|

سحر قریشی با دنیا جهانبخت رفت تو مسابقه ای زننده؛ با پشت دستش کوبید دهن تتلو!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی این روزها پولدار تر از همیشه حرکت میکنه و اینبار با انتشار یک ویدیو از خود نشون داد تو رقابتی عجیب و زشت با دنیا جهانبخته!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سحر قریشی بازیگر مشهور و سابق سینماست که میشه گفت حالا تغییر کاربری داده و شده پر حاشیه ترین چهره زن ایرانی که دبی به سر میبره. آخه میدونید چیه؟ ایرانی هایی که مهاجرت کردن به سه دسته تقسیم میشن! اولی اونهایی که خیلی نمیخوان هزینه کنن و نمیخوان هم غم غربت وجودشونو بگیره، به همین علت میرن و ترکیه رو انتخاب میکنن، دسته دوم افرادی هستند خب پولشو دارن و غم غربت رو هم نمیخوان به همین علت زندگی لاکچری تو دبی مورد علاقشونه و دسته سوم اونهایی هستند که هم پولش رو دارند و هم غم غربت براشون اهمیت نداره، به همین علت کانادا و آمریکا و امثالهم رو انتخاب میکنن! سحر قریشی از دسته دومی ها می باشد که البته ابتدا رفت ترکیه و به اهدافش با تتلو رسید! سحر قریشی پیش تتلو یه جور سکوت کرده بود که اصلا شباهتی به سکوت علامت رضاست نداشت! همین شد که یهو دیدیم سحر خانوم جمع کرده و رفته دبی که البته این دو چهره با عنوان ازدواج کنار هم بودن و بعد هم با عنوان طلاق جدا شدن که خب مشخص نیست راسته یا دروغ!

1588780_496

وقتی سحر قریشی با دنیا جهانبخت میره تو مسابقه ای زشت و زننده!

سحر قریشی این روزها در دبی به سر میبره و در حالی که شکل و شمایلی بسیار آزاد تر از داخل ایرانش داره، اما هنوز به طور کامل کشف حجاب نکرده و مشخصه که به مانند مهناز افشار در انتظار چیزی هست که نمیدونیم چیه! سحر قریشی همیشه به دنیال اون درامد تپله بوده و در ایران از طریق ارتباط با عوامل و گرفتن نقشای پشت بند هم این درامد رو داشت! در حتی که صدای بسیاری از همکاراشو درآورده بود که سحر خانوم با ارتبطا همه پیشنهادات و کارارو درو کرده و به ما نقش نمیرسه! 

حالا هم که با بیزینس جدیدش حسابی در حال ترکوندنه و راه و بی راه عکس و ویدیوهای مختلف منتشر میکنه. در ادامه ابتدا ببینیم ویدیویی از خانوم بازیگر سوار بر ماشین لوکس در حالی که بسیاری از کاربران بر این نظر بودن سحر قریشی داره با لاکچری بازی های دنیا جهانبخت رقابت میکنه و این چنین محتوا میسازه!

بیزینسی که سحر قریشی تو دبی ازش پول پارو میکنه چیه؟

اما بیزینسی که در رابطه باهاش صحبت کردیم چی بود؟ جالبه که هیچ ربطی به فعالیت های تا به حال دیده شده از سحر خانوم نداره و در حالی که این بازیگر دهه شصتی این روزها با یک آقا برندی اختصاصی برای فعالیت در حوزه تبلیغات زدن، ویدیوهایی با سیس عقاب منتشر می کنند که در اخرین ویدیو یکی از کاربران کامنتی جالب گذاشت و نوشت: 

تتلو تنها خاصیتی که داشت و بهترین کار تو تمام عمرش این بود تو رو از صدا سیما حذف کرد
 

 وقتی سحر قریشی با پشت دست میکوبه تو دهن تتلو و رنگ میگیره!

احتمالا تتو های رو دست سحر قریشی توجه شما رو هم به خودش جلب کرده که خب میدونید تتلو اصلا امکان نداره دختری به زندگیش بیاد و تاثیرات آقیا رپر رو به خودش نگیره. این تاثیرات میتونن گیاهخواری باشن، تتو های شبیه به تتلو باشن، عاشق انرژی طبیعت شدن و .... باشن که سحر خانوم همه و همه رو کاربن انداخته!

ولی مشکلی اینجاست که سحر قریشی حالا جوری تتو بر روی دستاش داره که خب احتمالا چون ترمیم نکرده، یه این شمایل دراومده و جوری شده که انگاری با پشت دست کوبیده تو دهن تتلو و دستش رنگ گرفته! الان مثلا خوشگل شد؟

Untitled

و اما شرکت تبلیغاتی سحر قریشی!

Untitled

صبح سحر قریشی این مدلی شروع میشه! متفاوت مثل خوده پر حاشیش!

اما بهتره بگیم که تتلو اثرات مثبت دیگری هم بر روی خانوم بازیگر دهه شصتیه ما داشته و حالا می بینیم که سحر قریشی به شدت مصمم تر از قبل ورزش میکنه. آخه میدنید که تتل خان هم در این راستا ید طولایی دارن که البته سحر قریشی پیش از رفتن یه ترکیه هم خیلی از خودش در حال ورزش ودیو میذاشت اما این چنین که حالا سفت و سخت میره جلو و منتشر میکنه خیر!

در ادامه ببینیم نوشته های این چهره ور در حالی که شباهت زیادی به نوع نوشتار تتلو داره.

Untitled

 

استایل لاه لاه سحر قریشی مثل یک پیاز!

سحر قریشی حالا تو دبی سعی بر این داره که کشف حجاب نکنه و هنوز هم یه جور لباس میپوشه که بگه من شاید مهاجرت کرده باشم اما میخوام پل های پشت سر رو خراب نکنم! این در حالیه که خانوم بازیگر برای ویدیو گرفتن های ورزشیش هم لایه لایه لباس پوشیده و مورد هجوم نظرات عجیب کاربران قرار میگیره. سحر قریشی که از بدنسازیش خیلی هم ویدیو میگیره و منتشر میکنه، اینبار یه ترکیبی سمی زد و با حرکات ژانگولر بازی سعی بر این داشت تا بولد بشه! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید که سحر قریشی واقعا خنده دار لایه ای مثل پیاز لباسش پوشیده و بسیاری از کاربران بر این نظرند که خانوم خانوما خیلی اوپن تر ازین حرفاست و برای یوتیوب و اینستا پوشیده میشه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی