|

وقتی بهاره رهنما عجیب ترین حرکت عمرشو زد و نوحه خوانی کرد؛ سوسکی پیمان کَله پاش کرد!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما رو تا به حال در فعالیت های مختلف دیده ایم اما اینبار با توجه به اینکه رهنما قبلا سابقه شعرخوانی هم داشته، در نوحه خوانی دیدیم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما رو قطعا میتونید از بازیگرا تاریخی نام ببریم! چرا که این بازیگر دهه پنجاهی جوری تو این دو سه دهه شهرتش حاشیه سازی کرده که کمتر بازیگری تا به این اندازه فعال بوده! البته در ساخت و پرداخت حاشیه سازی! بهاره رهنما میدونید و می بینید که تو این چند سال اخیر که دیگه حسابی ترکونده و اصلا جوری رفته جلو که اگه مدتی در حواشی و سر و صدایی دیده نشه باید براش نگران شد! بهاره رهنما تونسته صدها بار لب خندون برای مخاطبش بسازه، اما اونچه که تو این چند ساله مشخصه اینه که خانوم بازیگر تنها در راستای شهرت و بولد موندن حرکت میکنه نه لب خندون و به قول خودش حمایت از زنان! 

بهاره رهنما هوادارانی صفر و صدی دارد! چرا که یکسری هستند که بهاره بانو رو با خاک یکسان میکنن و حسابی مورد عنایت کامنت های منفی خود قرار میدن و برخی هم هستند که جوری از این چهره تعریف و تمجید دارند گه گویی ایشون برای اونها حسابی سنگ تموم گذاشته و یا قله های موفقیت رو پشت بند هم فتح نموده! بهاره رهنما بر این نظر و ادعاست که در راستای زنان مستقل شاد فعالیت داره و حامی زنان هستش، این در حالیکه خانوم خانوما تنها پزش رو داره و تا به حال دیده نشده که فعالیت اونچنان خاص و خوبی شنیده بشه، بلکه تنها در بیو زده شده و تمام!

بهاره رهنما با بازی در سریال های تلویزیونی بود که شهرت یافت اما خب میون سینما و تلویزیون در رفت وامد بود و به مانند بسیاری از همکارانش مثلا مثل خانوم ترانه علیدوستی نبوده که فقط و فقط شهرت و پول پرده نقره ای رو بخواد و تلویزیون و سختیاش رو با بهونه های متفاوت دک کنه!

Untitled

نوحه خوانی بهاره رهنما وقتی دوست داره تو همچی دخیل باشه!

خب تا به اینجا کمی تا قسمتی با بهاره رهنما آشنا شدیم و فهمیدیم خانوم بازیگر چجور روحیاتی داشته و ارعه. اما اینها کلیاتی بیش نبود و اگه بخوایم وارد جزئیات بشیم باید اشاره کنیم به رفتار های بهاره رهنما در رابطه با اینکه بر این نظره که باید تو هر موضوع و حرکتی دخالت داشته باشه و و وورد کنه! این در حالیه که خانوم بازیگر یک روز مدلینگ کار میکنن و روز دیگر کارگردانه! یک روز باحجابه و روز دیگر شل حجاب ترین! یک روز شوهر داره و در تصاویری نه چندان هنجار دیده میشه و روز دیگر طلاق گرفته و دم از استقلال میزنه!

اما همه اینها خب کمی تا قسمتی قابل درک بود و از بهاره رهنما هم خیلی بعید نبوده، اما اونجایی وارد عجایب میشیم که بهاره رهنما رو در حال سرودن شعر و نوشتن شعر و در نهایت شعر خوانی بر روی منبر می بینیم که البته برخی هم به نوحه خوانی تشبیه کردند. بله درست شنیدین! در ادامه مشاهده می کنید بهاره رهنما رو در حال و هوایی نو!

بهاره رهنما اینجوری کفر فالووراشو درآورد!

قطعا شما هم کم و بیش با حواشی سلبریتی ها و اخبار زرد آشناییت دارید و در رابطه با بهاره رهنما هم تو اینستاگرام و دیس کاور گوگلتون دیدین که خانو بازیگر مدتی میشه که به شدت با حجاب و سفت و سخت شدن! این در حالی بود که فالوورای بنده خدا اب روغن قاطی کردن و نه تنها متعجب، بلکه ناراحت از این بودند که چرا بهاره رهنما دائما در حال تغییر ظاهره و یک روز محجبه و روزی دیگر با ظاهرا نه چندان متعارف دیده مبیشه! اصلا دلیل این رفتارها چیه؟ چنین روحیه تنوع طلب و کم ثباتی میتونه رهرویی درست برای زنان باشه که خودش رو حامی بانوان میدونه؟

یهاره رهنما یک مدت چند ماه رو بدون نشون دادن حتی یک تار مو گذروند و در حالی که آرایش های غلیظ میکرد، با حجابی کامل دیده میشد! اما حالا دوباره بهاره رهنما رو می بینیم که خیلی ریز و سوسکی همن شال و روسری رو به عقب میکشه و حالا هم که در نمایش جدیدش به کلی شبیه به قبلش شده!

بهاره+رهنما (1)

b.rahnama_s instagram 2023-7-23 story

وقتی پیمان قاسم خانی بعد طلاق، بهاره رهنما رو از سینما حذف کرد!

خب بهاره رهنما تا به حال دو ازدواج و دو طلاق داشته که در زندگی اولش همراه با پیمان قاسم خانی نویسنده و فیلمساز ایرانی بعد از 24 سال زندگی به بن بست خوردن و جدا شدند. بهاره رهنما طولی نکشید که بریا بار دوم ازدواج کرد اما اینکه دیگه پس از طلاق اولش در حوزه فیلم و سریال دیده نشتد عجیب نیست؟

شتاید تا به حال بر این فکر بودین که بهاره رهنما به خواست خودش کناره گیری کرد اما به گفته خود بره، بعد از اینکه این زوج از هم طلاق گرفتن بسیاری از دفاتر فیلمسازی دیگه با خانوم خانوما همکاری نکردن و کارشون رو باهاش قطع نمودن! رهنما در ادامه توضیح داد که البته پیمان انسان محترمی بود اما بسیاری از همکاران به جهت اینکه ترجیح می دادن با فیلمنامه های ایشون کار کنند، ناخودآگاه بعد از جدایی، رهنما رو کنار گذاشتند.

baahaar_style_s instagram 2023-7-23 story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی