|

"لاله مرزبان" جای مارگو رابی بازی کرد / لباس مامانو آبجی کوچیکشو ترکیب کرد و پوشید!

laleh marzban shayanews

این روزا بازیگرا و بلاگرای و مخاطبین معمولی دارن میشن باربی در این بین لاله مرزبان نیز از قافله عقب نموند و دیدیم که نسخه باربی شدش چه خفنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای خوش پوش ایرانیه که این روزا بر روی پرده سینماهاست و با ایفای نقش در فیلم "نگهبانِ شَب" مورد توجه مخاطبین قرار گرفته. لاله مرزبان تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما اونچه که مشخصه اینه خانوم خانوما به مانند بسیاری از همکارانش با یک کاراکتر بیشتر از باقی پروژه هاش بولد شد و اون نقشی نبود جز نازگل در سریال "ستایش". لاله مرزبان سابقه حضور هم در سریال تلویزیونی رو داره و هم سینما، که خب برای برخی دیده شدن بر روی پرده نقره ای هستش که بولدشون میکنه و برای برخی هم جعبه جادویی که لاله مرزبان با گزینه دومی این راه براش هموار شد!

لاله مرزبان خب یه چهره ساده داره که نشون داده علاقه ای به پروتز های امروزی  نداره و به اونچه که خدا بهش قانعه! آخه میدونید که این روزا بانوانی هستند به مانند خانوم نیوشا ضیغمی که اصلا نه تنها به فیسی که خدا براشون آفریده تکیه ندارن، بلکه تازه دم به دقیقه به دست دکترای مختلف زیبایی در حال تغییر هستند و این نشون میده حتی اونچه که خودشون انتخاب میکنن هم دوست ندارن و در نهایت میرسن به یه صورت پفکی! اما تو چهره لاله مرزبان ببینید، خبری از پفک هست؟ نه اصلا !

لاله-مرزبان-e1640003805372-1024x711

اگر لاله مرزبان جای مارگو رابی بازی میکرد این شکلی میشد!

خب هر چیزی که تو موضوعات مختلف ترند بشه، اول تو اینستاگرام می بینیم چرا که همیشه یکی وجود داره که زودتر از من و شما رفته سمتش و خبردارش شده! دابسمش تو این فضای نامرئی فت و فراوونه و گاهی یه چیزایی درش می بینیم که رفته رو بورس و همه دارن انجامش میدن! 

مثلا یکی از کاربرا قشنگ نوشته بود که تا دیروز همه دافی بودن و حالا شدن باربی! بله درسته میدونید که فیلم باربی ساخته آمریکا، این روزا چقدر سر و صدا کرده و با توجه به اینکه استایل و دابسمش های متفاوتی ازش دیده میشه خب همه یهو شدن باربی! 

از طرفی هم چند روزی میشه توسط یک برنامه آنلاین شما هم می تونید نسخه باربی شده خودتون رو ببینید و اینبار نوبت به بازیگران زن و مرد شد که باربی بشن! مثلا در ادامه مشاهده می کنید لاله مرزبان رو که حتی وقتی تبدیل به عروسک هم بشه باز به دور از هنجار هاست.

Untitled

لاله مرزبان هم این راه رو برای شهرت انتخاب کرد!

شاید براتون سوال بشه مگه لاله مرزبان غیر باربیش عجیب غریب که اینچنین صحبت شد؟ که خب در پاسخ باید گفت بله، لاله بانو مِن جمله هنرمندانی هستند که نیمی از شهرتشون بابت استعداد و بازیگری بود و نیم دیگر برای انتشار تصاویر عجیب!

اصلا انگار از قدیم ندیم هم این موضوع بوده! بیاید با هم صادق باشیم! همه ما میدونیم که چه بازیگرای قدیمی و چه بازیگرای حال حاضر و چه حتی بلاگر و اینفلوئنسر و …. همه و همه تو این گرداب هستند که هرکی عجیب تره بیشتر مورد توجه قرار میگیره و اونی که ساده تر استایل میزنه و رفتار میکنه باید یه راه صد ساله بره تا بتونه قد اون یکی بولد بشه! خب لاله بانو هم راه اول رو انتخاب کرد و با توجه به اینکه معتقده این مدلی بهتره، با انتشار تصاویر نه چندان ساده از خود خیلی زود شهرت یافت.

Untitled

لاله مرزبان مرزهای مد و استایل رو جا به جا کرد!

شاید برای من و شما جسارت در استایل کمی سخت باشه و یا اصلا شاید شما از دست بانوانی باشید که براتون تست یکسری از تیپای جدید و یا حتی خودساخته آسون باشه و از دیده شدن های جدید ابایی نداشته باشین! خب قطعا میون بازیگران هم چنین است و برخی به مانند خانوم مهتاب کرامتی در عادی ترین لباس ها دیده بشن و برخی به مانند خانوم لاله مرزبان در چالشی ترین ها. البته که فرشته حسینی و آزاده صمدی هم مثال هایی بارز برای این موضوع هستند!

لاله مرزبان رو مثلا مدتی پیش در یکی از مراسمات سینمایی دیدیم در حالی که خانوم بازیگر یه کامبک جانانه زده بود به استایل دوره مامانامون. اون تایمی که مانتوهای بلند و اتوکشیده و اپل دار مد بود. البته که برای لاله مرزبان اپل نداشت اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر با ترکیب این سبک مانتو و شلواری بگ طور و البته مینی اسکارف، ثابت کرد که میتونه حتی ترکیب کننده باشه و سازنده تیپی جدید!

لاله مرزبان رو اینطور بهتر بشناسیم!  وقتی خانواده سد راه بودن

خب هر بازیگری تو صفحات مجازی یکسری اطلاعات اره که با مصاحبه ازشون نوشته شده و برخی هم پیاز داغ خالی بندی دارند. اما لاله طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی