|

6 مرد مشهور هالیوودی که سنت شکنی کردن و با دامن بر روی فرش قرمز ظاهر شدن!

پوشیدن دامن قطعا تو همه جای دنیا برای مردان عجیب به نظر میاد،اما این آقایان که بازیگران مشهور هالیوودی می باشن این سنت رو شکستند که جالب بود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال یکبار فرش قرمز اتفاق میوفته که خب می بینیم بازیگران بسیاری در آن شرکت دارند. جالبه که در این مراسم نگاه همه سلبریتی ها به هم و البته نگاه جهانیان به سلبریتی ها بر اساس لباسشونه که خب ببینن و ببینیم که کی چی پوشیده! سخت شد؟ ساده تر بگیم، در این مراسم هنرمندان بسیاری شرکت دارند که اغلب دیده میشه آقایان با کت و شلوار حضور پیدا می کنند و بانوان هم لباس شب های زیبایی که بیشتر مدل رسمی طور دارند. 

اما قطعا وحی مُنزل نشده که حتماااا باید به این شکل باشن و برخی از این چهره هنجارشکنی هایی هم دارند که یهو اون وسط جالب به نظر میرسه. خب تو همه جای دنیا حتی اون کشور هایی که هیچ چیز این دنیا براشون مهم نیست هم باز یکسری نکات وجود داره که رعایت می کنند و قبول دارند. مثلا مثل اینکه دامن برای بانوان است و آقایان استفاده ازش ندارند. اما در برخی از این فرش قرمز ها دیده شده مردان مشهور هالیوودی که سنت شکنی داشته اند و با دامنی که مثال زدیم جلوی دوریبن ها حاضر گشتند. ذهنتون مشغول شد که چجوری و چه شکلی؟ در ادامه مشاهده می کنید نمونه هایی بارز و معرووووف از آقایان دامن پوش هالیوود رو.

جالبیش اینجاست که من و شما چه موافق باشیم و چه مخالف، هر بار تعداد بیشتری به این حرکت اضافه خواهند شد.

وین دیزل

بازیگر مرد فرش قرمز

جالبه که وین دیزل بیست سال گذشته یعنی در سال 2003 با دامن چرمی بر روی فرش قرمز ظاهر شد و در حالی که به مردانگی خود خیلی اطمینان داشت با اعتماد به نفسی کامل اومد و چون این مراسم در اسکاتلند بود، استقبال بسیاری هم ازش شد.

جرد لتو

بازیگر مرد فرش قرمز

جرد لتو اما اینطور که نشون داده از دست چهره هایی هستش که پر و پا قرص طرفدار دامن و پیراهن های دامن دار می باشد چرا که تا به حال بارها و بارها دیده شده که با این سبک استایل در مراسمات حضور پیدا کرده است. نکته اصلی اینجاست که این چهره با اعتماد به نفسی کامل هم این حرکت رو میزنه و حتی یکبار نوشته بود: "مردان واقعی دامن می پوشند."

جیدن اسمیت

بازیگر مرد فرش قرمز

جیدن اسمیت پسر ویل اسمیت می باشد که خود نیز بازیگ و خواننده مشهوری است و تا به حال بارها با دامن در مراسم های مختلف شرکت نموده! جیدن اسمیت در رابطه با عادی سازی این سبک از پوشش خود گفته است: "اگر پسربچه ای با دامن به مهدکودک برود، کسی او را نمی زند و همکلاسی هایش هم از دستش عصبانی نمی شوند. این مسأله اصلاً اهمیتی ندارد. من دارم این بار را به دوش می کشم تا بعداً بچه های خودم و نسل های بعدی ممنون باشند که در زمان آن ها دیگر چیزهایی در جامعه برای مردم عادی شده که تا قبل از دوره ی من اینگونه نبود."

ایوان مک گرگور

بازیگر مرد فرش قرمز

ایوان مک گرگور خودش اهل اسکاتلنده و برای دامن دامن سنتی اسکاتلندی که "کیلت" نام دارد احترام بسیاری قائل می باشد.  ایوان مک گرگور در این رابطه صحبتی زیبا هم داشت و گفته : "من برای موقعیت های بخصوصی مثل جشن های عروسی کیلت می پوشم. لباس رسمی ما محسوب می شود."

ایسپ راکی

بازیگر مرد فرش قرمز

ایسپ راکی رپری مشهور و البته شریک زندگی ریانا می باشد که در هفته مد میلان تو سال 2023 کت شلوار خود را با دامن ترکیب زده بود و خیلی مغرور حاضر شد. وی حتی در مراسم مت گالا هون سال هم بر روی شلوار خود یک دامن چهارخونه قرمز به تن کرد که مورد توجه قرار گرفت.

برد پیت

بازیگر مرد فرش قرمز

بردپیت که همیشه به استایل های جذاب مشهور است، اینبار در مراسم افتتاحیه ی اکران فیلم "قطار سریع السیر" که در برلین 2022 برگزار شد با یک دتس کت و دامن قهوه ای رنگ و پیراهن صوتی حاضر گشت. در حالی که از برد پیت در رابطه با تصمیمش برای پوشیدن چنین لباسی سوال شده بود پاسخی جالبی داد و گفت : "نمی دانم. همه ی ما یک روزی می میریم. پس بیایید همه چیز را بهم بریزیم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی