|

وقتی زنِ بهرام رادان میره جایی که واسه ما رویاست؛ تغییر چهره با توپی که تو گونه کاشت!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان می باشد که حواشی بیشتری از آقای بازیگر دارد و اینبار نیز خانوم خانوما با سفر رویاییش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- همه میدونم که بهرام رادان اصلا سن و سال کمی نداره و تو دهه پنجم عمرش به سر میبره. اما با این حال آقا بهرامِ سینمای ما که یه جوایی سوپراستار محسوب میشه، یک ساله که ازدواج کرده و قطعا این سن برای افراد معمولی زیاد به نظر میاد اما برای چهره های مشهور که خیلی زیالد طرفدار دارن چندان عجیب نیست چرا ک مثلا بهرام رادان از وقتی که ازدواج کرده و با همسرش زیر یک سقف زندگی میکنه، دل خیلی از طرفداراشو شکونده پس اینکه ازدواج نکنه و مجرد بمونه خیلی ناجور یه نظر نمیاد!

بهرام رادان تازگیا سریال شبکه خانگی "جیران" رو پشت سر گذاشته و از این کار حسابی حساب بانکیش رو پر کر چرا که آقای بازیپگر جذاب نقش اصلی و شاه سریال بود! اما از بهرام که بگذریم و برسیم به خانوم خانوماش باید بگیم که مینا مختاری مدل و بلاگر ایرانی می باشد که به گفته خودشون چند سالیه همو میشناسن اما تاگی ازدواج کردن. این چهره که اصلا حاشیه خاصی نداره چون حرف خاصی نمیزنه، بیشتر با عکس و ویدیوهایی که به اشتراک میذاره مورد توجه قرار میگیره و گاهی هم میره تو جنجالات، به همین علت اینبار نیز خانوم خانوما با انتشار یک ویدیو از سفر رویایی که داشتن کل لایک و کامنت گرفت.

مینا مختاری استایلیستی که استایل یاد نمیده!

مینا مختاری در زمینه استایل فعالیت درد اما خب نه این مدلی که آموزش بده! مینا بانو در حالی که از یک طرف خودش درآمد داره و مثل بنز تبلیغات میگیره میذاره، از طرفی هم همسری همچون بهرام رادان داره که خب همیشه و همیشه از استایل هایی برند و شاخ استفاده میکنه.

همین میشه ک خب چون در هر کجا عکاس مخصوصش رو هم میبره، تصاویر بسیار زیبایی از خود به اشتراک میذاره و این میشه بلاگری و فعالیت خانوم خانوما در زمینه استایل که البته چندان نمیشه بهشون هیچ یک از این دو اسم رو گذاشت و بهتره بگین پیجی با محتوای فخر فروشی! به همین جهت تا به حال نظرات و کامنت های بسیاری برای خانوم خانوما اومده که بدون کمترین توجهی از کنارشون رد میشه و میره!

Untitled

وقتی کاربرا از تبلیغای کلاهبرداری مینا مختاری خیلی قاطی پاتی کردن!

جدا از اینها ظاهرا مینا خانوم مختاری چندان پر طرفدار نیستن و برخلاف ظاهر و باطنی که همسرشون دارن با کلیییی هوادار، مینا بانو خیلی تو زمینه محبوبیت موفق نبوده! حالا چرا؟ همونطور که اشاره کردیم مینا مختاری از طریق تبلیغات درآمد داره. کاری راحت و بی زحمت که این روزا خیلی ترند شده به خصوص اینکه همسر فردی مشهور باشی و یا خودت شهرتی حتی در حد ریز داشته باشی اونوقته که خیلی راحت میشه پول درآورد.

مینا مختاری نیز اینچنین است و در حالی که مخاطب به ایشون خیلی اعتماد کرده، به پیج های کلاهبرداری رسیدن و نتیجش شده نظراتی منفی و دلخور که زیر پستای مینا مختاری گذاشته میشه! خب مگه مجبورین پیج های نه چندان درست حسابی رو تنها برای دریافت مبالغی بالا معرفی کنین؟!

unknown_284315766_957393794921439_1492022574239769021_n

مینا مختری و همسری که چشم یه جماعت بهشه!

اما اگه یکمم بخوایم از بهرام رادان بگیم باید عرض کنیم که بهرام رادان رو خیلیا دوست دارن چرا که هم چهره و ظاهر بسیار جذابی داره و هم یه هنرمند واقعیه. بهرام رادان از جمله چهره هاییه که در این چندین سال کارش حواشی بسیار کمی داشته و این مدلی نبوده که بخواد با فلان موارد خودش رو بولد کنه. بهرام رادان استعداد بی نظیری در بازیگری داره و میتونه در عین حال که کاراکترای جدی رو به خوبی و با ابهت ایفا میکنه، نقشای طنز رو هم به عالی ترین شکل ممکن در بیاره.

بهرام+رادان

کمی بیشتر با مینا مختاری

رادان رو که همه می شناسند و محبوب دل بسیاری هستش، اما بد نیست کمی از مینا خانم مختاری بگوییم. مینا مختاری طراح لباس و صاحت مزونی با نام میمو است.

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

همسر-بهرام-رادان

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ارمان ارسالی در

    عالی

  • رامین ارسالی در

    اسم آهنگش چیه؟

  • Fereshte ارسالی در

    اصلا قیافه نداره از بهرام رادان توقع بیشتر داشتیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی