|

خودشیفتگی داستان دار تتلو که خودشو با رونالدو مقایسه کرد؛ فحاشی عجیب به دخترا

amir tataloo shayanews

امیر تتلو که هر بار با موضوعاتی جدید مورد توجه قرار میگیره اینبار با فحاشی به مهسا امینی و مقایسه با رونالدو و درآمد نجومی از کنسرت سوژه شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اما تتلو! باز هم امان از تتلو و حواشی بی پایانش که همچون جهنم ته ندارد! امیر تتلو خواننده رپ ایرانی که البته انگاری باعث تاسفه که ایشون هم ایرانی محسوب میشه، سالهاست که از کشور رفته و در همین حوالی و کشور همسایه به سر میبره. وی بعد از رفتن از چنان جنجالاتی رونمایی کرد که باید گفت در بین هنرمندان واقعا چنین موضوعاتی فقط از تتلو بر میاد و بس! 

تتلو به هیچ چیز رحم نمیکنه و از هرررر موضوعی به جهت دیده شدن خودش استفاده داره. این خواننده بد دهن که خودش رو سلطان یکسری به نام تتلیتی میدونه، اینبار رفت سراغ موضوع مهسا امینی و در روز سالگرد درگذشت مهسا امینی متنی منتشر کرد که سر تا پا الفاظی رکیک بود. تتلو از اونجایی که از اینستاگرام بیرون انداخته شد و هیچوقت هم اجازه بازگشت نداره، در یوتیوب فعالیت میکنه و در صفحه یوتیوب خود اینبار با فحاشی به مهسا امینی او را دلیل افت صفحه و تعداد سابسکرایب هاش دونست!

REMIX-AMIR-TATALOO-HITAVA.IR_

توهین عجیب و زشت تتلو به مهسا امینی و دخترای ایرانی

تتلو با شرح شرایط البته با فحش و کلامی ناشایست، مهسا امینی رو دلیل افت 200 هزار یورویی درآمد خودش دونست چرا که به نظرش این موضوع باعث شده تا دنبال کننده هاش کم بشه.

البته که تتلو این الفاظ رو تنها نثار مهسا امینی نکرد و با همون الفاظ طرفداران وی رو هم مورد هجوم قرار داد! 

جدا از اینها تتلو به جایی رسیده که در این متن هوادارش رو تهدید به لغو کنسرتش کرده! تهدید آخه؟ البته که این اولین باری نیست که تتلو چنین حرکتی میزنه و تقریبا هر بار که میخواد کنسرت بذاره با یکسری موضوعات ناز میکنه و شروع به تهدید لغو میکنه اما خب تقریبا همیشه در نهایت کنسرتش رو میذاره چون باید بذاره و براش برنامه ریخته!! 

amir_tataloo_behesht_2

البته که هواداران هم کم نذاشتن و بسیاری از اونها تلاش کردند تا شبکه های اجتماعی این چهره رو ریپورت کنند! اونها فحاشی تتلو رو دلیلی برای ریپورت دونستن.

تتلو اینجوری 75 میلیارد کاسب شد! چرا این پولارو میریزن تو جیبش؟

از طرفی هم توییتی دیده شده با این موضوع که 13 هزار ایرانی بلیت کنسرت تتلو رو در برلین خریداری کردن! با کمی گشت و گذار و البته نگاهی به سایت "رودولف وبر" میشد فهمید که بله درسته تنها اندکی از بلیت های این کنسرت باقی مونده و به تعداد 12650 صندلی در سالن فروخته شده و ظرفیت رو به تکمیل است.

قیمت بلیتا چیزی حدود 70 تا 200 یورو هستش که خب اگه بخوایم میانگین رو در نظر بگیریم و بگیم 130 یورو وسطشه، و اینکه مثلا 12 هزار صندلی هم پر شده و از طرفی قیمت یورو 53 هزار تومان هستش، چیزی بیش از 82 میلیارد تومان از فروش این بلیت ها دراومده!

اما احتمالا میگین بابا هزینه سالن اینا هم هستش که باید بگیم آلبرت‌هال لندن با تقریبا 5200 صندلی چیزی بین 15 تا 20 هزار دلار اجازه میگیرن. اگه سالن رودولف رو 50 هزار دلار (2.5 میلیارد تومان) به تتلو اجاره داده باشن و مثلا تتلو هم در مجموع 100 هزار دلار (5 میلیارد) هزینه کرده بشه که البته عمرا، از مبلغی که بالا گفتیم تقریبا 7.5 میلیارد کم میشه و باز هم 75 میلیارد تومان برای تتلو باقی میمونه و گیرش اومده!!

بعد جالبه که تتلیتی ها میان تا یکی بهشون توهین کنه و یکسره هم منت بذاره!!

4524c8b9d7bb2ab20107cc671e4982b7

تتلو و مقایسه کردن عجیب خودش با رونالدو 

البته که تتلوی خودشیفته از اونجایی که باید تو هر موضوعی یه نظری بده و اصلا فکر میکنه اگه نظری نده امتیاز اون مرحله رو از دست داده، اینبار در رابطه با رونالدو هم نظر داد. تتلو همیشه و همیشه همین بوده! همیشه خودش رو با بقیه مقایسه کرده و خودش رو هم همیشه بهتر از فرد مورد نظر دونسته.

که البته از رو همین موضوع میشه فهمید این شخصیت چندان اعتماد به نفس نداره و مدام میخواد خودش رو مقایسه کنه و همیشه ام خودش رو بهتر میدونه! در ادامه ببینیم نظر این رپر مشهور رو در رابطه با خودش و رونالدو.

تتلو

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی