|

بهاره رهنما با اییین کفشا نشون داد سن فقط یه عدده؛ خواهرش چه نگاه نافذی داره!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از لافغری شدیدش حالا یا استایل هایی دیده میشه که واقعا عجیب هستند به خصوص کلکسیون کفش هایی که همه نپسند می باشند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما همیشه مِن جمله هنرمندانی بوده و هست که حواشی بسیاری داشته چرا که سبک زندگی و لایف استایل شخصی و کاریش عجیب بوده. ظاهرا خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما که اوایل این دهه هم متولد شده و حالا در میانسالی به سر میبره، هیچ اِبای از سن نداره و کاملا سن رو فقط یک عدد میدونه! البته که اگر یک خانوم با رسیدگی به خودش اجازه نده روح و جسمش افتاده بشه خیلیم خوبه اما موضوع اینجاست که به مانند بهاره رهنما انگار نیست و خانوم بازیگر در حالی که به شدت عجیب طور جلو میره روز به روز جَوون تر هم میشه و خیلیا موندن اکسیر جوانی بهاره رهنما چیه!

خب بهتره بگین اکسیری وجود نداره و اونچه که هست اینه که بهاره بانو از یه جایی به بعد دیگه بیخیال زندگی ساده شد و درست زمانیه از پیمان قاسم خانی طلاق گرفت سمت و سویی جدید رو در پیش گرفت. بهاره رهنما در حالی که با همسر دومش هر روز عجیب تر از دیروز استایل میزد و فعالیت میکرد، بعد از طلاق دومش هم بد و بدتر شد! البته که این سلیقه کاربران بود و اونچه که خود شخص دوست داره مهمه اما وقتی شما یک بازیگر مشهور میشید قطعا ریز به ریز کاراتون میره زیر ذره بین! به خصوص که به مانند خانوم بهاره رهنما از قصد دلتون بخواد جنجالی باشید این مدلی مشهور! وگرنه هستن هنرمندانی به مانند خانوم بهاره کیان افشار که حاشیه ای ندارن! 

اما در ادامه ابتدا تصویری از این بازیگر خانوم مشاهده می کنید که تیپی جَوون داشتن و به مانند همیشه کفشاشون مورد توجه قرار گرفت.

baahaar_style_s instagram 2023-7-10 story

بهاره رهنما کلکسیونی از کفش های هیشکی نپوش!!

آخه میدونید ک بهاره خانوم رهنما کلا به استایل های عجیب غریب مشهورن و به خصوص کفش هایی که انتخاب میکنن رو عمرا هرکسی بپسنده و یه جورایی ته دیگه خاص بودنو در میارن. مثلا همین یکی دوهفته پیش بود که بهاره رهنما به عنوان کارگردان و بازیگر فیلمش یعنی فیلم "عطر آخر اردیبهشت" به ایتالیا و جشنوراه رفته بود.

بهاره رهنما در این مراسم و در یکی از استایل هایی که انتخاب کرده بود به قدری سانتی مانتال از نوع نامرتب پوشیده بود که مورد توجه کاربران قرار گرفت. یکی از آیتم هایی که به نظر چندان جالب نمیومد باز هم کفش های خانوم بازیگر بود که خیلی مناسب این مراسم نبود. البته که بارها شده استایل هایی نه خیلی مناسب به تن بازیگرانمون در مراسمات خارجی دیده ایم، اما خب بهاره بانو انگاری کلا فاز و نولی فضایی داره که در ادامه مشاهده می کنید.

بهاره رهنما با فلسفه جدیدش چه کرد!

بهاره رهنما بعد از تجربه بازیگری اونهم تو سالیان سال، اینبار نویسندگی و کارگردانی رو تجربه کرد! خانوم بازیگر در حالی که مدتی بود به شدت تو بازیگری محو افق شد و اصلا حضور نداشت، اینبار با کارگردانی فیلمی به نام "عطر آخر اردیبهشت" اومد و خودش رو میون اهالی سینما دوباره پررنگ کرد اما خب در قالبی جدید.

داستان فیلم : "داستان این فیلم درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله‌ای است که در روز‌های آخر اقامتش در ایران، دورهمی دوستانه‌ای را برپا می‌کند، اما در این دیدار دوستانه راز‌های عجیبی برملا خواهد شد. بازیگرانی همچون نیوشا ضیغمی، فریبا نادری، بهناز یادگاری با حضور نیما رئیسی و افسانه چهره‌آزاد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند."

unknown_345827713_6084702574971280_203822492677008320_n

البته این فیلم در جشنواره ایتالیا برنده هیچ یک از جوایز نشد و در عوض نازین کریمی منتخب همه جوایز شد که واقعا عجیب بود!

Untitled

کیلوریزون بهاره رهنما تو سالهای اخیر زندگی اش!

اما همونطور که در تصاویر بالا هم مشخص بود بهاره رهنما به نسبت قبل که خیلی خیلی لاغر شده اما خب انگاری خانوم بازیگر به اونچه که بود قانع نشد و دوباره یه حرکتایی زد که لاغر تر هم دیده بشه! این در حالیه که بهاره رهنما مِن جمله معدود هنرمندانی هستش که تا به این اندازه تونسته کاهش وئزن داشته باشه که البته با عمل به این نتیجه رسیده، اما مهم اینه که رسیده و تا به حال هم صحبتی از ناراحتی بعد از عمل نداشته.

Untitled (10)

اما کمی بیشتر با بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد. ناگفته نمونه خانوم بازیگر چند وقتی میشه که از خانومی بسیار جوان به نام مریم رهنما رونمایی کرده و ایشون رو خواهرش خطاب میکنه. مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد که با بازیگران مشهور سر و کار دارد.

خانوم سمت راستی خواهر بهاره رهنما می باشد خانوم سمت راستی خواهر بهاره رهنما می باشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی