|

اولین سلفی لوکس از کافه گردی محمد رضا گلزار و خانومش/ زنداداشش یه سر و گردن سره آیسانه

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار رو همیشه با شکل و شمایلی راحت می دیدیم تا اینکه همراه با براردش استایل هایی مردونه و دومادی زدن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میدونیم که محمدرضا گلزار یکی دوماهی میشه که به جرگه متاهلین پیوسته و حالا شده آقا دومادی که هواداراش رو مجبور به پذیرفتن این ورژن از رضا گلزار سینمای ایران کرده. آخه در جریانید که هوادارای محمد رضا گلزار اصلا نمیتونستن قبول کنن سلبریتی مورد علاقشون رو کنار یک بانو ببینن! بخوایم راحت تر و صریح تر صحبت کنیم خب همه ما میدونیم که چهره ای به مانند محمد رضا گلزار خب خیلی خیلی خیلی زیاد دختر اطرافش هست و قطعا تا به اینجا و قبل از ازدواجش هم که سینگل نبوده، اما حداقل میشه گفت محمد رضا گلزار از اون دست هنرمندانی بود که هیچگاه روابطش لو نرفت که مثلا کسی بفهمه گلزار با خانوم ایکس یا ایگرگ بوده و به همین علت همیشه طرفدارا یه ذهنیت آروم داشنتن که آقا سلبریتی مورد علاقشون رو دست تو دست با خانومی ندیدن و نمی بینن!

اما یاین روزها قصه تغییر کرده و حالا می بینیم که محمد رضا گلزار سینمای ما هم به اون دست از آقایان متعهد و متاهل پیوسته و دیگه حالا شرایطش با قبل فرق داره. آقای بازیگر دهه پنجاهیمون که با خانومی بیست سال کوچیکتر از خودش ازدواج کرده، انگاری کفر فالووراشو اصلا به همین بیشتر خط خطی کرد چرا که اگه همسری تو سن و سال خودش بود، شاید کاربر میتونست قبول کنه که آقای ایشون با خانومی از دهه پنجاه همراه شده، اما اینکه یک هوادار به این موضوع فکر کنه که گلزارش با خانومی بسیار جوان و با طراوت و زیبا همراه شده، قطعا ممکنه عصبیش کنه!

rezagolzar_s instagram 2023-8-1 story (1)

عروسی محمد رضا گلزار هیچ، داداشش عجب داماد خووووبیه!!

تصویر بالایی رو دیدین؟ محمد رضا گلزار بود. شاید فکر کنید که مردی که گلزار خان بغلش کرده احتمالا یکی از دوستای صمیمیشه که خب باید در پاسخ بگیم سخت در اشتباهید چرا که ایشون بردیا گلزار برادر رضا گلزار می باشد. مدتی پیش هم تصویری از عروسی و مراسم ازدواج بردیا خان با خانوم خانوماش منتشر شد که به شدت وایرال گردید و مورد توجه قرار گرفت. 

Untitled+(13)

مقایسه حلقه محمدر رضا گلزار و داداشش!

اما تصویری هم از حلقه های بردیا و همسرش در حالی که محمد رضا گلزار منتشر کرده بود و نوشت: 

بردیای عزیزم، برادر نازنینم،رفیق خوبم،یار همیشگی مبارکت باشه

Untitled

5887707

غیرتی بازی محمد رضا گلزار سر زنش! با این نشونه ها قراره پازل بچینیم؟

جالبه که ما عکس عروسی بردیا گلزار رو دیدیم و عکس عروسی خود آقای بازیگر رو ندیدیم! آخه مگه میشه؟ ایشون سلبریتی یه جمااااعته!

محمد رضا گلزار بارها در مصاحبه های قبلی عنوان کرده بود که اصالتی آذری دارد و به شدت روی خونوادش غیرتیه1 برخی از کاربران هم بر همین اساس میگفتن آقای غیرتی تصویری از همسرش رو نمیکنه و برخی هم میگن بابا اینا همش فلیمه و ازدواجی در کار نوبده! آخه میدونید که آیسان آقاخانی حتی پیج اینستاگرامی هم نداره و تمام تصاویری از خانوم خانوما حتی با لباس هایی نامتعارف منتشر شد، توسط افراد به اشتراک گذاشته شده نه پیجی شخصی! 

محمد رضا گلزار از تایمی که رفت دبی سر خونه زندگیش، جالبه تنها مواردی که از هخمسرش و زندگی دونفرشون نشون داده تخم مرغ و خاویار و این آخریا هم کافی خوردنشون بوده! باورتون میشه؟ از زنت فقط همین قدر نشونه بذاری! در ادامه مشاهده می کنید تصویری از کافی این زوج رو در حالی که اسماشون هم روشون نوشته شده! همین شد که صدای بسیاری از کاربران دربیاد...

IMG_20230731_094820

Untitled

عروسی سی میلیاردی محمد رضا گلزار مگه چی داشت؟

از دیگر موضوعاتی که در رابطه با محمد رضا گلزار همیشه و همیشه مورد توجه قرار گرفته، سبک زندگی آقای بازیگر هستش که همه براشون سواله بابا مگه شغل گلزار چیه که انقدر داره؟ که خب در پاسخ به این سوال باید بگیم محمد رضا گلزار مشاغل و بیزینس های مختلفی داره و اصلا یکی از دلایلی که دبی رو برای زندگیش انتخاب کرده هم همینه. 

جالبه که بدونید عروسی محمد رضا گلزار هم به گفته هایی که شنیده شده، مبلغ سی میلیارد هزینه داشته که خب با توجه به اینکه آقای بازیگر به کم قانع نبودن و یکی از قصر های تهران رو برای عروسیشون انتخاب کردن اینچنین ریخت و پاش ها هم چندان عجیب و غیر منتظره نیست!

ویو خونه زندگی شاهانه ای که محمد رضا گلزار واسه آیسان ساخته! برج خلیفه خونشونه؟

اما حالا ببینیم تصاویری که محمد رضا گلزار از زیر پایش منتشر میکنه و همیشه بر این نظره که بادی خودنمایی رو داشته باشه! اخه اقای بازیگر یا دم به دقیقه از لاکچری بازیای لایف استایلش عکس میذاره و یا از کتونی های برند و ویو هایی که به نظر میاد برج خلیفه باشن چرا که از باقی برج ها بلند ترن و خیلی وقت ها هم شده که رضا خان از خود خلیفه عکسیده  مشخصه که ارادت خاصی بهش داره!

Untitled (1)

rezagolzar_s+instagram+2023-7-9+story

محمد رضا گلزار اینجوری از جهانبخت و تتلو زد جلو!

جالبه که همه یه مدت قفلی زده بودن رو مسخره کردن محمد رضا گلزار سر موضوع هواداراش که فیک هستند و یا خیر! ولی داستان اینجاست که گلزار جان با هیچ یک از این موضوعات بولد نمیشد تا اینکه زن گرفت و ترکوند! شاید بارتون نشه اما محمد رضا گلزار به قدری اکسپلور اینستاگرام رو فرا گرفت و دیس کاور گوگل رو هم پوشش داد که گویی هر دو رو به تسخیر خودش دراورده بود و یه خبرایی بود!

محمد رضا گلزار تو تایم مجردیش 12 میلیون فالوور داشت و بعد از ازدواجش یه هفتصد هزار تایی جذب کرد که خب قطعا اگه تو انتشار عکس و ویدیو از عروسیش فعالیت بیشتری میکرد این تعداد ب شدت بالاتر میرفت. مثلا یادتون میاد سر قضیه ازدواج دنیا جهانبخت و مهراد جم چه جذب فالوور میلیونی کرد و اصلا سوخت نداد؟ و یا اصلا همین تتلو سحر قریشی خودمون که حسابی ترکوندن و مورد توجه قرار گرفتن ولی جالبه که عروسی گلزار بیشتر تو نگاه فضای مجازی قرار گرفت و این موضوع در حدی بود که پیج های دیگه هم هشتگ گلزار میزدن تا تو اکسپلور صفحشون بیاد بالا!

Untitled

اما بالاخره بانک بی انتهای محمد رضا گلزار! همه شغل های آقای بازیگر

اما بالاتر چند باری اشاره داشتیم به شغل های مختلفی که محمد رضا گلزار داره. محمد رضا گلزار از متولدین یکم فروردین ماه سال 1356 می باشد که حرفه خود را با فعالیت در مدلینگ اغاز کرد و در حالی که تنها 24 سال سن داشت به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات همکاری کرد. البته که آقای بازیگر در رشته مهندسی مکانیک سیالات درس خوانده و از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شد، اما خب تو رشتش اصلا هیچ فعالیتی نداشت.

محمد رضا گلزار بعد تر یک کلوپ زیبایی ویژه مردان راه اندازی کرد و به جز بازیگری خواننده نیز هست و در کنسرت های مختلفی که اجرا کرده با استقبال بی نظیر دختران همراه شد!!

Untitled (2)

آقای بازیگر چند سال پیش به همراه یکی از دوستانش رستوران "اکلیپس" رو به راه انداخت و بعد هم فروشگاه های زنجیره ای Go sport که نمایندگی رسمیشون رو از فرانسه گرفت! آقای بازیگر به هیچ عنوان قانع نیست و به دنیال هر آنچه که علاقش بوده رفته چرا که مرکز سولاریوم "سان پوینت" رو هم در دبی و ایران باز کرد و خودش رو هم به مانند یک ته دیگ سوخته به شدت برنز نمود!

محمد رضا گلزار در جردن هم مدیریت رستوران انار رو بر عهده گرفت و شنیده ها از این قراره که در بیزینس برج سازی نیز فعالیت دارد. گلزارخان به جز بازیپری و موسیقی به ورزش هم به شدت علاقمنده به حدی که اگه سری به پیجش بزنید با تصاوی و ویدیوهای بسیار زیادی مواجه خواهید شد که آقای بازیگر رو تو ورزش و در حال عرض اندام نشون میدن! البته که وی به مانند پدرش یک والیبالیست حرفه ای نیز هست و در گذشته از بهترین بازیکنان تهران بوده!

همچنین او به اسکی هم علاقه دارد و به طور حرفه ای آن را پیگیری می کند تا جایی که مدرک مربی گری اسکی آلپاین دارد!

rezagolzar_s instagram 2023-8-1 story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • انوشیروان ارسالی در

    ما در کشورمان هر مدل انسان فرهیخته و هنرمند داریم‌.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی