|

شباهت بیش از اندازه دختر زهره حمیدی بهش فالووراشو متعجب کرد؛ آرایش که نه بتونه کاریه!

zohre hamidi shayanews

زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت می باشد که همیشه از خودش و رفقا عکس و ویدیو منتشر میکرد اما اینبار رفت به سراغ دخترش که شباهت زیادی بهش داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زهره حمیدی از بازیگرای قدیمی و پیشکسوت ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه. خانوم بازیگر اونقدری کم پیدا شده که گاهی جهت یاداوری و اینکه مخاطب هم یادش نره ایشون کی بودن، ویدیوهایی از تیکه فیلم و سریالاش منتشر میکنه و کلی هم لایک و کامنت و خاطره بازی میگیره. زهره حمیدی از سن جوانی در این عرصه شگفت انگیز حضور داشته اما همیشه این مدلی بوده که بازیگر طوفان و درجه یکی دیده نشده و از طرفی هم هنرمندی ناشناس نبوده. زهره حمیدی مِن جمله هنرمندانی می باشد که بعد از اینکه کم کار شد خونه نشین نشدو خانم بازیگر رو می بینیم در حالی اصلا نمیذاره دنیا به کامش بد بگذره، مداما در حال تفریح و کنسرت و تفریحات دوستانه است.

البته که دیگه این روزا با توجه به سختیای زندگی اینکه بتونی خود رو شاد نگه داری واقعه سخته اما برخی هم هستن به مانند خانوم زهره حمیدی  یا مرجانه گلچین و .... چندان به مانند خانومای میانسال قدیم لایف استایل ندارن و سعی میکنن تا هر موقع که انرژی دارن زندگی رو بر وفق مرادشون بگردونن. زهره حمیدی در صفحه اینستاگرامش بسیار اکتیوه و تا به اینجا هم تونسته نظر بیش از 255 هزار فالوور رو جلب کنه و دنبال کننده اش باشند. زهره بانو اکثرا تصاویری که منتشر میکنه از خودشه اما اینبار خانم بازیگر رو دیدیم در کنار دخترش که از نظر کاربران شباهت زیادی به هم داشتند.

cinema.ketab.iran_356623724_278398654739935_2417772701554591753_n (1)

زهره حمیدی اینجوری از این رو به اون رو شد! 

خب همونطور که دیدین تصویر دختر خانومو بازیگر به سانسور های بسیاری نیاز داشت که خب به دلیل قوانین کشورمون باید شئونات حفظ بشه اما هستن هنرمندانی که تو این چند ماهه حسابی گرد و خاک به پا کردن و با انتشار تصاویر کشف حجاب شده خود مورد توجه قرار گرفتن و همچنان هم تو کشور موندنا اما خب ممنوع التصویر شدند.

اما برخی دیگر هم هستند به مانند خانوم زهره حمیدی که انگاری خیلی هم از این روند ناراضی نیستن اما جهت ممنوع التصویر نشدن و اینکه قاطی حواشی اینچنین نشن، دست به چنین حرکتی نمیزنن و شاید اعتقاداتی اینچنین دارند.

zohrehamidi__336126683_516091867391448_1762697661834089825_n (1)

چرا میکاپ آرتیست زهره حمیدی رو برای مدلینگ خواست

خب مثل اینکه خود خانوم بازیگر هم سانسور لازم شدن چرا که می بینید تصویری از زهره حمیدی در حالی که به شدت در حد نقاشی هی باب راس میکاپ کردن و به نوعی به جای زیبایی عجیب فیس شده اند.

اما زهره حمیدی تنها هنرمد سن و سال دار نیست که اینچنین است و می بینیم هنرمندنی سن دار در حالی که شدن مدل میکاپ و حتی لباس برای  سالن ها و مزون ها! اما خب نکته اینجاست که اینچنین تغییر شاید خیلی جالب به نظر نیاد اما نکته مثبتش هم اینجاست که آرایشگری که میتونه چهره ای که گرد پیری داره رو تا به این اندازه جوان سازی کنه قطعا کارش خوبه!!!

Zohre_hamidi_20-۲۰۲۰۰۸۳۱-0049

کنسرت بازی زهره حمیدی از جَوونا بیشتر

خانوم زهره حمیدی از چهره هایی هستند که شخصیت بالایی دارن و اهل حاشیه سازی و دیده شدن از این طریق نیست! اگه به پیج خانوم زهره حمیدی تشریف ببرید و یه سرچ ساده کنید متوجه میشید که این بازیگر پیشکسوت همونطور که گفتیم هوادارای زیادی داره و نکته جالب اینجاست که حتی بیشتر از خیلی از چهره های جَوون و مشهور هم فالوور داره و خب این نشون دهنده اینه که همه چی فقط به جَوون بودن نیست!

مثلا هواداران خانوم مرجانه گلچین اونقدری زیاد هستن که کلی فن پیجم براش زدن و حسابی با شخصیتش حال میکنن. اما اگه بخوایم برگردیم سر و سراغ زهره حمیدی باید بگیم که خانوم بازیگر بسیااار زیاد اهل کنسرت رفتن هستن و تا به حال یه عالمه عکس و ویدیو در کنسرت ها منتشر کرده اند.

بیوگرافی جالب زهره حمیدی

من با نام اصلی «زهره ربیعی مطمئن» در 16 سالگی ازدواج کردم و در 22 سالگی 4 فرزند داشتم ، حمید و مهتا خارج از ایران هستن و دخترم بیتا هم در ایران زندگی می کند. پسرم حامد هم در 27 سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت.

خانوم بازیگر در سن 36 سلگی نوه دار شد.

خانوم بازیگر از زمان آدم و حوا فعااال

بعد از ازدواج دوست نداشتم صرفا به خانه داری اکتفا کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم مربی مهدکودک شوم برای همین در آزمون مدیریت مهد بهزیستی شرکت کردم. بعد از قبولی به مدت دو سال مدیر مهدکودک یکی از دوستانم بودم که در این مدت سرکار داشتن با بچه ها برایم جذاب بود.

زهره+حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی