|

بهاره رهنما به زور خودشو تو لباس جا کرد که پیش خارجیا خوشتیپ بشه؛ کفشاش انگار نردبونه!

بهاره رهنما بازیگر قدیمی سینمای ایران هست که به تازگی هم فیلم جدیدی رو کارگردانی کرده که حتی در دبی هم اکران شده و خانوم هم اونجا حضور داشته

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگر دقت کرده باشید همیشه در جشنواره های مختلف چه در خارج از ایران و بازیگرهای خارجی و چه در داخل و بازیگرهای وطنی لباس های خاصی میپوشن که خب شاید تو حالت عادی و معمولشون اون لباس ها رو نپوشن و در این بین بعضی ها برای خاص شدن و دیده شدن رو میارن به عجیب بودن و که خب به مقصود خودشون میرسن و حسابی هم به چشم میان ولی این به چشم اومدن میتونه دو تا وجه داشته باشه، یعنی مردم نسبت به استایل اون ها به دو دسته تقسیم میشن یه دسته میپسندن و دسته ی دیگه نمیپسندن اون استایل رو که اگر بخواهیم یه نمونه ی وطنی مثال بزنیم میشه به نوید محمد زاده اشاره کرد که خودش کلا عجیب میپوشید، حالا زنش هم اومده و همپای هم تو مسیر عجیب پوشی جلو میرن، البته یه نمونه دیگه از بازیگرهایی که این روزا خاص و منحصر به فرد میگرده و میپوشه بهاره رهنما هست.

بهاره خانوم این روزا حسابی جنجالی و شلوغ تشریف داره؛ یعنی خانوم یا نمیاد یا اگر هم میاد با یه یه عالمه حواشی میاد! خب همه ی طرفدارهای این بانو دیگه به تیپ و پوشش های عجیبش عادت کردن و میدونن که بهاره رهنما یهو تو این سن و سال میتونه مثل یه دختر بچه ی 18 ساله رفتار کنه و تیپ بزنه که اصلا هم جای تعجب نداره ولی این روزا بهاره خانوم تو جشنواره های خارجی داره میچرخه و بیشتر از پیش دیده میشه که خب در رابطه با پوشش ایشون یه سری حرف و حدیث هست که در ادامه بیشتر راجبش میگیم.

IMG_20230626_115730

جشنواره ای که تموم شد و بهاره یه تیپ درست و درمون نزد

بهاره رهنما این روزا یه فیلم به اسم عطر آخر اردیبهشت رو کارگردانی کرده و حسابی رو آسمونا سیر میکنه خانوم خانوما و میشه گفت که در حال حاضر خانوم تو اوج و خوشحاله؛ همین چند وقت پیش هم بود که برای اکران فیلمش تو دبی حاضر شده بود و میشه گفت که باز اونجا تیپاش قابل تحمل بود ولی بهاره بعد از اون گویا برنگشته ایران و از دبی با پرواز مستقیم رفته تو دل اروپا یعنی ایتالیا و جالب هم هست که اونجا هم تو افتتاحیه ی یه فستیوال فیلم شرکت کرده که میشه گفت چند تا از بدترین استایل های خانوم رو در سال های اخیر میشه تو این فستیوال دید.

با وجود این که فستیوال چند روز طول کشید و خانوم رهنما هم با استایل های متفاوت تو این مراسم حاضر شد ولی هر کدوم از استایل هاش از اون یکی بدتر بود و گویا بهاره خانوم حتی از یه استایلیست که هیچ از یه فرد عادی از دور و بریاش هم برای این که چی بپوشه نظر نخواسته بود و در کمد رو باز کرده بود، هر چی دم دستش بوده پوشیده که بدترین قسمت هم کفش های خانوم بود! که خدا رو شکر جشنواره هم تموم شد و دیگه تیپ های سمی بهاره جمع شد.

IMG_20230626_115808

تضاد زمین تا آسمون بهاره رهنما و دخترش

میدونید که بهاره رهنما از ازدواج اولش با پیمان قاسمخانی یه دختر داره به اسم پریا که خارج از ایران زندگی میکنه و در حال تحصیل در زمینه ی موسیقی هست و گیاهخوراه، پریا کلا از اول هم خیلی خاص بود و علایق ویژه ای هم داشت که این موضوع وقتی که تو ایران هم بود مشخص بود ولی حالا این روزا که پریا خانوم بعد از مدت ها کنار مادرش تو همون فستیوال و خارج از کشور با یه استایل خیل متفاوت دیده شده، به نظر کاربرا این دونفر کنار هم خیلی باهم تضاد داشتن چرا که بهاره خانوم طبق معمول خیلی مجلسی و غلیظ حاضر شده بود در حالی که پریا با یه استایل اسپرت و حتی تا حدودی مردونه تو این مراسم حضور داشت.

بهاره6565

بهاره رهنما رو آوورده به عمل یا خانوم ورزشکار شده

این روزا خیلی از بازیگرها هستن که برای حفظ سلامتیشون رو آووردن به ورزش و کم کردن وزنشون یکی از اصلی ترین دغدغه هاشون شده و حتی خیلی از اون ها بعد از کم کردن وزن قابل توجهی برای مردم غریب میان مثل مهران غفوریان و رابعه اسکویی، حالا در این بین هم خانوم رهنما تغییر وزن قابل توجهی داشته که خانوم رو خیلی تغییر داده و میشه گفت که زیباتر کرده، حالا خیلی ها معتقد هستن که خانوم رهنما عمل لیپو انجام داده و این کم کردن وزن حاصل دست دکتر هستش ولی اگر دقت کنید اوج چاقی بهاره خانوم موقع زندگیش با همسر اولش بود و بعد رفته رفته و کم کم ایشون شروع به کم کردن وزنش کرد و یهو تغییر نکرده و البته که یه عالمه هم ورزش میکنه خانوم از تنیس بگیر تا یوگا، بنابراین احتمال داره که این تغییر شگرف همه حاصل زحمت و رژیم باشه، نظر شما چیه؟

IMG_20230626_115742

رهنما

خانوم فعال حقوق زن اول به زن ها تشر زد

بهاره رهنما تو بیو پیجش زده که طرفدار و فعال حقوق زنان هست و حالا فیلمی که ساخته یعنی عطر آخر اردیبهشت با این داستان که زنی چهل ساله تو روزهای آخر اقامتش تو ایران یه مهمونی زنونه میگیره که تو اون خیلی از رازها ی نباید، برملا میشه و...، نشون دهنده ی خشونت زنان علیه زنان است و بنا به گفته ی خودش اصلا شخصیت ضد مردی نداره و این موضوع به خاطره پدرش هست و دوس داره که به تمام خانوم ها بگه که اول ببینن خودشون چی تو چنته دارن، این فیلم در دبی و با حضور خود بهاره رهنما و دیگر بازیگران فیلم هم اکران شده، کلیپ زیر توضیحات بیشتر خود خانوم رهنما در خصوص فیلمش هست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره چه اصراری داره خودشو بچه سال جا بزنه ؟ماشاءالله بالای چهل رو داره . ولی لباس و کفشهای دختر بچه هارو می پوشه . .هههههههههههههییییییییییی عیب نداره . بگذارید خوش باشه .

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چند ساله مشتریه تندرست هستم کیفیتش فوق العاده است و من بسیار راضیم ولی از پارسال قیمت‌های خیلی فضایی بالا رفته و واقعا خرید کردن از تندرست برام سخت شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی