|

پتو چهل تیکه ارزنده ای که "پریناز ایزدیار" مانتوش کرد؛ لباس تولدش تاناکورای تارزانه!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگر خوش فیس ایرانیه که انگاری هرچیم بپوشه خوش استایله و اینبار خانوم بازیگر رو با مانتویی هزار رنگ دیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار از جمله هنرمندان جذابیه که دیگه تو این چند ساله حسابی ترکونده جوری که بسیاری از مخاطبین بر این شک هستند عایا پارتی بازی در کاره؟ یا صرفا پریناز ایزدیار برای بازی خوبی که داره تو بیشتر فیلم و سریالا هست! مثلا همین امسال می بینیم که پریناز ایزدیار هم در سریال "جیران" تو نقش اصلی حضور داشت و هم در "ملاقت خصوصی" و هم در "سه کام حبس" و .... خب میدونید که تو همشونم خانوم خانوما از کاراکترای اصل هستند! همین میشه که کاربران به زیاد دیدن پریناز ایزدیار کمی تا قسمتی اعتراض دارند.

اما از طرفی هم باید گفت پریناز بانو این مدلیه که اصلا و ابدا اهل حاشیه سازی نیست و کلا میاد و کارشو میکنه و میره! این چهره که تا به حال جنجال نامتعارفی ازش دیده و شنیده نشده، در مراسمات و اکران ها با ظواهری بسیار جذاب دیده میشه و میشه گفت در این موضوع، یعنی موضوع استایل هم حاشیه دار نیست و میدونه چطور استایل بزنه! آخه میدونید که این روزا بانوان و اهالی سینما تا به چه اندازه در رابط با تیپاشون مورد توجه و تذکر قرار میگیرن! در ادامه مشاهده می کنید استایلی از خانوم بازیگر دهه شصتیمون که با مانتویی زیبا و پر از رنگ حضور پیدا کرد و مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

RO0fGNp9D6bNوقتی درآمد سینما خیلی به چهره پریناز ایزدیار ساخته!

البته که قطعا این تنها لباس پریناز ایزدیار نیست که بولد میشه و چهره خانوم خانوما هم بسیار مورد قبول مخاطب هستش و خب عکاسی هم که بتونه زیباتری تصویری رو از بازیگرا بگیره میتونه کاربر و نگاه بیشری رو به سمت خودش بکشونه. پریناز ایزدیار نیز زیبایی خاصی در چهره اش داره که خب باید بگیم از ابتدای ورودش این شکلی نبود و صورتی ساده داشت، اما با توجه به اینکه فرد هی مشهور و مشهور تر میشه و درامدی بالا داره و میتونه با ترند روز خودش رو پیش ببره و به خودش برسه، بنابراین پرینازه الان خیلی خوشگلتر از پرینازه ده سال پیش هستش!

مثلا یادتون میاد خانوم بازیگر اولین بار که در سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" ایفای نقش کرد چه شکلی بود؟  در ادامه ببینیم.

Untitled

پریناز ایزدیار هرچیزی رو پست نمیکنه! خانوم بازیگر تولدی متفاوت گرفت

پریناز ایزدیار جدیدا خیلی به نحوه حضورش تو اینستا اهمیت میده و مثل خیلی از بازیگرا نیست که در هر حالتی از خودش عکس بذاره. واسه همین هم چند وقت پیش که تولدش بود پس از مدت ها عکسی از خودش منتشر کرد که او رو میون کلی دار و درخت با استایل سبز رنگ نشون میداد که یه کیک جینگول هم دستشه و این یعنی که پریناز خانوم واسه جشن تولدش رفته تو جنگل تا کاملا فازی متفاوت رو نسبت به بقیه بازیگرا داشته باشه. البته این بازیگر روی ژست هاش هم حسابی کار کرده و جوری با شاخه درخت عکس انداخته که آدم کیفور میشه حساااابی!

wq

شیشه های ممنوعه ای که برای پریناز ایزدیار دردسر ساز شدن!

پریناز ایزدیار تمام تلاش خود را دارد تا هم در استایل و پوشش و هم در موارد اینستایی و بازی از حواشی به دور باشد اما او هم مانند همه هنرمندان هر چقدر هم که در این راستا قدم بردارد باز هم کاربران همیشه حاضر در صحنه براشی جنجال هایی میسازند. وی مدتی پیش عکسی در اینستگرامش به مناسبت روز مادر گذاشت که در پشت او روی میز شیشه هایی به شکل شیشه مشروب دیده می شد که باعث جنجال شد و کاربران در نظراتشان صحبتهایی به ایشان این مطلب را متذکر شدند که او طی عکس دومی عکس اول را به این شکل توضیح داد:

این پست فقط برای اونایی که زیر پست قبلی کامنتهای بی ربط نوشتن خواستم این شمعهارو ببینین که دیگه زود قضاوت نکنین ،خسته شدم انقدر مجبور شدم پستهامو پاک کنم.

35000980695085847390

Untitled (1)

کمی بیشتر با عهد بوق پریناز ایزدیار

همیشه برای مخاطب دیدن و دونستن در رابطه با سلبریتی ها جالب به نظر میومده. قطعا هر بازیگر و هر انسانی یه بیوگرافی و گذشته ای داشته و داره و نکته اینجاست که معمولا هممون به مثلا دوره نوجوانی دوستمون میخندیم در حالی که خودمون هم اون تایم همون شکلی بودیم و با مد اون سال پیش رفتیم که حالا برامون عجیب به نظر میاد. تصویری از پریناز ایزدیار منتشر شده که برای سالهای دور خانوم بازیگره و چهره ای به شدت متفاوت از حال حاضرش داره. پریناز ایزدیار از متولدین شال 1364 می باشد که هوز ادواج نکرده و مجرد است.

پریناز+ایزدیار (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی