|

دست به فرمونی جالبی که بهاره رهنما از دخترش رونمایی کرد؛ خانم تو ایتالیا چه شیک و پیکه

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر مشهوریه که دیگه کم کم باید خانوم کارگردان خطاب بشه و اینبار با جایگاهی جدید در عرصه فیلم و سریال ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور و باحال ایرانیه که این روزا در حال و هوایی دیگر به سر میبره. حالا این دیگر دقیقا چیه؟ بهاره رهنما رو ما یه عمر تو قالب بازیگر دیده ایم اما اونچه که مدتیه از بهاره بانو دیده میشه بحث فیلم سازی و کارگردانیه که این چهره ده پنجاهیمون به جرگه کارگردانان پیوسته. بهاره رهنما چه اون تایمی که بازی میکرد و چه حالا که به عنوان فیلمساز هستش، کلا یه مدل جنجالی و تو چشمی حرکت داشت. بهاره رهنما همیشه مِن جمله هنرمندانی بوده که خیلی جینگول مستون و با نقش های پر حاشیه دیده میشده.

جالیه که بدونید بهاره رهنما حتی حالا هم اینچنین است و خب به نوبه خودش در جایگاه کارگردان اطوار های عجیب خودش رو داره! بهاره رهنما چند ماه و یا حتی یکی دو سالی میشه که درگیر ساخت و پرداخت فیلمی به نام "عطر آخر اردیبهشت" هستش و در نهایت در اردیبهشت ماه سال 1402 ازش رونمایی کرد! بهاره بانو ابتدا راه به راه به اکران های داخلی رفت و با ظواهر مختلفش بولد شد، بعد هم چند روزی میشه که در دبی به سر میبره و حالا خانوم بازیگر رو با استایل های گوناگون دیده نشده در ایتالیا می بینیم. این چهره در آخرین روز مراسم یعنی اختتامیه نیز با لباسی که ایرانی اروپایی ترکیبی بود مشاهده می کنید، اما ابتدا بهتره ویدیویی از پریا قاسم خانی دختر بهاره بانو ببینیم که مامان جانش ازش حین رانندگی گرفته و در پیج فرعی خود منتشر کرد.

وقتی بهاره رهنما عادت داره به بزرگ نمایی از خونوادش! چه دخترشو برد رو اَبرا

اما در این بین و در این مراسمات انگاری از برخی مسائل هم پرده برداری شد. چرا که بهاره رهنما در پست و استوری های خود جوری از دخترش پریا استقبال کرد و نوشت که گویی پریا خیلی وقته با مادرش ارتباطی ندارد و کمتر خبردار از مامی هستش.

مثلا بهاره بانو به تازگی و در همون اختتامیه با انتشار تصویری از خود در کنار دخترش متنی جالب توجه نوشت که موضوعات گفته شده رو تایید میکردند. بهاره رهنما با انتشار تصویر زیر نوشت: 

فیلم ما "عطر آخر اردیبهشت"
کاندیدای سه جایزه بهترین فیلم ،بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی بود از بین پنج فیلم که با افتخار چهارتاشون ایرانی بود..
مامانم همیشه میگه کاندیدا شدن میون اونهمه انتخاب دیگه خودش بخشی از برنده بودنه اما میخوام بگم مهمترین جایزه این جشنواره دیدن جان جهانم بود و اینکه دوباره بهم گفت مامی من بهت افتخار میکنم همیشه...

b.rahnama_s instagram 2023-6-27 story (1)

کارگردانی بهاره رهنما حاصلی جذاب داشت یا الفاظی ناجور خورد؟

بهاره رهنما انگاری کلا این سبک اخلاقیات رو داره که دست به هرررر کاری میزنه حسابی تو بوق و کرنا سر وصدا داره. این در حالیه که خانوم بازیگر به شدت اهل پیاز داغ و اغراق نیز هست چرا که مثلا مدتی پیش قفلی زده بود روی خونوادش و تک تک اعضای خونه مثل برادرش و برادرزادش و خواهرش و دخترش و .... همه و همه رو از خفن ترینها میدونست و خطاب میکرد. جوری که گویی آسمان خدا باز شد و خونواده رهنما تشریف فرما شدن به پایین!

خانم بازیگر در رابطه با مسائل تبلیغاتی و کاریش هم اینچنین است و حالا می بینیم در حالی که زیادی با فیلم "عطر خر اردیبهشت" داره جنجال میکنه، این فیلم خیلی مور استقبال مخاطبن قرار نگرفت چرا که انگاری دیالوگ ها چندان عالی نبودن و با وجود استفاده از بازیگرای کاربلد، اما بازی افراد هم گاهی به شدت مصنوعی میشده! در صورتی که این فیلم یک فیلم کوتاه است! در ادامه ببینیم کمی هم نظرات کاربران رو.

Untitled

اما کمی هم با مسئول خوشگلاسیون بهاره رهنما

اما بهتره کمی هم از بهاره رهنما دوری کنیم و برسیم به کسی که چهرشو خوشگل میکنه که یکی از اعضای همون خونوادشه. مریم رهنما خواهر بهاره بانو می باشد که یکی دو ساله ازش رونمایی شده و هیچگاه حتی ازش حرفی نبود. بهاره رهنما حتی در مصاحبه ای عنوان کرده بود تنها یک خواهر به نام بهانه دارد اما حالا مریم رهنما با هنر دستی که داره حسابی ترکونده. مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانی می باشد که سبک و امضای شخصی خود رو تو کار داره.

راستش رو بخوایم بگیم اینطور که به نظر میاد و مریم رهنما نشون میده، واقعا دست خوبی بر آتش داره. مریم رهنما سبکی خاص برای خود انتخاب کرده که سبک مورد علاقشه! حالا چه سبکی؟ دیدین این روزا مدل آرایش اروپایی و نچرال و نود خیلی ترند شده؟ مریم رهنما اصلا این مدلی نیست و تو همه میکاپ هایی که داشته سبک غلیظ و رنگ دار رو نشون داده! مریم بانو با آرایش بازیگران زن خودش رو مطرح کرد و به شهرت رسوند.

بهاره+رهنما

baahaar_style_339982527_227202786636993_2059917702470856776_n

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مصلحت ارسالی در

    شما آدم باهوش وبا فرهنگ و با سوادی هستید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی