|

مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست؛ ازدواج خانوم بلاگر با آقای سوپراستار!

گویا بهرام خان رادان با مینا مختاری بلاگر و طراح لباس ازدواج کرده است

لینک کوتاه کپی شد
3

بهرام رادان سوپراستار سینما که سال پر فراز و نشیبی را سپری کرد با انتشار پست و ویدیویی در اینستاگرام تلویحاً از همسر آینده اش رونمایی کرد.

اما همسر آقای سوپراستار کیست؟

مینا مختاری همسر بهرام رادان از مزون داران معروف و طراحان لباس تهرانی است. 

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند. به همین دلیل او زمانی که از دبیرستان فارغ‌ التحصیل شد، در کلاس های متعددی ثبت نام کرد و در نهایت به صورت حرفه‌ ای در فشن و مد فعالیت خود را آغاز کرد و حتی امروزه توانسته برند خود را راه اندازی کند و از این که توانسته بر روی پای خود بایستد و به آرزوی چندین ساله اش برسد، بسیار خوشحال است و امیدوار است که پیشرفت خوبی در آینده داشته باشد.

هم چنین او در ادامه صحبت‌ های خود به مخاطبان و فالوورانش بیان کرد که اگر هدف و آرزویی دارند، بهتر است که برای رسیدن به آن تلاش کنند، چرا که با تلاش و پشتکار به هر آرزو و خواسته ای که داشته باشند می رسند.

ezgif.com-gif-maker (2)

صفحه اینستاگرام مینا مختاری

برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام این بلاگر معروف کافیست تا نام مینا مختاری را در قسمت سرچ اینستاگرام به انگلیسی جستجو نمایید تا پیج او برای شما نمایش یابد. هم چنین از آن جایی که پیج مینا بیش از 240 کا فالوور دارد، نسبت به پیج های فیک و یا حتی فن پیج های او به راحتی قابل تشخیص می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی