرفته دیده میشن!

مینا مختاری بارها و بارها شده که صدای کاربرش رو در این رابطه درآورده و از تولید محتوایی که داره شاکیش کرده! چرا که خانوم خانوما در حالی که قبلتر هم چنین فعالیتی داشتند حالا با همسر رادان شدن شهرتی فرای قبل پیدا کردن و با انتشار چنین مواردی مورد توجه منفی کاربرن قرار میگیرن.

Untitled

کمی بیشتر با مینا مختاری

رادان را که همه می شناسند اما بد نیست کمی از مینا خانم مختاری بگوییم. مینا مختاری طراح لباس و صاحب مزونی با نام میمو است.

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

در ادامه می بینید قسمیت از تفریحات لاکچری مینا مختاری رو در حالی که لو رفتن ازدواج این زوج نیز در یکی از همنی سفرها مشخص شده بود. مینا مختاری دائما در حال سفر به منلطق جذاب و یا کمپ های فوق العاده در ایران است و در مجموع باید گفت به هیچ عنوان اجازه نمیده زندگی به کامش بد بگذره!

mimo.by.mina_274943787_693566214994484_1030273448557155014_n

unknown_339174444_767824301556932_5577540851721763662_n+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی