|

"فلور نظری" یه جوری با عمل سنشو دنده عقب زد که شد خواهره پسرش؛ رو دستش طلا فروشی داره!

felor-nazari shayanews

فلور نظری از بازیگران پیشکسوت سینمای ایران هست که ین روزا دیگه تو فیلم و سریالی دیده نمیشه و زده تو کار بلاگری و اینستابازی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از وقت ها هست که یه سری از بازیگرا تو اینستاگرام یه عالمه فالوور دارن در حالی که شاید خیلی مطرح نباشن و از یادها رفته باشن و یه موقع هایی هم به یه سری از بازیگرا برمیخوریم که خب خیلی این روزا رو بورس هستن ولی فالوورهای کمی دارن که این وسط دسته ی اول به دو علت هست که فالووراشون زیاده اولی به خاطره این هست که این افراد فیلم های به یادموندنی و زیادی بازی کردن که همین شده تو ذهن ها موندگار شدن و مردم هم با فالو کردنشون سعی میکنن که در جریان زندگی و روزمرگی های اون ها قرار بگیرن و دلیل دوم به خاطره این هست ک اون افراد بسیار پرحاشیه هستن و یه جورایی کلا بعد از این که دور شدن از فضای بازیگری خودشون رو با حاشیه رو بورس نگه داشتن که برای این دسته میشه بهنوش بختیاری رو مثال زد که با عکس های جنجالی برای خودش حاشیه درست میکنه و حتی این روزها هم رفته سراغ دابسمش بازی کردن با شاخ های مجازی تا فالوورهای میلیونیش رو بیشتر و بیشتر کنه! 

حالا یه بازیگر دیگه ای که فالوور میلیونی داره تو اینستاگرام و جالبه که این روزا اصلا ازش تو فیلم ها خبری نیست و خانوم خانوما یه جورایی به طور کلی از این فضا فاصله گرفته و رفته تو فاز اینستا بازی و جالبه که یه جورایی سلطان پست های نامنظم هست فلور خانوم نظری هست، میگید چرا؟ چون ایشون عادت داره که از خودش یه سری پست ها بذاره که خیلی عجیبن و تا حدودی پیج خانوم رو بی نظم و شلخته نشون میدن اگه بخواهیم یه همتا در این مورد برای فلور نظری مثال بزنیم میشه به مرجانه گلچین اشاره کرد که حسابی خودش رو با فیلترهای مختلف و عکس های نامنظم میاره تو چشم ولی یه فرقی که بین این دو نفر وجود داره این هست که مرجانه گلچین نچراله ولی فلور خانوم حسابی این روزا داره دست میبره تو صورتش و عمل های ریز و زیر پوستی زیادی انجام میده و از این طریق خودش رو نقل محافل میکنه که حالا در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

IMG_20230705_144351

فلور نظری خودش عکس قبل کوبیدناشو میذاره ولی زیر باره ساخت و سازه مجدد نمیره

این روزا که دیگه عمل های مختلف و ریزه کاری های زیبایی رواج پیدا کرده و همه حداقل یه بار بوتاکس رو امتحان کردن بعضی از بازیگرا هستن که حسابی تو این خط و ساز و کار افتادن و یه نقطه ی سالم تو صورتشون باقی نمونده که رد سوزن توی اون نباشه و انقدر صورتا رو باد دادن که مثله بادکنک هر آن شاید بترکن! ولی خب هیچ کدوم هم زیر بار ماجرا نمیرن و اصلا گردن گیرشون خرابه که خانوم نظری هم جزء این دسته از افراده که با وجود این که این روزا خانوم رو با یه قیافه ی تازه ساخت و نو میبینیم که معلوم توپ گونه و ژل لب قورت داده و دماغ رو هم یه دستی کشیده ولی زیر بار نمیره و معتقده که هیچ کاری نکرده!

IMG_20230705_144327

ولی خب این بازیگر عزیز به تازگی از خودش یه عکس منتشر کرد که خب برمیگشت به یکی از سریال هایی که ایشون در اون هنرنمایی کرده بوده و جالبه که تو این تصویر تازه منتشر شده خانوم نه تیپش  نه قیافش با چیزی که این روزا هست هیچ سنخیتی نداره و خب دستکاری های خانوم کاملا مشخص هست ولی باز هم در مقابل این موضوع که خانوم عمل انجام داده یا نه گارد داره و کماکان جوابش نه هستش!

IMG_20230705_144338

خانوم این دماغ کی سر بالا شد؟ ما خواب بودیم!

یه چیزی که وجود داره در خصوص کتمان هایی که بازیگرها در خصوص عمل های زیبایی خودشون انجام میدن اینه که این دوستان آیا به وجود فیلم و این که تو فیلم همه چی واضح تر هست ایمان و اعتقادی ندارن و نمیدونن که تو این مورد خیلی راحت لو میرن خصوصا اون هایی که خب قدیمی کار هستن و یه عالمه فیلم از اون ها دیدیم مثلا فلور خانوم از اول هم بینیشون مشکلی نداشت ولی حالا این روزا تو همه ی عکس و فیلم هایی که از بانو پخش میشه کاملا مشخص هست که ایشون یه کاری با این دماغ کرده که این همه بالایی رفته و از سوراخای تو دماغ میشه مغز فلور خانوم رو دید حتی! مثلا فیلم زیر رو ببینید که خودش تو صفحه اش منتشر کرده.

خانوم یه کاری کرد که از پسر خودش جوون تر به نظر برسه!

فلور نظری قبلا تو یه لایو در مورد این که ازدواج کرده یا نه یه سری از حقایق رو برملا کرد در نوع خودش جالب بود ایشون تو این لایو گفت که چندین سال هست مجرده و و ازدواج نکرده ولی برای این که یه موقع کسی قصد ایجاد مزاحمت براش رو نداشته باشه گفته بود که متاهله و اینجوری از سوء استفاده های احتمالی که ممکن بود یه عده آدم سودجو تو فکرش باشن جلوگیری کرده بود ولی خب ایشون نگفت که قبلا ازدواج کرده یا نه چرا که تو پیجش یه عکس از یه پسر تقریبا سی ساله منتشر کرده و روی اون به انگلیسی نوشته که من پسرم رو دوس دارم! باید بگیم که اگر ایشون پسر فلور خانومه احتمالا فلور تو نوزادی مامان شده بس که از پسرش جوون تر دیده میشه!

فلور نظری14

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی