|

پس ماجرای ازدواج سوپراستارها

مقایسه عروسی محمد رضا گلزار و بهرام رادان؛ بریز و بپاش آقایون سلبریتی سر به فلک کشید

این تنها رادان نیست که قبل از اعلام رسمی نامش کنار کسی سر زبان می افتد و مدتی بعد، آن ارتباط توسط خودشان تایید شده و به ازدواج ختم می شود

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- در میان اخبار پیرامون سلبریتی ها، اخیرا باز شدن بخت یک به یک آنها است که فضای مجازی را در هم پیچیده و به شدت نیز دست به دست می شود. اینک نیز بعد از مراسم ازدواج رضا گلزار با آیسان آقاخانی که در نوع خودش شاهانه و کم نظیر برگزار شده و هزینه ی میلیاردی را نیز روی دست عروس و داماد گذاشته بود، شاهد ازدواج پر سر و صدای بهرام رادان با بلاگر معروف مینا مختاری آن هم نه داخل کشور بلکه در گرجستان بودیم.  مقایسه ی این دو ازدواج به جهت فاصله ی اندکی که در زمان برگزاری با یکدیگر داشتند اما گویا توسط مخاطبین، اجتناب ناپذیر بود.

585

ابراز احساسات زیبای رادان به همسرش در فیلم عروسی شان

هنوز آن همه حواشی ازدواج گلزار را هضم نکرده و همچنان شاهد دست به دست شدن فیلم عروسی و حواشی که صبح به صبح قبل از طلوع خورشید پیرامونشان بیرون میزد بودیم که به یکباره بهرام رادان با نمایی متفاوت، پا به میدان گذاشت. نکته ی جالب اینجاست که وی نه تنها از لحاظ سطح برگزاری از عروسی همکارش عقب نمانده بود، بلکه جای هرچه در آنجا خالی بود را نیز در مراسم خودش پر کرد. 

در این خصوص به عنوان مثال می توان به عقد آریایی آنها که متنش نیز توسط غزل شاکری قرائت شده بود اشاره کرد. عقدی که این روزها خواهان فراوانی نیز پیدا کرده و هدف عمد یا غیر عمد بودن در ترویج آن نیز مشخص نیست. اما به هر شکل نکته ی مرتبط با موضوع ما این بود که هرچه در مراسم گلزار شاهد ادای کلمات در تصنعی ترین حالت ممکن بودیم، در این یکی عروسی موج احساسات بود که دیدیم از زبان بدن، نوع ادای کلمات و حتی حالت نگاه بهرام رادان، نسبت به عروسش تراوش می شود. 

5

جدیدا خودشون فیلم عروسی خودشونو پخش میکنن

موضوع دیگری که در خصوص این دو خبر مثل نقل در دهان اکثریت چرخیده است، علت نمایش دادنش در سطح وسیعی بود که صورت گرفت. در سال های گذشته به یاد داریم که اگر فیلم عروسی هنرمندی نیز منتشر می شد معمولا به صورت پنهانی و بدون رضایت خود او بود و حتی گاها مشکلات مختلفی را نیز برایش به بار می آورد. اما اکنون می بینیم که این امر کاملا خودخواسته و برنامه ریزی شده انجام می پذیرد. طوری که انتشار یک فیلم عروسی خصوصی دیگر حالتی عادی به خود گرفته است.

1

پر واضح است که هرکس مجازاست مراسم ازدواج خود را براساس توان، بودجه و سلیقه ی شخصی اش برگزار کند لذا حتی نمی توان صرفا به جهت پرداخت هزینه ی هر چند گزاف نیز خرده ای به کسی گرفت. اما سوال اینجاست که چرا موضوعی که تا این حد خصوصی تلقی می شود باید در چنین ابعاد گسترده ای به نمایش درآید؟ 

6

از طرفی دیگر، اگرچه نمی توان منکر توجه و تحریک حس کنجکاوی عموم مردم در خصوص زندگی شخصی افراد معروف شد اما سوال اینجاست که آیا به این نکته نیز توجه می شود که به معرض دید گذاشتن گوشه به گوشه ی زندگی شخصی، گاهی مخرب بوده و می تواند تبعاتی نظیر فرهنگ سازی های شاید ناخواسته، اما غلط را در پی داشته باشد؟

4

ازدواج سلبریتی ها بعد از حواشی

همان طور که در ابتدای این گزارش نیز به آن اشاره کردیم، مثل اینکه بخت سلبریتی های ایرانی یک به یک در حال باز شدن است و این البته جای بسی خوشحالی دارد. اما نکته اینجاست که در این خصوص، بیشتر نام آنهایی به گوش می رسد که در تمام این سالها، بیش از همه از تاهل فاصله می گرفتند و تصمیم به ازدواجشان نیز شوک بزرگی را به مخاطبینشان وارد کرد.

2

در همین راستا باید گفت که قطعا بزرگ تر شدن فضای رسانه در شدت و وسعت ایجاد حواشی در سال های اخیر بی تاثیر نیست. طوری که این روزها بعد از نشر شایعه در خصوص آورده شدن نام فلان هنرمند در کنار فردی هرچند گمنام، مدتی بعد شاهد ازدواج آنها با یکدیگر هستیم. ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری نیز  پیش از علنی شدن نامزدیشان توسط برخی رسانه های غیر رسمی عنوان شده بود. البته این تنها رادان نیست که قبل از اعلام رسمی، نامش کنار کسی سر زبان ها می افتد و مدتی بعد، آن ارتباط  توسط خودشان نیز تایید شده و به ازدواج ختم می شود. به هر حال این موضوع هر علتی که داشته باشد در نوع خود برای مخاطبین و طرفداران این هنرمندان همیشه جالب توجه بوده و هست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی