|

همزاد غریب نیوشا ضیغمی از خودش خوشگلتر از آب دراومد؛ از سر غرور مجری معروفو اخراج کرد

newsha-zeighami shayanews

به تازگی عکس جالبی با عنوان نیوشا ضیغمی منتشر شده که باعث تعجب خیلی از کاربرا شده و جالبه که این عکس متعلق به این بازیگر نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو این روزا دیگه اکثر مردم از ریق پیج اینستاگرامش میشناسن مخصوصا قشر جوون تر چرا که ایشون در حال حاضر دیگه فعالیتی توی عرصه ی بازیگری نداره و بیشتر از این که این روزا بشه بهش بازیگر گفت میشه گفت بلاگر چرا که نیوشا ضیغمی با پیجش تبلیغات انجام میده هر چند که شاید اصلا نیازی به درآمد این کار نداشته باشه ولی خب کی از پول بیشتر بدش میاد؟! مسلما هیچکس و نیوشا ضیغمی هم از این قضیه مستثنی نیست و به همین علت ما میتونید شاهد فعالیت های اینچنینی ایشون در صفحه ی مجازیش باشید و یه وجه دیگه از شخصیت این بازیگر رو ببینید.

گفتیم که نیوشا ضیغمی در حال حاضر بازی نمیکنه ولی به این موضوع هم بپردازیم که زمانی هم که بازی میکرد نیوشا خانوم از اون دسته از بازیگرا بود که یه جورای باعث فروش بیشتر فیلم توی گیشه میشد ولی خب به همون میزان فیلم هایی هم که توشون هنرنمایی میکرد محتوای خاصی نداشتن و یه جورایی صرفا برای سرگرمی بودن که چندتا از بازیگرهای خوب و محبوب رو دور هم جمع میکنن و با یه فیلمنامه هم میخوان مردم سرگرم بش و هم یه پولی هم خودشون دربیارن بنابراین میشه گفت که تقریبا یه خط صاف رو ایشون در پیش گرفته بود که حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه این روزای این بازیگر براتون بگیم.

نیوشا ضیغمی

همزاد نیوشا ضیغمی که تبلیغ دکترشو کرد

این روزا دنیای مجازی طوری شده که هر کسی به سمت ریزه کاری های زیبایی میره یه پیج هم میزنه و خودش رو بلاگر اعلام میکنه و از لایف استایلش برای دیگران پست هایی منتشر میکنه و بعدش هم از طریق همین کارها به درآمد میرسه ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که تعداد افرادی که به سمت عمل های ریز و درشت زیبایی میرن زیاد شده و یه جورایی داره سر به فلک میکشه و خیلی ها برای انجام اون ها از خورد و خوراک خودشون میزنن و پول پس انداز میکنن تا بلکه بتونن شبیه استانداردهایی که این روزا برای زیبایی تعریف میکنن بشن و مورد توجه قرار بگیرن.

بنابراین با این حساب اینستاگرام رو که باز میکنی پر از تبلیغات پزشکان مختلفه برای انجام عمل های متنوع و یه عالمه نمونه کار که از قبل و بعد افراد در خصوص این عمل ها گرفته شده و جالب بود که نیوشا ضیغمی هم اخیرا یکی از همین پزشک ها رو تبلیغ کرد که یه نکته ی جالب در این تبلیغ بود؛ در ابتدا همه فکر کردن که نمونه کاری که خانوم ضیغمی برای این دکتر گذاشته خودشون هستن و خب خیلی تعجب کردن چون چهره اش یه مقدار تغییر کرده بود ولی در کمال تعجب این یه مقدار تغییر جزیی اینجوری توجیه شد که ایشون یه فرد بسیار شبیه نیوشا بوده که با انجام کارهای زیبایی بسیار شباهتش بیشتر شده و یه جورایی انگار همزادشه.

نیوشا ضیغمی

نیوشا بازیگره یا کناریش!

این روزا خبر دیدار رونالدو حسابی ترکونده و یه جورایی دیدیم که مردم برای دیدن این فوتبالیست معروف چه سر و دستی شکوندن و از جون و دل مایه گذاشتن که خب البته در این بین یه سری حرکت های عجیب هم انجام شد که یه مقدار زیاد از حد جلف بودن و در شان دوستانی که این حرکات رو مثل بالا رفتن از تپه و... انجام دادن نبود ولی خب در کل دنیا مردم دوست دارن که با سلبریتی ها و آدمای معروف دیدار کنن و برای رسیدن به این موضوع گاهی اوقات کارهای عجیب و دور از ذهنی ازشون سر میزنه که شاید اونقدرا جالب نباشه و احتمالا بعدا که بهش فکر کنن خجالت بکشن!

اما در رابطه با نیوشا ضیغمی یه موضوعی وجود داشت که برعکس بود حالا یعنی چی؟ یعنی به تازگی یه عکسی از نیوشا ضیغمی منتشر شده که خانوم بازیگر تو این عکس با یه خانوم دیگه ای وایساده که ژستش برای خیلی ها جالب بوده چرا که داستان یه جورایی شبیه پز دادن منشی دکتر بیشتر از خود دکتره و این خانوم هم یه جوری ژست گرفته که انگار فرد معروف ایشونه و نیوشا ضیغمی ازش خواسته که باهاش عکس بندازه! این رو هم اضافه کنیم که خیلی ها معتقد بودن که نیوشا خانوم توی این عکس خیلی خاکی بوده و این موضوع رو توی ایشون تحسین کردن و انگار که یه بعد دیگه از شخصیتشو دیدن.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی نون ملت رو میبره

یه داستان خیلی جالبی راجبه نیوشا ضیغمی وجود داره که وقتی شنیده شد برای خیلی ها عجیب بود چرا که گفتیم نیوشا خانوم این روزا خیلی خاکی تر شده و این میتونه به علت گذشت زمان و بالاتر رفتن سن خانوم بازیگر باشه مثلا ایشون موقعی که خیلی جوون تر بوده در یه فیلیم احسان علیخانی هم که در اون زمان تنها 18 سال داشته حضور داشته که عنوان نکردن با چه سمتی ولی موضوعی که وجود داره این هست که ایشون خانوم ضیغمی رو بلند صدا میکنه و این حرکتش به مذاق خانوم بازیگر خوش نمیاد و بهش برمیخوره و باعث اخراج احسان خان میشه که خب خیلی حرکت عجیبی بوده اون هم فقط به خاطره یه همچین چیزی!

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی