|

نظر تند و تیز بهرام رادان نسبت به مهاجرت و برهنگی گلشیفته!

bahram radan shayanews

بهرام رادان در مورد فعالیت گلشیفته فراهانی در هالیوود نظراتی تند و منفی داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

گلشیفته فراهانی پس از مهاجرتش علاوه بر هجوم انتقاد و فحش مردم، با نظرات مختلف بازیگران نیز روبرو شد. هنوز هم پس از گذشت چند سال با وجود اینکه فعالیت خوبی در هالیوود دارد اما همچنان با نظرات منفی بعضی از هنرمندان مواجه می شود.

به گزارش «شایانیوز» یکی از این هنرمندان بهرام رادان است که درباره فعالیت گلشیفته فراهانی در سینمای خارج و هالیوود نظراتی تند و تیز داد.

بخشی از یک مصاحبه جالب با بهرام رادان که به بازیگرانی چون گلشیفته فراهانی کنایه جالبی زده است: بهرام رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا وارد دنیای هالیوود نشده گفته است: آنقدر ساده نیست، پیشنهاداتی که می‌شود باید از همه نظر بررسی کنی چون ما با معیارهای ایران کار می‌کنیم.

وی در ادامه افزوده است: من هیچوقت نرفتم که برنگردم! خیلی‌ها رفتند که اینجا ستاره بودند و بازیگری موفق، ولی در دنیای بزرگ سینمای جهان غرق شدند و دیگر آنقدر ستاره نیستند که در دیار خود بودند.در کشور خودت یک شاه ماهی هستی در یک رودخانه ولی در غربت و هالیوود یک ماهی هستی در یک اقیانوس. البته ترس از این ماهی شدن در اقیانوس ندارم، اگر یک پیشنهاد خوب با معیار‌های ایرانی بودنم وجود داشته باشد قبول می‌کنم.

2

بیوگرافی بهرام رادان:

بهرام رادان در  8 اردیبهشت ماه سال 1358 (28 آوریل 1979)، در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او دوره بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

بهرام رادان

بهرام رادان در چندین فیلم پرفروش سینمای ایران ظاهر شده است. یکی از مشهورترین شمایل های تاریخ سینمای ایران چهره او را بر کالبد خود دارد (علی سنتوری). در چند سال گذشته در فیلم هایی مثل پل چوبی، آتش بس 2 و یا عصر یخبندان ظاهر شده و نشان داده که هنوز بازیگر معتبر این سینماست.

در این سینما او از اوج جوانی تا سنین پختگی را طی کرده و با دقت و پشتکار از نزول جایگاه سینمایی اش جلوگیری کرده. تقریبا هرگز در جنجال های سینمایی وارد نشده است. بهرام رادان به شکل آگاهانه ای جایگاه خود به عنوان یک بازیگر محبوب سینما را می شناسد و با استفاده از تمهیدات رایج در فرهنگ غرب (که عموما در اینجا مورد توجه قرار نمی گیرند) در حفظ چهره و اعتبار خود تلاش کرده است…

رادان یک آلبوم موسیقی نیز تحت عنوان روی دیگر خوانندگی کرده‌است.

بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی